En Rickon.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wauw, dat moet wel de enige keer zijn dat je jon snow aan het lachen ziet. (en de rest)
Ja klopt, rickon zou dit seizoen toch voorkomen?!quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja klopt, rickon zou dit seizoen toch voorkomen?!
8 afleveringen, en nog steeds niet voorgekomen..
Misschien maandag of de week daarna.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens de casting schedule ofzo iets, zou hij voorkomen.
Ja denk dan dat die even voorkomt in de laatste aflevering, volgende zou volledig bij de wall zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Misschien maandag of de week daarna.
quote:Op zondag 8 juni 2014 05:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja denk dan dat die even voorkomt in de laatste aflevering, volgende zou volledig bij de wall zijn.
Hopelijk krijgt hij een wat grotere betekenis in de komende seizoenen
dat kan ik bevestigen noch ontkennen!quote:Op zondag 8 juni 2014 05:23 schreef Skillstorm het volgende:
Moeten Lysa en Oberyn niet bij de Season 4 graveyard in de OP?
Doe ik aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 8 juni 2014 05:23 schreef Skillstorm het volgende:
Moeten Lysa en Oberyn niet bij de Season 4 graveyard in de OP?
Ja want bij de Battle of the Blackwater gingen er ook zo veel mensen dood!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 02:56 schreef Slayage het volgende:
veel rode gezichtjes maandag in the far north
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die reuzen zijn juist geen CGI dacht ik.
Coole TT trouwens. Altijd als Aemon spreekt krijg ik kippenvel. Vleesgeworden epic-heid die kerel!!
[ afbeelding ]
Dan hadden ze over de muur moeten klimmen denk ik, en of ze dat kunnen....?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...
Vind het maar raar dat die reuzen nu in geen enkel Wildling-plundering te zien zijn... die zou je toch juist meenemen
"This humor piece was written entirely by Dan Abromowitz, not George R.R. Martin." Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:37 schreef Verbal het volgende:
Weet niet of deze al was gepost:
http://happyplace.someeca(...)s-fans-deepest-fear/
V.
Ik vond het niet eens humorquote:Op zondag 8 juni 2014 09:38 schreef Pek het volgende:
[..]
"This humor piece was written entirely by Dan Abromowitz, not George R.R. Martin." Dat is dan weer jammer.
Nee okee, maar daar staat GRRM ook niet echt om bekend natuurlijkquote:
GRRM heeft Tyrion en z'n dialogen met Jaime/Bronn etc bedacht hèquote:Op zondag 8 juni 2014 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee okee, maar daar staat GRRM ook niet echt om bekend natuurlijk
Dan doen ze ook al met Littlefinger en Sansa, die zijn in het echt nagenoeg even langquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gewoon lompe vent zoeken en van beneden filmen. Helpt al een heel stuk.
Ja. 1 woord: boooring!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM heeft Tyrion en z'n dialogen met Jaime/Bronn etc bedacht hè
Ik denk niet dat Sansa zich zomaar van beneden laat filmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan doen ze ook al met Littlefinger en Sansa, die zijn in het echt nagenoeg even lang
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:02 schreef DragonFodder het volgende:
http://9gag.com/gag/aAY9e7p?ref=mobile.s.cp
toen was het geen 102 tegen 100.000 en de crows moeten het toch in hun uppie gaan klaren dit keer, geen alliantie die hen ff komt reddenquote:Op zondag 8 juni 2014 08:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja want bij de Battle of the Blackwater gingen er ook zo veel mensen dood!!!!![]()
![]()
![]()
Zoals Matthos Seaworth!![]()
En... En.....
de reuzen zitten nog aan de andere kant vanthe wallquote:Op zondag 8 juni 2014 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, het zijn dus 2 opnames die door elkaar heen worden geplaatst en dat kost natuurlijk ook weer tijd en geld...
Vind het maar raar dat die reuzen nu in geen enkel Wildling-plundering te zien zijn... die zou je toch juist meenemen
Dat is het voordeel van een betaalzender. Geld zatquote:Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Heeft de aflevering van morgen echt tien miljoen gekost?
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:41 schreef Gezicht het volgende:
Ongelooflijk toch dat er zo veel geld kan gaan zitten in iets dat uiteindelijk 50 minuten duurt.
Maar dat was omdat de 6 hoofdacteurs 1 miljoen per aflevering kregenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef portie het volgende:
[..]
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.
HBO heeft zelf ook nog duurdere afleveringen gemaakt. o.a. Boardwalk Empire met een pilot van 18 miljoen dollar.
Maar een pilot is toch per definitie duur? Alle acteurs en kostuums samen krijgen enzo...?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef portie het volgende:
[..]
Voor een aflevering van Friends in het laatste seizoen waren ze ook bijna 10 miljoen kwijt. En dat duurde dan nog geen 25 minuten.
HBO heeft zelf ook nog duurdere afleveringen gemaakt. o.a. Boardwalk Empire met een pilot van 18 miljoen dollar.
Hangt er vanaf, bij veel shows pakken ze uit. Game of Thrones had geen bizar dure pilot bijvoorbeeld. wel duurder dan de gemiddelde episode, maar de Blackwater episode was al duurder bijvoorbeeld (8 miljoen)quote:Op zondag 8 juni 2014 14:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Maar een pilot is toch per definitie duur? Alle acteurs en kostuums samen krijgen enzo...?
Koopje, gezien de omvang van die scènequote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Romanus het volgende:
Ligt ook aan de special effects, aantal acteurs die nodig zijnDe strand-scene van Saving Private Ryan heeft geloof ik ook 11 miljoen gekost.
Zo kan je het ook bekijken haha.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Serie dat het meest gedownload wordt op dit momentquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Zijn al tig keer langs gekomen en zijn niet gewenstquote:Op zondag 8 juni 2014 15:17 schreef Mr.Major het volgende:
Ik download het ook... Maar ik koop wel alle dvd's ^^ Dat maakt wat goed hoop ik... Jongens het is heerlijk weer![]()
Zijn de theorieën over wie Jons moeder is eigenlijk toegestaan hier?
Halve acteurs kosten minder?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Volgens mij zijn er als nog 17-18 miljoen legale kijkers, mensen met HBO dus. Ik download zelf ook, maar heb ook alle dvd's enquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bwehehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |