Koopje, gezien de omvang van die scènequote:Op zondag 8 juni 2014 14:41 schreef Romanus het volgende:
Ligt ook aan de special effects, aantal acteurs die nodig zijnDe strand-scene van Saving Private Ryan heeft geloof ik ook 11 miljoen gekost.
Zo kan je het ook bekijken haha.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Serie dat het meest gedownload wordt op dit momentquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken haha.
Ik denk dat zowel Saving Private Ryan als Game of Thrones genoeg geld oplever(d)en om dat in ieder geval terug te verdienen.
Zijn al tig keer langs gekomen en zijn niet gewenstquote:Op zondag 8 juni 2014 15:17 schreef Mr.Major het volgende:
Ik download het ook... Maar ik koop wel alle dvd's ^^ Dat maakt wat goed hoop ik... Jongens het is heerlijk weer![]()
Zijn de theorieën over wie Jons moeder is eigenlijk toegestaan hier?
Halve acteurs kosten minder?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, gezien de omvang van die scène
Volgens mij zijn er als nog 17-18 miljoen legale kijkers, mensen met HBO dus. Ik download zelf ook, maar heb ook alle dvd's enquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat GoT betreft zou ik daar maar niet al te zeker van zijn. Het schijnt dat er veel gepiraat wordt door kijkers!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bwehehehehequote:
aflevering 9?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Zojuist een spoiler gelezen over de volgende aflevering. Kutinternet.
[ afbeelding ]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Wedding wist ik al van, Purple Wedding wist ik al van...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot nu toe al vier seizoenen spoilervrij doorgekomen
Gast., ga weg met je spoilers man.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef schijffie het volgende:
[..]
Night's Watch soldaat #56 gaat morgen dood.
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef Jaqen_NBr het volgende:
Ik zit zo de character sheet in de OP te bekijken maar wie is nu Tycho Nestoris die bij Stannis/Dragonstone staat?
Dat is mycroft van Sherlockquote:Op zondag 8 juni 2014 17:16 schreef Mr.Major het volgende:
Tycho Nestoris is dat mannetje van de Iron Bank of Braavos. Degene die 'm speelt schijnt ook een bekende acteur te zijn maar ik heb 'm nooit iets anders zien spelen.
[ afbeelding ]
-hoezo ken je mij niet?
Ah ja , ik dacht al wie is dat nu!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, maar Mycroft Holmes, de man van de Iron Bank.
Tenzij die later nog terugkomt, vind ik hem niet echt belangrijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |