Die bitch had ook zn vader dood geschoten toch? Ik vond het vooral voorspelbaar. Net als die gast met zn kruisboog, die eindelijk iemand heeft geraakt. Ik wist gewoon dat hij daarna de zak zou zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond vooral die Ollie een baas met de save voor Jon en dan zon heel cool knikje.
Ik zie geen enkele spoiler op deze pagina. Wel wat mensen die grappig proberen te doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Cikx het volgende:
Wow, opeens allemaal boekspoilers in het topic of gewoon speculatie?
Sowieso die mammoet als 1 reus die poort gewoon optiltquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
Denk niet dat die pijlen door de vacht van de mammoet zouden komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is misluktquote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze de defences op black castle gaan testen![]()
Ze hebben toch nog een warg die de boel kan checken, zoals ze op het begin gewoon deden via die uil? Waarom dan nog een klein groepje sturen terwijl je met 100k aan troepen zo klaar bent?
Jon Snow zei 'Mance was testing our defences, and he almost made it through'quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edd leeft nog ja, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Khaleesi het volgende:
Leuke aflevering maar meer ook niet echt.
Dat dit een sample (lees: test/voorproefje) was past weer helemaal in de GoT traditie om grote veldslagen klein af te beelden. Jammer dat Jon's band of brothers dood is, leeft Edd eigenlijk nog?
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
De reuzen en de mammoet animeren?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
Giant's, Mamoets, al dat vuur, die vechtscene choreografie neemt ook tijd in beslagquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |