Sowieso die mammoet als 1 reus die poort gewoon optiltquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
Denk niet dat die pijlen door de vacht van de mammoet zouden komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
Toffe aflevering, wel vreemd dat het eerst brandende pijlen regent maar als die mammoet aan de gate staat ze er niet eens op schieten.
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is misluktquote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze de defences op black castle gaan testen![]()
Ze hebben toch nog een warg die de boel kan checken, zoals ze op het begin gewoon deden via die uil? Waarom dan nog een klein groepje sturen terwijl je met 100k aan troepen zo klaar bent?
Jon Snow zei 'Mance was testing our defences, and he almost made it through'quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Tanin het volgende:
[..]
De bedoeling was volgens mij om met 2 groepjes vanaf 2 kanten aan te vallen en de boel open te gooien voor de rest, die poging is mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edd leeft nog ja, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Khaleesi het volgende:
Leuke aflevering maar meer ook niet echt.
Dat dit een sample (lees: test/voorproefje) was past weer helemaal in de GoT traditie om grote veldslagen klein af te beelden. Jammer dat Jon's band of brothers dood is, leeft Edd eigenlijk nog?
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
De reuzen en de mammoet animeren?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
Giant's, Mamoets, al dat vuur, die vechtscene choreografie neemt ook tijd in beslagquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wat ze met die 10 miljoen hebben gedaan hoor..
En die ene lange scene als Sam Ghost gaat halenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:51 schreef Tanin het volgende:
[..]
Giant's, Mamoets, al dat vuur, die vechtscene choreografie neemt ook tijd in beslag
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze elk logisch klein detail laten zien? Zou er moe van worden als ze weer zo'n raafstukje in werd gedaan, het is al een stuk of 3 keer gedaan in de serie.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Meneerik2 het volgende:
En waarom werden er geen raven gestuurd (Hoi, we worden aangevallen)?
Als ik me niet vergis zijn er al raven verstuurd, toen Jon terug kwam van de wildlings? Daarop heeft toen niemand gereageerd. Dus om dan in het heetst van de strijd nog raven te gaan sturen heeft ook geen nut, het is ook niet zo snel als een e-mail/sms'je. Dus tegen de tijd dat de raven in King's Landing zijn kan het goed zijn dat er al 100000 wildlings achter de muur rondlopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Meneerik2 het volgende:
En waarom werden er geen raven gestuurd (Hoi, we worden aangevallen)? .
Toffe aflevering though
Ook die scene waarin hij Jon gelijk gaf dat de tunnel wel dicht moest.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Meh, was wel ok. Kon me eigenlijk om niemand druk maken eigenlijk. Jammer dat ze Tormund niet effe ritueel onthoofd hebben ofzo, heeft ie wel verdiend als krijger, minste wat je kan doen lijkt me. Voor de rest waren de reuzen wel baas. En leuk dat Ser Alli toch wel ok is met een zwaard.
Vast niet, maar 100 pijlen zetten z'n vacht wel in brand.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk niet dat die pijlen door de vacht van de mammoet zouden komen.
Jon had gezegd dat er veel meer mankracht bij Castle Black zat toch? Dus Mance wist niet dat er maar 100 waren volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jon Snow zei 'Mance was testing our defences, and he almost made it through'
Beide tactieken slaan nergens op als je een leger van 100k hebt tegenover 100 man van de Night's Watch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.Het was een test.. Maar toch het rare is .. Waarom een testaanval die de hele episode vult? Beetje jammer van de afl 9 traditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.Niet opgelet? De poort viel duidelijk dicht! En aangezien er geen andere reuzen in de buurt waren, was er ook niemand om hem open te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat als ze er doorheen breken, de wildlings allemaal in het Noorden zijn. Zal wel niet uitkomen met de andere activiteiten. Kwestie van planning van de schrijver?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:15 schreef Hetbanaantje het volgende:
Die
[..]
Het was een test.. Maar toch het rare is .. Waarom een testaanval die de hele episode vult? Beetje jammer van de afl 9 traditie.
Jawel, maar toen hij hem openhield. Toen konden er makkelijk 100 man door heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niet opgelet? De poort viel duidelijk dicht! En aangezien er geen andere reuzen in de buurt waren, was er ook niemand om hem open te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |