Haha, is je oom ook zo'n perv?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Net als dat Master Pycelle als 2 druppels water op een oom van me lijkt, krijg ik er ook niet uit.
Geen idee, zo goed ken ik hem nu ook weer nietquote:
Jezus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
200.000 euro per minuut!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
Denk je dat Mance een van de eersten is die door de tunnel gaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef Re het volgende:
ik denk dat de huidige commander Alliser als eerste sneuvelt en Jon terwijl de wildlings door de tunnel gaan de boel laat vollopen zodat er een paar leiders (waaronder mance) in de tunnel worden vereeuwigd.
lijkt me wel een vette scene
nee niet als eerste, eerst een paar 100/1000 en dan Mance en dan gaat de tunnel dicht... of iets in die richtingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk je dat Mance een van de eerste is die door de tunnels gaat?
Bizar eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
200.000 euro per minuut!
3333,3333 euro per seconde!
33,33 euro per milliseconde!
Shitload aan CGI dus!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Duurder nog dan Blackwater?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Jep Blackwater kostte 8 miljoen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Duurder nog dan Blackwater?
Hopelijk valt Jon niet flauw voordat het gevecht begint ofzo
''Wat is er gebeurd?''
''Euh, X heeft gewonnen!''
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar okquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef Cikx het volgende:
Je kunt veel over Allister zeggen, maar zijn delivery van zijn zin in de trailer is wel gruwelijk.
Haha hij hyped me in ieder geval wel voor maandag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar ok
Ik weiger dit te geloven.quote:
quote:
Psst, pinksteren begint zondag!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alsof game of thrones op maandag wordt uitgezonden
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.quote:
Als ze elkaar zien denk ik dat ze zo vanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef Mr.Major het volgende:
Whaha de aflevering gaat niet door ivm pinksteren... Alleen ik kan hier iedereen dingen laten geloven
[..]
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.
Onvermijdelijk dat ze elkaar tegenkomen inderdaad, hopelijk slacht Ygritte hem af, maar ik zie het niet gebeuren. Wat zal er verder gebeuren? Zullen de Wildlings Castle Black innemen en iedereen afslachten/mensen gevangen nemen/mensen ontsnappen? Of zal de Nights Watch winnen? Lijkt me vrij onmogelijk tenzij ze of hulp krijgen van buitenaf of nog een of ander trucje hebben, wat ik niet denk anders was er vast wel over gesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef Mr.Major het volgende:
Whaha de aflevering gaat niet door ivm pinksteren... Alleen ik kan hier iedereen dingen laten geloven
[..]
Ja, wat zou er gebeuren? Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat ze elkaar tegen gaan komen. Ik denk eigenlijk dat ze allebei elkaar niet durven te doden.
Misschien net als de cheatcode met de Tyrells bij Blackwater een andere cheatcode?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Mr.Major het volgende:
Als ze niks verzinnen maken ze echt geen kans
Dat zou ik inderdaad best zien gebeuren, al zou die met zijn geld Kings Landing gaan overnemen niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
misschien komt stannis enzo helpen? die zouden daarheen gaan toch
Mag hij wel met het vliegtuig komen anders is ie te laat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
misschien komt stannis enzo helpen? die zouden daarheen gaan toch
Ja maar die melissandre had toch gezegd dat ze eerst daarheen moesten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad best zien gebeuren, al zou die met zijn geld Kings Landing gaan overnemen niet?
Dat klopt. Interessant.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar die melissandre had toch gezegd dat ze eerst daarheen moesten?
Boekinfoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten het eerste boek lezen.
En dat Jon dan de leider wordt van die wildlings en ineens een vet leger heeft om het noorden te heroveren en zijn pseudo vader en broer te wreken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef Re het volgende:
ik denk dat de huidige commander Alliser als eerste sneuvelt en Jon terwijl de wildlings door de tunnel gaan de boel laat vollopen zodat er een paar leiders (waaronder mance) in de tunnel worden vereeuwigd.
lijkt me wel een vette scene
Weet ik toch, herken de dialoog.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jongen, eerste boek.
Episode 3 ofzo in de serie.
Daarna in één keer doorstoten naar King's Landing waar Daenerys imiddels ook aangekomen is en dan samen over het koninkrijk heersen nadat ze Tywin net zoals in Ali G. voor het hele hof laten dansen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:00 schreef Omega het volgende:
[..]
En dat Jon dan de leider wordt van die wildlings en ineens een vet leger heeft om het noorden te heroveren en zijn pseudo vader en broer te wreken.
In dezelfde kleren als later bij Ali Gquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarna in één keer doorstoten naar King's Landing waar Daenerys imiddels ook aangekomen is en dan samen over het koninkrijk heersen nadat ze Tywin net zoals in Ali G. voor het hele hof laten dansen.
En Tyrion die dan even met z'n vinger draait om Tywin te laten beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |