Haha, is je oom ook zo'n perv?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Net als dat Master Pycelle als 2 druppels water op een oom van me lijkt, krijg ik er ook niet uit.
Geen idee, zo goed ken ik hem nu ook weer nietquote:
Jezus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
200.000 euro per minuut!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Aflevering van maandag wordt de duurste tot nu toe, heeft ongeveer 10 miljoen dollar gekost.
Denk je dat Mance een van de eersten is die door de tunnel gaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef Re het volgende:
ik denk dat de huidige commander Alliser als eerste sneuvelt en Jon terwijl de wildlings door de tunnel gaan de boel laat vollopen zodat er een paar leiders (waaronder mance) in de tunnel worden vereeuwigd.
lijkt me wel een vette scene
nee niet als eerste, eerst een paar 100/1000 en dan Mance en dan gaat de tunnel dicht... of iets in die richtingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk je dat Mance een van de eerste is die door de tunnels gaat?
Bizar eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
200.000 euro per minuut!
3333,3333 euro per seconde!
33,33 euro per milliseconde!
Shitload aan CGI dus!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Duurder nog dan Blackwater?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef Cikx het volgende:
Jep Blackwater kostte 8 miljoen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Duurder nog dan Blackwater?
Hopelijk valt Jon niet flauw voordat het gevecht begint ofzo
''Wat is er gebeurd?''
''Euh, X heeft gewonnen!''
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar okquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef Cikx het volgende:
Je kunt veel over Allister zeggen, maar zijn delivery van zijn zin in de trailer is wel gruwelijk.
Haha hij hyped me in ieder geval wel voor maandag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wel goed en opvallend ja. Gruwelijk zou ik niet zeggen, maar ok
Ik weiger dit te geloven.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |