quote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier allemaal lui die posten alsof ze speculeren, maar ondertussen knetteren van de boek- of internetspoilers. En lachen man, thuis achter hun laptopje
Verdomme, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon niks te zeggen als je dingen weet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja zitten wat spoilers tussen op deze pagina.
Da's niet zo moeilijk, maar de schijtlol die mensen erin hebben om het juist wél voor anderen te verpesten is kennelijk sterker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Verdomme, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon niks te zeggen als je dingen weet.
Kennelijk wel ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, maar de schijtlol die mensen erin hebben om het juist wél voor andere te verpesten is kennelijk sterker.
Ik ben ook benieuwd. Heb me, afgezien van wat plaatjes van doable GoT-hertjes, ook lekker afzijdig gehouden in dit topic deze week en me teruggetrokken in boek tweequote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja.Dan sluit ik me vanaf nu af van het internet totdat ik de episode van morgen heb gezien. Veel kijkplezier iedereen!
Dit topic is qua spoilers niks vergeleken met youtube commentsquote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Heb me, afgezien van wat plaatjes van doable GoT-hertjes, ook lekker afzijdig gehouden in dit topic deze week en me teruggetrokken in boek twee
die lees ik dan gelukkig ook nooitquote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit topic is qua spoilers niks vergeleken met youtube comments![]()
ik ken het gevoelquote:
leugenaar...quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
heb al de hele week niet geslapen!
enige waar ik aan heb gedacht is Game of Thrones!
meestal welquote:Op maandag 9 juni 2014 01:06 schreef Kyubey het volgende:
Zijn er serieus mensen die tot 5 uur opblijven?
intens flauw iddquote:
ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
je kunt ook downloadenquote:Op maandag 9 juni 2014 03:10 schreef outtayourleague het volgende:
Morgenochtend lekker een kop koffie zetten en HBO aanzetten, heerlijk(!![]()
Broodje erbij, fatsoenlijke kwaliteit, NL ondertiteling enz.
dat komt wel als de serie volledig online beschikbaar isquote:
Engelse ondertiteling vind ik beter dan Nederlandse ondertiteling.quote:Op maandag 9 juni 2014 03:10 schreef outtayourleague het volgende:
Morgenochtend lekker een kop koffie zetten en HBO aanzetten, heerlijk(!![]()
Broodje erbij, fatsoenlijke kwaliteit, NL ondertiteling enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |