volgens mij niet? is 3 uur onze tijd begonnenquote:Op maandag 9 juni 2014 03:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er staan al 3 versies online om te downloaden.
Zo snel.
Oh, dan virussen idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 03:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij niet? is 3 uur onze tijd begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Skillstorm op 09-06-2014 05:51:39 ]
Vond het wel leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:42 schreef timmmmm het volgende:
Wat een stomme ep. Er gebeurt gewoon precies niks. Gewoon een beetje dom vermaak met wat zwaardvechtactie. En dat een hele ep lang
Hij had waarschijnlijk nog nooit zo'n gevecht meegemaakt, in KL gebeurt vrij weinig, nu komt zijn ware aard naar boven.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:54 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe die kale zo'n homo is geworden? Dat was toch een mister big shot in kings landing
Kut Ollie.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vond vooral die Ollie een baas met de save voor Jon en dan zon heel cool knikje.
Dany kan me gestolen worden, ik zou liever deze episode+ wat Tyrion hebben,quote:Op maandag 9 juni 2014 06:34 schreef plesner het volgende:
Episode viel er tegen naar mijn menining. Hele episode allemaal maar over het verdedigen van Castle black. Erg onrealistich ook dat ze stand houden, terwijl ze zwaar outbumbered zijn.
Ygritte dood
Geen Khaleesi gezien![]()
Nou ja, outnumbered zijn ze alleen bij de Wall zelf (waar ze goede verdedigingen hebben). Ze hadden wel meer mannen dan de figuren die al over de Wall waren gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:34 schreef plesner het volgende:
Episode viel er tegen naar mijn menining. Hele episode allemaal maar over het verdedigen van Castle black. Erg onrealistich ook dat ze stand houden, terwijl ze zwaar outbumbered zijn.
Ygritte dood
Geen Khaleesi gezien![]()
Ja, idd een test. De slag is gewonnen misschien, maar de volgende slagen zullen lastiger/onmogelijk worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:19 schreef Skillstorm het volgende:
Idd, er was dus een kleinere groep wildlings (die van Tormund en Ygritte dus) die van achter kwamen.
De rest is gewoon gestopt door de Wall.
En daarbij waren dit echt niet 100.000 man, ze zeiden aan het einde toch dat dit maar een voorproefje was ofzo?
Blackwater was toch vergelijkbaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het gewoon een toffe aflevering hoor.
Weer eens wat anders, zo'n aflevering met alleen maar de wall. Nu even rouwen om Ygritte. Er kunnen in ieder geval weer wat plaatjes rood gemaakt worden in de OP.
Overigens vond ik dit dan wel weer een breuk met een traditie... er was geen schokkende wending of gebeurtenis in aflevering 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |