SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Je verandert hem tenminstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een werk om die OP te veranderen als je mobiel zit..
Henk heeft niet van die dikke stalpotenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Is dat Henk? Dat is Henk he met die mooie broek
is die toch geslaagd
Korte broek sowiesoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Nee, geen Pinkpop voor mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je iets om naar toe te werken.
Ga jij nou nog naar Pinkpop?
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Korte broek sowiesotenzij op het strand of festivals oid. Maar mannen die dan ik korte broek naar hun werk komen
Ben je postbode? Of doe je het alleen op casual friday.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werk
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Chester is eruit gehaald.quote:
Wie is dat nou weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fluo (ik mag fluo zeggen) en ik zijn het nieuwe gymkoppel.
Fuck you Etha en jb. There's a new sheriff in town.
Veel wisselende contacten of niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
Hihi schatje!! we hadden toch af gesproken dat je me niet voor schut zou zetten bij mn vrienden haha oh mijn gucci![]()
Echt zo'n boefje is het, jongens.
Welkom Vicky!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dit niet leest
Ja, zij is 11.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welkom Vicky!
Ik zou jezelf een kuisheidsgordel aan laten meten.
Gr gr Fanta,
Heb je toevallig ook een zusje?
Dat is geen Nantucked Red....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef fathank het volgende:
Godverdomme Sapstengel
Als je zonodig iets met een rode broek moet posten doe dan zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neerquote:
Heb vandaag nog shorts gekocht. Was prima te doen maar ik woon dan ook in een nuchtere stad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neer
Henk doet mij een beetje aan Kees denken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan nantucked. Zet er dan gelijk 'verrekte homofiel' neer
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Henk doet mij een beetje aan Kees denken.
http://www.dumpert.nl/med(...)8/kees_gaat_los.html
weekje in de kelder vastbindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.quote:
Als je je zo laat behandelen verdien je niet beter,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.
Walgelijk gewoon.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja toch? Iedere alpha zou in ieder geval iets doen toch? Ik snap dit soort mensen gewoon niet, ben je dan zo bang een kut te verliezen? Kun je niks anders krijgen? Wat is het toch met dit soort mens.
Walgelijk gewoon.
Twee aardappels.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is een schoolmaaltijd die je in Zweden krijgt. Fucking gainz van je leven daar.
[ afbeelding ]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Twee aardappels.Ik zou binnen twee dagen al zijn gestorven van de honger.
Ik heb liever gewoon een frikandelbroodje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Zweden is dan ook een Awesome land.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is een schoolmaaltijd die je in Zweden krijgt. Fucking gainz van je leven daar.
[ afbeelding ]
Bèta feministen bendequote:
Doe mij maar hot dogs en pizza.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, dit is een lunch voor kinderen/middelbare scholieren. Vergelijk dit met de Amerikaanse lunch of Nederlandse boterham.
Ze verwachten allemaal dat je een drankje a 8 euro voor ze koopt. Skeere wijven.quote:
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Vriendin mij fysiek aangevallen: uitmaken?
Zielige beta laat zich meerdere malen slaan door vriendin. Wat zouden jullie doen?
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nummer van die vriendin vragen. Lijkt me een aardig alphawijfje.
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, mijn borderline-alert maakt overuren als ik die OP lees. No thanks Jeff
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn wel wild in bed, van die borderline meisjes
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Ik word liever niet wakker met een mes op mn strot.
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb 1x seks gehad met echt een geflipte gast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje spanning houd je scherp. En het is iig nooit saai.
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah fuck die shit man, het enige wat chicks van mij kunnen krijgen is een shotje manjuice
Nomsayin
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook daarvoor niet, srs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat je een leuk meisje hebt ontmoet.
Oprecht.
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha of dat je nachtkastje onder de coke zit.
Dat is echt helemaal mijn typje. lquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/t(...)x_on_their_husbands/
Voortaan gewoon slikken dames.
[..]
Dromenvangertje lijkt mij wel zo'n persoon.
Was zeker een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.quote:
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, je ziet t niet aan de buitenkant, en na een kwartiertje babbelen ben je dr ook nog niet achter meestal. De ellende begint pas als je er na een paar keer een eind aan wil breien.
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan willen ze een einde aan zichzelf maken zeker?
Ik maak korte metten met die mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Emotionele chantage blabla, stalkgedrag etc. Geen pretje
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-enquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, dan liever eentje zonder borderline. Been there Done that. Half jaar jaar last van gehad![]()
welke 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Op sommige momenten heb ik wel eens van hmmm een vriend zou wel weer leuk zijn.
Maar nu er weer 5 jongens achter mij aanzitten en het moeilijker wordt te kiezen vind ik single zijn wel prima.
dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das nog weinig, ik jaren, 50x per dag bellen en sms-en
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaarquote:
nee, gewoon achter elkaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan belt iemand je meer dan 2 keer per uur.
Thefuck.
ooh boy, pussycontrolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kende iemand met een vriendin die hem elke dag ~5 minuten belde nadat die thuis zou moeten komen van zn werk. Als die er niet was waren de rapen gaar
Nope man..nope. Jongens met wie ik omga.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Klokov het volgende:
Is 1 van de 5 de ginger in de gym van de kazerne?
Edit: Fanta, zou je raken?
https://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitness
iz thiz reel lyfe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
alweer moerdijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke brand bij Shell Moerdijk.
Hallo hier spreekt de brandweer hahaha hier de politie
Whut why?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Kan je goed geld mee verdienen. Laatst bood ze 20 euro + boodschappengeld aan voor degene die boodschappen kan halen bij de supermarkt 200meter van haar huis vandaan. Jahr00n kan gewoon zijn eigen kwarkje geven voor 20 euro per keer.
Wat? Wie deed dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
Heb een keer een taxi 15 euro geboden om mij van DH naar Rotterdam te brengen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fanta heb je al eens geld geboden gekregen voor diensten?
Andersom, meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb een keer een taxi 15 euro geboden om mij van DH naar Rotterdam te brengen ja.
Niet hoer zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil deze hoeren slaan.
Oke ik heb ook wel eens teveel berichten gestuurd als ik iemand leuk vond, maar hield er snel mee op.
jij als ecto, kan gewoon alles eten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
Vandaag 8000kcal op, vooral veel suiker, goed misselijk. Die 10k gaat er komen, wss vrijdag op de all you can eat bbq
Hoe gaat het met je diabetes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:16 schreef Drinky het volgende:
Vandaag 8000kcal op, vooral veel suiker, goed misselijk. Die 10k gaat er komen, wss vrijdag op de all you can eat bbq
Waar gaat t over?quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "The Imposter" docu gezien. Man, man, man, wat een docu. Mind-boggling gewoon. Zeker het kijken waard.
De trailer had ik al een lange tijd terug gezien. De torrent loopt nu eindelijk. Toch maar eens ervoor gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "The Imposter" docu gezien. Man, man, man, wat een docu. Mind-boggling gewoon. Zeker het kijken waard.
IMDB, trailer op youtube, google, selecteren > rechtermuisknop > zoeken op google? Kom op zeg.quote:
Gast ik ben net wakker lig nog in mn nest met mn telefoon de wekker gaat zo dan ga ik ff rondje hardlopen en dan moet k naar mn werk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:26 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
De trailer had ik al een lange tijd terug gezien. De torrent loopt nu eindelijk. Toch maar eens ervoor gaan zitten.
[..]
IMDB, trailer op youtube, google, selecteren > rechtermuisknop > zoeken op google? Kom op zeg.
zo, das vroeg, gozerrrquote:Op woensdag 4 juni 2014 05:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker lig nog in mn nest met mn telefoon de wekker gaat zo dan ga ik ff rondje hardlopen en dan moet k naar mn werk.
Als je iets aan wil prijzen vertel dan ook ff waarom het de shit is. Als ik alles van iedereen moet checken die zegt 'dit en dit is vet' dan zitten er niet genoeg uren in een dag om alles na te gaan.
Edit: dat was de wekker, ik ben dr van tussen.
Zit er wel aan te komen jaquote:
Godver corrie, wij moeten echt een keer samen gaan flexen daar.quote:
Prima; kom er niet zo vaak / zelden. Ik meld het wel even als ik weer in de buurt ben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Godver corrie, wij moeten echt een keer samen gaan flexen daar.
Klinkt goed, ik ga vanavond pas trainen dus andere keer waarschijnlijk? Machines zijn redelijk oud (en gaan ook relatief vaak stuk, zeker de cable racks), maar barbells e.d. zijn in orde. Ze hebben alleen teveel "dikke" barbells die niet zo fijn zijn met OLY liftsquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Prima; kom er niet zo vaak / zelden. Ik meld het wel even als ik weer in de buurt ben.
Op zich goede spullen daar, al kan e.e.a. wel een grondige vernieuwings-/moderniseringsslag gebruiken.
Cable dingen herken ik wel: alle kabels waar ik aan trok kwam wel (aanloop)geluid uit. Nautilus apparatuur is op zich prima. Minder vond ik dat van veel schijven de rubber coating grotendeels weg was en die vloertegels met die naden waar veel viezigheid in blijft zitten. Wel veel lekkere wijven ('s ochtends i.i.g.), alleen jammer dat de lekkerste van okselhaar voorzien was. Aangenaam dat de ramen open konden!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ga vanavond pas trainen dus andere keer waarschijnlijk? Machines zijn redelijk oud (en gaan ook relatief vaak stuk, zeker de cable racks), maar barbells e.d. zijn in orde. Ze hebben alleen teveel "dikke" barbells die niet zo fijn zijn met OLY lifts
Vroeg op = vroeg klaar. Maar voor de wekker wakker was alweer een tijd geleden.quote:
Zuilen toch?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Awesome_ het volgende:
Rob heeft wel wat weg van Latsbrah vinnik.
Erg hoor, zo'n hoofd. Kun je helemaal niks aan doen, maar wel meteen getekend voor het leven..
quote:
Pls go...je denkt dat je de shit bent, mij hookah noemen, domme grapjes maken.quote:
haha beetje teddyburr de zwarte piet toespelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pls go...je denkt dat je de shit bent, mij hookah noemen, domme grapjes maken.
Volgens mij ben je gewoon die zeikneger.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pls go...je denkt dat je de shit bent, mij hookah noemen, domme grapjes maken.
Volgens mij ben je gewoon die zeikneger.
strong HJ met rechtsquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel nice, goede doorzettingsvermogen. Alleen jammer dat je maar gains aan 1 arm krijgt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:58 schreef Poppiholla het volgende:
Lol, hoezo is deze Tarzan uit de OP gehaald?
U mad?
Vriend das geen handjob maar een stompjobquote:
Hoe baas zou het zijn om hem te zien squaten of deadliften?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:32 schreef Beach het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ent-working-out.html
DYEL
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:44 schreef THEFXR het volgende:
goede tieten
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #97
quote:
Boerenleventjequote:
euh, ze is wel erg gevuld in haar kruisquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Fanta in de toekomst?
toen ik 11 was heb ik hem eens in de sloot geredenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen ik 10 jaar was, mocht ik ook op zo'n grasmaaier rijden van papa, geweldig mann
jesus was gewoon over de sloot geredenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
toen ik 11 was heb ik hem eens in de sloot gereden
okquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
jesus was gewoon over de sloot gereden
lol, heb je ooit wel een sloot gezien in je leven?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik moet een PM sturen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt net of je hoop hebt, alsof het later nog wel mag?
ik hou van iedereenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
wel apart dat je pics van me gaat opzoeken man. beetje homofeels of wa
Nah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van keldertje brief met een erg lange motivatie?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een loopneus tijdens het gamen is inderdaad erg vervelend.
whahaha.quote:
Maatje?quote:
Beste man zat gewoon om praatje verlegen Ray. Volgende keer gewoon even over whey smaken gaan praten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren toch weer een meest bizarre idioot in de gym meegemaakt lol.
Een soort net niet Riod neger, met uiteraard een weightbelt om aan het benchen. Poepte zowat in z'n broek bij 1x100kg.
Zo vriendelijk als ik ben knik ik hem gedag toen ik d'r langs liep om te gaan liggen french skullen, begint hij te lullen tegen me (terwijl ik m'n dopjes in heb en autistisch aan m'n ipod zit te friemelen en zit mee te tappen op de muziek, dus in "stoor mijn nou a.u.b. niet modes" was).
"ey hoe lang jij trainen?" 'Ik? euhm 5jr.'
"OKay, ja normaal ik 200kg benchen,maar train elke dag en vandaag gewerkt dus dit dat"![]()
Dus ik zeg: 'nou netjes heurhoe lang train je al?'
"euoeuhff maanden.. maanden, maar ik geen steroide gebruiken eh geen geen steroide, ik 4 uur per dag trainen alleen maar deze"
Ik zeg: ' nou nou, ook je rust nemen hooralleen maar die? en je benen dan? die trainen je niet?'
![]()
ultra hardcore chickenlegs shining through sweat pands....
Die zal ik voorlopig wel niet meer horen![]()
Wat een onzin openingszinnen voor iemand die je niet kent![]()
![]()
Oetlul.
![]()
lolquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maatje?
Alles goed? Ook met de abs?
[..]
Beste man zat gewoon om praatje verlegen Ray. Volgende keer gewoon even over whey smaken gaan praten.
Lol een onnozele kop valt niet te verbergen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Tussen z'n kreunende 1x100kg setjes door liep hij elke keer naar een vrouw toe (die normaal alitjd rustig alleen bezig is) om d'r form te corrigeren en te lullen en wat niet.![]()
![]()
Die vent zat gewoon een houding te zoeken voor z'n eigen idiote gedrag![]()
Maar het mooie is, er was een Amerikaanse student die geen woord Nederlands kent ook bezig daar, en met dat die vent weg loopt zegt die gozer tegen mij
" He is not normal is he"
![]()
![]()
haah ja precies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol een onnozele kop valt niet te verbergen...
Sowieso mensen die niet snappen dat je die oortjes niet voor jan lul in hebt.
Als ik met mijn maatje train zitten we sowieso altijd wel redelijk veel te lullen, maar als ik alleen train heb ik daar helemaal geen zin in. Dan wil ik gewoon snel en gecontroleerd mijn training afwerken.
Laatst kwam ik er in de sportschool achter dat mijn ipod leeg was, gewoon alsnog de oortjes in gedaan.
Hier is alles flex. Flex, snap je? van flexen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maatje?
Alles goed? Ook met de abs?
Sloots gonna slootquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan dit topic Klokov. Ik denk dat ik namens alle gymmers spreek als ik zeg dat je echt van enorme waarde bent voor dit topic.quote:
Waar zijn de tieten?quote:
Ik sla over. Kun je net zo goed een vent in z'n reet neuken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Fanta in de toekomst?
Godverdommequote:
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren toch weer een meest bizarre idioot in de gym meegemaakt lol.
Een soort net niet Riod neger, met uiteraard een weightbelt om aan het benchen. Poepte zowat in z'n broek bij 1x100kg.
Zo vriendelijk als ik ben knik ik hem gedag toen ik d'r langs liep om te gaan liggen french skullen, begint hij te lullen tegen me (terwijl ik m'n dopjes in heb en autistisch aan m'n ipod zit te friemelen en zit mee te tappen op de muziek, dus in "stoor mijn nou a.u.b. niet modes" was).
"ey hoe lang jij trainen?" 'Ik? euhm 5jr.'
"OKay, ja normaal ik 200kg benchen,maar train elke dag en vandaag gewerkt dus dit dat"![]()
Dus ik zeg: 'nou netjes heurhoe lang train je al?'
"euoeuhff maanden.. maanden, maar ik geen steroide gebruiken eh geen geen steroide, ik 4 uur per dag trainen alleen maar deze"
Ik zeg: ' nou nou, ook je rust nemen hooralleen maar die? en je benen dan? die trainen je niet?'
![]()
ultra hardcore chickenlegs shining through sweat pands....
Die zal ik voorlopig wel niet meer horen![]()
Wat een onzin openingszinnen voor iemand die je niet kent![]()
![]()
Oetlul.
![]()
haha, ja was je nog niet dixlexies, dan ben je het nu welquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Fanta in de toekomst?
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol.
Ik dacht eerst dat je een tranny gepost had, maar dit is legit een chick. Sickening venusheuvel. Zou Fanta ook zo ver gaan?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IrCute lijkt mij wel iemand die zou twerken voor de cam. Misschien doet ze dat wel tijdens haar Twitch-sessies.
Nee, maar Fanta lijkt mij wel iemand die dat zou doen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik zie Fanta echt niet naast een ginger lopen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel is ook verliefd op Fanta en hij wilt verkering met haar.
Nog een geheim.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 panzer post pics van fanta
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker naief lol.
Maar Fanta lijkt mij wel iemand doe goed over haar toekomst/leven nagedacht heeft, dus ik heb alle vertrouwen in haar.
Zitten aroma's en noten van mijn squirtsel in verwerkt.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zitten aroma's en noten van mijn squirtsel in verwerkt.
Denk dat het hem helemaal wild heeft gemaakt.
Makkie toch, die helemaal rechtsquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
[..]
Ik sla over. Kun je net zo goed een vent in z'n reet neuken.
[..]
Godverdomme
[..]
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch?quote:
nou troostje, ik zie hem ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Shiiiiit.
quote:allemachtig wat flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat halve plaatje al bijna doorgezocht met m'n neus op het scherm.
Ik dacht kleine dwerg. misschien achter de punaize enz enz
zeef![]()
Zou met beide eenmalig copuleren. Betwijfel alleen of ik wel hard kan blijven bij beide. Een beetje meer van de normale bitte.quote:
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi toch?
Natuurlijke selectie, fitte mensen zullen overleven en die anderen sterven 20 jaar te vroeg aan diabetes, obesitas en hartziektes. Gun het ze allemaal #fathank.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van Yuri he?
Vindt hij mij leuk?
Ik ben ook eerlijk he, altijd zo droog zijn is niet gezond voor een vrouw. Daar hebben die commenters deels gelijk in, maar waarschijnlijk is dit gewoon preppen voor een wedstrijd. Want die fat-ass studente zou een hongersnood eerder overleven offc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...
Hey foksletje!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoeveel neuks denken jullie dat ik geef om alle fittes en neukies hier?
Ik had hetzelfde. Was alles aan het opdelen in een raster en zo in mn hoofd. Check, recheck and check again. Etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
allemachtig wat flauw.
Ik had dat halve plaatje al bijna doorgezocht met m'n neus op het scherm.
Ik dacht kleine dwerg. misschien achter de punaize enz enz
zeef
Godverdomme, hier heb ik zolang m'n hoofd over gebroken en nu zie ik het ineens.quote:
Lekker zwart / wit dit. Alsof er niks tussenin zit.quote:
hequote:
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Omg kut om te horen man, sterkte.
Hey Fluo wanneer gaan we daten?
sap is zo terug, hij is ff een nieuwe rol aan z'n bureau aan het hangenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
nog 15 jaar rukken op dikke wijven sappie.
Okay dan ben ik 40 zo lang ga ik niet wachtequote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Omg kut om te horen man, sterkte.
Hey Fluo wanneer gaan we daten?
Wat zijn je stats eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
nog 15 jaar rukken op dikke wijven sappie.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sap is zo terug, hij is ff een nieuwe rol aan z'n bureau aan het hangen
Goed artikel, herken bijna allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KlokovBrah, iets voor jou dit artikel: http://www.jtsstrength.co(...)ons-larger-athletes/ ?
Hehe lange mensen die hardlopen ziet er altijd zo slungelig uitquote:
De tegenprestatie is dat ze met 2 stappen 15 meter verder zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe lange mensen die hardlopen ziet er altijd zo slungelig uit
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet meer. Wel gedaan, zo'n 48 jaar geleden...
lolquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit in combinatie met jouw UI![]()
![]()
![]()
![]()
MAXIMAMA GAINZZZZ
Henk pls, ik ben een supple leopardquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, dan die 1.60m ectoventjes die lopen alsof ze Rambo zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan die 1.60m ectoventjes die lopen alsof ze Rambo zijn
sickeningquote:
Je bent ook wel leuk, maar ik & jij gaat niet samen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van Yuri he?
Vindt hij mij leuk?
Hij is wel een baasje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is jij en ik. Niet ik en jij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb weer toegang in KPD. [ afbeelding ]
[..]
sickening
[..]
Je bent ook wel leuk, maar ik & jij gaat niet samen.
No worries, ik deed het bewust.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is jij en ik. Niet ik en jij.
Zware cringe op je grammatica.
Ik zou niet durven man.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
weissman pass mij w8woord van cakeman account eens
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een manlet piepen
'leuker', jaja Henk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
"Echt HIIT" zoals men voorschrijft heb ik nooit gedaan. Ik deed meestal na m'n krachttraining eerst wat loopwerk op een redelijk tempo om even goed los te komen en wat stretches tussendoor. Daarna een afstand uitzetten tussen de 30 en 50 meter en tussen de 3x8 en 3x12 sprints over die afstand. Dus sprinten, rustig teruglopen en weer de afstand. Als je dan 30x50 meter in totaal op 100% achter de rug hebt ben je blij als je thuis bent. Om het nog leuker te maken kun je bijv ook een oprit op een dijk pakken.
Lekker Fanta, hoop dat ze de bak in gaan. Bewust frauderen met de grootste kostenpost van Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben fittie aan het zoeken met de huisartsenpraktijk.
WGR / Ik heb het idee dat mijn huisarts een beetje aan het frauderen is.
Had eigenlijk 'heuvel af' moeten staanquote:
Bray Wyatt is baasquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef Klokov het volgende:
Sap, zag laatst WWE/WWF op Eurosport. Wat een gast is dit
[ afbeelding ]
Heuvel af loop ik altijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Had eigenlijk 'heuvel af' moeten staan
[ afbeelding ]
Ik gniffelde ongemakkelijk achter mn telefoon en keek toen of niemand het zag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:44 schreef Klokov het volgende:
PS: Zou die cellulitesbehandeling niet stopzetten als ik jou was.
Pics van je cellulitis?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben fittie aan het zoeken met de huisartsenpraktijk.
WGR / Ik heb het idee dat mijn huisarts een beetje aan het frauderen is.
Sollicitatie bij Trannycentral.tr?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor onzin, maar 1000 tekens mogen gebruiken voor je motivatie. Nu moet ik alles erg beknopt uit gaan leggen en ben ik bang dat ik als een lompe holbewoner overkom omdat ik geen mooi lopenede uiteenzetting kan typen.
Is toch ook alleen maar zichtbaar met blote billen en benen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb microlens nodig daarvoor baby. Want niet zichtbaar met blote oog.
Derhalve picsquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch ook alleen maar zichtbaar met blote billen en benen.
Was het maar zo'n feest, nee gewoon op de website van Randstad.quote:
Hoi ik ben Frank, ik denk niet in problemen maar in oplossingen. Daar haal ik mijn kracht uit. Ook als ik op jullie kansloze site maar 1000 tekens mag gebruiken om mezelf te verkopen aan jullie Godvergeten uitzendpraktijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, nee gewoon op de website van Randstad.
Maar beetje gaar. Snap dat ze geen tijd hebben om drie kantjes te lezen, maar 1000 tekens is wel erg beperkt.
Sick idd, zie net dat 1 a4 ~2000 tekens isquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, nee gewoon op de website van Randstad.
Maar beetje gaar. Snap dat ze geen tijd hebben om drie kantjes te lezen, maar 1000 tekens is wel erg beperkt.
Hahaha prachtig. Zo standaard.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sick idd, zie net dat 1 a4 ~2000 woorden is
Half a4tje motivatie
Ik, Sapstengel ben:
• Jong
• Ambitieus
• Creatief
• Klantgericht
• Flexibel
Derhalve denk ik dat ik geschikt ben om te werken bij een jong dynamisch bedrijf waar ze out of the box denken en geen 9 tot 5 mentaliteit hanteren.
Ja inderdaad, maar dan liever resultaatgericht ipv klantgericht. Of gewoon: Ik zoek werk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sick idd, zie net dat 1 a4 ~2000 tekens is
Half a4tje motivatie
Ik, Sapstengel ben:
• Jong
• Ambitieus
• Creatief
• Klantgericht
• Flexibel
Derhalve denk ik dat ik geschikt ben om te werken bij een jong dynamisch bedrijf waar ze out of the box denken en geen 9 tot 5 mentaliteit hanteren.
^^quote:
Gewoon een comic sansje/fuschia zetten toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of gewoon: Ik zoek werk.
Heb ff mijn motivatie bekeken die ik ooit voor een vergelijkbare functie heb geschreven, is ongeveer 3/5e pagina en 2897 tekens inclusief spaties. Gewoon Verdana lettergrootte 10.
Meer dan 1000 tekens duurt te lang om te lezen. Het is niet voor niks dat je alleen maar online kan inschrijven. Allemaal uit kostenbesparing.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of gewoon: Ik zoek werk.
Heb ff mijn motivatie bekeken die ik ooit voor een vergelijkbare functie heb geschreven, is ongeveer 3/5e pagina en 2897 tekens inclusief spaties. Gewoon Verdana lettergrootte 10.
Dit. Je hebt er maar 31 nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Iets zegt me dat die yogaleraressen goed in bed zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef RaymondK het volgende:
gisteren en veel te veel gegeten, en veel te ver gegaan met Yoga![]()
[ afbeelding ]
gewoon zo zitten, maar dan je boven lichaam over je kniee laten zakken en dan zo laag mogelijk, uitademen, weer lager, uitademen, weer lager.
Dan andere kant en dan in het midden voorover![]()
Lijkt heel simpel, maar rekt enorm aan je erectors.
Nu heerlijk blauw kut gevoel in m'n rug en tussen m,'n schouderbladen met ademen / niet weten hoe je rechtop kan blijven zitten / jezelf in de weg zitten gevoel nu![]()
Iets zegt mij dat ze eerder bezig zijn je chakra te vinden dan je A-spot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die yogaleraressen goed in bed zijn.
euh dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die yogaleraressen goed in bed zijn.
Bij de Mariniers hebben ze ook yoga geïntroduceerdquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euh dat denk ik ook wel.
Alleen ga ik het niet uitproberen want wij hebben een vent als lerares
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Je hebt er maar 31 nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |