quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
[..]
Ik sla over. Kun je net zo goed een vent in z'n reet neuken.
[..]
Godverdomme
[..]
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch?quote:
nou troostje, ik zie hem ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Shiiiiit.
quote:allemachtig wat flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat halve plaatje al bijna doorgezocht met m'n neus op het scherm.
Ik dacht kleine dwerg. misschien achter de punaize enz enz
zeef![]()
Zou met beide eenmalig copuleren. Betwijfel alleen of ik wel hard kan blijven bij beide. Een beetje meer van de normale bitte.quote:
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi toch?
Natuurlijke selectie, fitte mensen zullen overleven en die anderen sterven 20 jaar te vroeg aan diabetes, obesitas en hartziektes. Gun het ze allemaal #fathank.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van Yuri he?
Vindt hij mij leuk?
Ik ben ook eerlijk he, altijd zo droog zijn is niet gezond voor een vrouw. Daar hebben die commenters deels gelijk in, maar waarschijnlijk is dit gewoon preppen voor een wedstrijd. Want die fat-ass studente zou een hongersnood eerder overleven offc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...
Hey foksletje!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoeveel neuks denken jullie dat ik geef om alle fittes en neukies hier?
Ik had hetzelfde. Was alles aan het opdelen in een raster en zo in mn hoofd. Check, recheck and check again. Etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
allemachtig wat flauw.
Ik had dat halve plaatje al bijna doorgezocht met m'n neus op het scherm.
Ik dacht kleine dwerg. misschien achter de punaize enz enz
zeef
Godverdomme, hier heb ik zolang m'n hoofd over gebroken en nu zie ik het ineens.quote:
Lekker zwart / wit dit. Alsof er niks tussenin zit.quote:
hequote:
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Omg kut om te horen man, sterkte.
Hey Fluo wanneer gaan we daten?
sap is zo terug, hij is ff een nieuwe rol aan z'n bureau aan het hangenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
nog 15 jaar rukken op dikke wijven sappie.
Okay dan ben ik 40 zo lang ga ik niet wachtequote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Omg kut om te horen man, sterkte.
Hey Fluo wanneer gaan we daten?
Wat zijn je stats eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wanneer ik op m'n 30ste nog niet getrouwd ben.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
nog 15 jaar rukken op dikke wijven sappie.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sap is zo terug, hij is ff een nieuwe rol aan z'n bureau aan het hangen
Goed artikel, herken bijna allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KlokovBrah, iets voor jou dit artikel: http://www.jtsstrength.co(...)ons-larger-athletes/ ?
Hehe lange mensen die hardlopen ziet er altijd zo slungelig uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |