Goede toevoeging aan dit topic Klokov. Ik denk dat ik namens alle gymmers spreek als ik zeg dat je echt van enorme waarde bent voor dit topic.quote:
Waar zijn de tieten?quote:
Ik sla over. Kun je net zo goed een vent in z'n reet neuken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Fanta in de toekomst?
Godverdommequote:
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren toch weer een meest bizarre idioot in de gym meegemaakt lol.
Een soort net niet Riod neger, met uiteraard een weightbelt om aan het benchen. Poepte zowat in z'n broek bij 1x100kg.
Zo vriendelijk als ik ben knik ik hem gedag toen ik d'r langs liep om te gaan liggen french skullen, begint hij te lullen tegen me (terwijl ik m'n dopjes in heb en autistisch aan m'n ipod zit te friemelen en zit mee te tappen op de muziek, dus in "stoor mijn nou a.u.b. niet modes" was).
"ey hoe lang jij trainen?" 'Ik? euhm 5jr.'
"OKay, ja normaal ik 200kg benchen,maar train elke dag en vandaag gewerkt dus dit dat"![]()
Dus ik zeg: 'nou netjes heurhoe lang train je al?'
"euoeuhff maanden.. maanden, maar ik geen steroide gebruiken eh geen geen steroide, ik 4 uur per dag trainen alleen maar deze"
Ik zeg: ' nou nou, ook je rust nemen hooralleen maar die? en je benen dan? die trainen je niet?'
![]()
ultra hardcore chickenlegs shining through sweat pands....
Die zal ik voorlopig wel niet meer horen![]()
Wat een onzin openingszinnen voor iemand die je niet kent![]()
![]()
Oetlul.
![]()
haha, ja was je nog niet dixlexies, dan ben je het nu welquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
Fanta in de toekomst?
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol.
Ik dacht eerst dat je een tranny gepost had, maar dit is legit een chick. Sickening venusheuvel. Zou Fanta ook zo ver gaan?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IrCute lijkt mij wel iemand die zou twerken voor de cam. Misschien doet ze dat wel tijdens haar Twitch-sessies.
Nee, maar Fanta lijkt mij wel iemand die dat zou doen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik zie Fanta echt niet naast een ginger lopen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel is ook verliefd op Fanta en hij wilt verkering met haar.
Nog een geheim.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 panzer post pics van fanta
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker naief lol.
Maar Fanta lijkt mij wel iemand doe goed over haar toekomst/leven nagedacht heeft, dus ik heb alle vertrouwen in haar.
Zitten aroma's en noten van mijn squirtsel in verwerkt.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zitten aroma's en noten van mijn squirtsel in verwerkt.
Denk dat het hem helemaal wild heeft gemaakt.
Makkie toch, die helemaal rechtsquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
[..]
Ik sla over. Kun je net zo goed een vent in z'n reet neuken.
[..]
Godverdomme
[..]
Godverdomme je hebt wel je best gedaan om het onleesbaar te maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch?quote:
nou troostje, ik zie hem ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het niet..maar zal wel komen omdat ik een vagina heb.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Shiiiiit.
quote:allemachtig wat flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat halve plaatje al bijna doorgezocht met m'n neus op het scherm.
Ik dacht kleine dwerg. misschien achter de punaize enz enz
zeef![]()
Zou met beide eenmalig copuleren. Betwijfel alleen of ik wel hard kan blijven bij beide. Een beetje meer van de normale bitte.quote:
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi toch?
Natuurlijke selectie, fitte mensen zullen overleven en die anderen sterven 20 jaar te vroeg aan diabetes, obesitas en hartziektes. Gun het ze allemaal #fathank.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van Yuri he?
Vindt hij mij leuk?
Ik ben ook eerlijk he, altijd zo droog zijn is niet gezond voor een vrouw. Daar hebben die commenters deels gelijk in, maar waarschijnlijk is dit gewoon preppen voor een wedstrijd. Want die fat-ass studente zou een hongersnood eerder overleven offc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen zal bij die fitte dame het voorplanten knap lastig worden als ze zo droog staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |