SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door THEFXR op 08-05-2014 01:14:51 ]
jij bent altijd te snel, dikkequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Open geen topic als je geen nieuwe TT kan verzinnen.
Zieke sound.quote:
Heb je een smerige trapbeat met een diepe bass?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Moet altijd een beetje cringen wanneer een blanke gaat twerken.quote:
srS?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:23 schreef Sapstengel het volgende:
sloots gonna sloot
Ik stem voor shariapolitie
hoe kom je hieraan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe foto van dat meisje die met schep werd gegooid:
[ afbeelding ]
zou raken.
Ja sloots gonna sloot
Lol, moest ook wel lachen ja, maar je weet maar nooit met jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe foto van dat meisje die met schep werd gegooid:
[ afbeelding ]
zou raken.
Ja sloots gonna sloot
Nee notsrs Yuri, vond het wel grappig
Hahah echt he.. en ze is 16 blijkbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whehe, fucking redneck. Jammer dat ze geen pics van een bult op haar hoofd heeft.
Had haar ook rond die leeftijd geschat ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah echt he.. en ze is 16 blijkbaar.
Maar zou dr wel raken. en 16 is legaal.
Yeah, toevallig NL.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah die Lotte?
Sloots gonna sloot again. Gvd man het zou je dochter maar zijn..
Vind die Berzilian sowieso een mongool, rustled me echt to the max dat.
Whahaha, echt hé.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:58 schreef Sapstengel het volgende:
lmao
Moet ook altijd hard lachenom die comments op Genova's Facebook. Je weet gewoon dat er minimaal 3 closeups van zn gezicht tussen staan![]()
Yep dat mag. Dat wijf twerkt wel als iemand die niet kan twerken zeg.quote:
Lol, moest lachen om de laatste zin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet ruilen, het gaat om de weg er naartoe. Hij heeft alles van z'n corrupte, criminele vader gekregen en gebruikt het geld nu om hoeren, drugs en steroids te kopen. Die vrouwen zouden nooit bij hem zijn als hij geen geld had, gewoon allemaal gekocht. Daarnaast komt het enorm onzeker en kinderlijk over dat hij constant moet patsen met het geld.
Om nog maar niet te spreken over dingen als een filmrol kopen, beweren pokerspeler te zijn, wijf van een dak te gooein (moest wle lachen) en dat hele navy seal gebeuren. Vind het maar een triest figuur tbh, heb meer respect voor mensen die self made zijn en hun welvaart niet zo tentoon spreiden.
Okay ik zou wel ruilen maar dan zou ik het anders aanpakken
Mission Impossibrruuuquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Best wel cool: http://www.theverge.com/2(...)id-identity-tracking
Hmm, dat weet ik niet 100% zeker. Dan leidde al sinds jongsafaan een jetset leven idd, maar meende dat zijn pa broke ging en hij zichzelf moest redden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zn pa had wel echt 200 miljoen in een trust fund achtergelaten toch?
Geinvesteerd dus.quote:Bilzerian also entered into the movie business on the other side of the camera as an investor. He is currently suing over the upcoming Mark Wahlberg film “Lone Survivor.” Initially, he invested $1 million in the film and made a condition of the investment that he would have a feature role.
“I got involved in the movie as an investor but part of it was that I wanted a role in the movie. I wanted to be Senior Chief Healy because he was in the book and he wasn’t going to be represented in the movie,” Bilzerian said. “He was the guy that saved the life of one of my buddies.”
Ook geld van z'n pa dus idd.quote:Bilzerian and his brother Adam had large trust funds set aside for them.
“Yeah, I mean I do have a trust fund. It didn’t kick in until I was 30 years old and the next one kicks in when I’m 35. So for the bulk of my life I was living off money I made in the military and in business,” Bilzerian said.
“I don’t think it’s any of their business. People that don’t know me are going to judge me. I’m not going to run around and worry about what people think,” he said. “People that are friends might not know what’s up, but it doesn’t matter. Look, I have had some money given to me but I’ve made money and at the end of the day it’s nobody’s business but mine.”
Bilzerian says he’s immune to the negative feedback and judgments people have made and is used to it after living a profile lifestyle for the past several years.
“I feel that if you don’t have people hating on your lifestyle then you’re not doing it that well. There’s always going to be people envious — it’s just the way it is. An ugly girl is going to hate on a pretty girl and a poor guy is going to hate on a rich guy. That’s just the way of the world.”
quote:Op donderdag 8 mei 2014 04:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd, alleen dan met allemaal trannies.
Okay tijd om te gaan slapen,anders kom ik nooit op dat CEO level.
Goedemorrrrguuhhhquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:43 schreef G.R.S. het volgende:
Goedemorgen Teddy en Raymond,
@Teddy
Is juist compliment.
Goedemorgen griepje! Lekker chillen, squatten, diablo3 spelen en inpakken is het plan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:06 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen vrienden! Wat zijn de plannen vandaag?
Goh ja echt serieus meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je trouwens meegekregen dat Ian Jason gaat coachen en wss van de zomer twee maanden bij hem intrekt met zijn gf?
Ben al n half uur aan het werk..tot 4. Kijk ernaar uit om vanavond de gym te hitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goedemorgen griepje! Lekker chillen, squatten, diablo3 spelen en inpakken is het plan.
Lovin life.
And u?
Wat ga je trainen vandaag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:11 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ben al n half uur aan het werk..tot 4. Kijk ernaar uit om vanavond de gym te hitten.
Beter weer zodat je shirtloos kan rondlopen en je abs kan showen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
Weet je wat trouwens het voordeel is van cutten in de zomer?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beter weer zodat je shirtloos kan rondlopen en je abs kan showen?
Meer mensen buiten die je abs kunnen zien?
Minder kleding aan zodat je sneller je abs kan flashen?
Iets met abs?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel iets met abs ja
Dat als je in een shirt op de brommer zit je niet de hele tijd je buik in hoeft te houden![]()
![]()
Jezusquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel iets met abs ja
Dat als je in een shirt op de brommer zit je niet de hele tijd je buik in hoeft te houden![]()
![]()
Rug en biceps. Zin in die DL. Heb eerst nog een kinderverjaardag dus ben nu speelgoedtreintjes van Chuggington aan het inpakkenquote:
Ik ook!quote:
Wel rijsttafel vanavond = onbeperkt vreten. Beat that.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ook!
"Zin in die DL. Heb eerst nog een kinderverjaardag dus ben nu speelgoedtreintjes van Chuggington aan het inpakken. "
Ik gelukkig niet, sterkte
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wel rijsttafel vanavond = onbeperkt vreten. Beat that.
Ib4 Seto.
herken je struggles. Yoga na legday = super hard doodgemaakt wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Bodybuilding + Yoga = Pain + Heavy Breathing
[ afbeelding ]
oh ja idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
herken je struggles. Yoga na legday = super hard doodgemaakt worden
feels broquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja idd.
Ik doe altijd chest of schouders vooraf, maar dat is ook niet ideaal.
Schouders echt zero ROM, en al helemaal niet met pump
En borst dan kill je ook je triceps uiteraard, en dan nog ff slow/hold crocodile met yoga
jazeker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:49 schreef no1uknow het volgende:
Hey raymond, kan ik niet een keertje zo'n yoga les meedoen bij jouw gym?
die 114 vond ik stoerder klinkenquote:
ik ken de bloatfeelsquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die 114 vond ik stoerder klinken![]()
![]()
maar ziet er wel beter en beter uit.
Wel bizar, 's ochtends bijna 6 pack, maar zodra het eerste pak melk naar binnen is, dan puffy abs lol
srs no joke![]()
Ik heb natuurlijk al wel een keertje proefgedraaid daarzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jazeker.
Volgens mij mag je wel een keer als introduce mee naar binnen. Ik zal dat nog ff vragen voor de zekerheid. Een dagpas is ziekduur.
Eenmaal binnen dan kun je overal aan mee doen.
't is op woensdagavonden. Begint om 20:30 tot 21:30 Ik train dan nog van 19:00 tot 20:30
Het is ook op maandagochtend, maar dan ben werken...
volgens mij ben jij wel een mooie jongenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ken jouw bloatfeels ook helaas.
beetje gay flirten in de ochtend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wel een mooie jongen
If u got it flaunt itquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Doe ik echt niet moeilijk over.
Hoeveel cm? Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Doe ik echt niet moeilijk over.
Jij sprak toen toch met Eva toen? Streng ogent doch vriendelijk/rechtvaardige damen van ca 40jr?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk al wel een keertje proefgedraaid daarzo
Ja Eva, met die grote mond een beetje, zal thuis wel geslagen wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij sprak toen toch met Eva?
Die werkt er niet meer.
Denk niet dat iemand je nog kent.
Ik zal ff vragen of oke
hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja Eva, met die grote mond een beetje, zal thuis wel geslagen worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga een keer met Raymond trainen![]()
[ afbeelding ]
Nee niet echt grote mond, wel goed gebektquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
had ze een grote mond naar jou? Is hartstikke aardig, alleen ze kijkt nogal streng lol
ja die is het ja. Pittige tante, Maar ze werkt ergens anders nu.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee niet echt grote mond, wel goed gebekt
Maar ze zou gewoon een keer goed anaal genomen moeten worden
LOL jullie hebben Eva weggepest zeker, Jeroen lift toch zelf ook een beetje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die is het ja. Pittige tante.
Ze was vestigingsmanager. Nu is Jeroen het.
![]()
![]()
DE NIEUWE DUMBELS GAAN ER KOMEN!!
![]()
![]()
![]()
AANHOUDER WINT
Nee niet weggepest. Ze was best gelieft hoor. Maar in het begin dacht ik wat een haai baai is dat lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOL jullie hebben Eva weggepest zeker, Jeroen lift toch zelf ook een beetje?
Hoe herken ik je? Doe je een rode roos in je borstzakje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt omhoog en bloatbuikje. Zo spot je hem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe herken ik je? Doe je een rode roos in je borstzakje?![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
T-shirt omhoog en bloatbuikje. Zo spot je hem.
ik mis em niet echtquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef no1uknow het volgende:
Ey boys dit topic wordt zwaar gemonitord, volgens mij zit hier 24/7 een modje te kijken, Montello was echt binnen 2 minuten geband.
Kom allemaal Montello supporten in het ONZ FB topic dan
21:00 regulierdwarsstraatquote:
quote:
Toepasselijke Kabouter Wesley referentiequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
Dima'tje toch. Zoek een goeie therapeut. Srs.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen denken is makkelijk
makkelijker gezegd dan gedaan
hoe dan
jullie zeggen alleen
is makkelijk zeggen vanuit jullie positie
Sappie wil je heus nog wel hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg ik moet echt cutten.
krijg echt een pens..
Haha dat ding is echt Fugly as hell. Toen ik ging samenwonen en m'n toenmalige chick dat ding heeft opgehangen heb ik em gelijk eraf gehaald en weggedonderd zodra ze wegging. Dan kijk ik nog liever naar een verhuisfittingquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef no1uknow het volgende:
Ewa hoe zet ik deze lamp in elkaar
[ afbeelding ]
Komt geen einde aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zit al een half uur in Lalavy's fobo.
quote:
Nee mooie vrouw, geen pumps in de gym. Wel lelijke kousen though, van die huidskleurige.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verwacht minstens 1 iemand die wat te klagen heeft; henk/cor?
[..]
Tape?
To much info Yuri. Wacht maar tot je een meisje hebt, dan gaat helemaal door 't dak.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds ik bulk is mijn test weer naar ongekende hoogtes gestegen en cum ik voor het leven. Het is niet leuk, maar heb weinig keus. Moet die energie kwijt.
Makkelijk praten als je een trustfundkiddo bent. En Navy sealquote:Op donderdag 8 mei 2014 03:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe hij zegt dat geld vrijheid is. Is ook zo.
En dattie een paar km/h harder loopt, waardoor je sneller op je werk bent waardoor je langer kunt slapen waardoor meer gains.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel iets met abs ja
![]()
Niet gezien maar Joe Bonamassa is natuurlijk gewoon een held.quote:
ja en een dumbbell tussen mn tandenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoe herken ik je? Doe je een rode roos in je borstzakje?![]()
![]()
Jij kunt alleen klachte indienen omdat je me broer bent.quote:
Hoest met je streepjeslul jochie?quote:
Wel goed, streepjes zijn al even weg. Maar goed niemand ziet dat toch verder ja toch hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoest met je streepjeslul jochie?
Hahah ik las verkeerd. Ik las dat je lul zelf weg was, hahahah ;dquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed, streepjes zijn al even weg. Maar goed niemand ziet dat toch verder ja toch haha
haha soms als het koud is ;Dquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahah ik las verkeerd. Ik las dat je lul zelf weg was, hahahah ;d
Echt he...quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
'welkom bij de 3 biggetjes'
Tuturududutu
so truequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet gezien maar Joe Bonamassa is natuurlijk gewoon een held.
jij altijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
even aan GRS vragen of dat mag.
Mag dat GRS?
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
helemaal weg als het koud is?
say whut?
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijdens de laatste elfstedentocht hing 8/10 hier nog aan de tiet van z'n moeder.
Ja, gewoon in die holte toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
helemaal weg als het koud is?
say whut?
![]()
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ikquote:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ik
hey hey!!! lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ik
Ja, hoef niet eens te luisteren als ik naar die namen kijkquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
Dima'tje toch. Zoek een goeie therapeut. Srs.
quote:therapie zal je gewoon self-deception aanleren.
Als je depressie niet volledig aangestuurd wordt door je genen, dan zegt dat syndroom iets over je kutleven. Je hebt depressie omdatje leven kut is (daarom hebben mensen met een bepaald fysiek of mentaal ziekte vaak ook gewoon een depressie erbij). Depressie zie ik dus als een evaluatie van je leven. Kut leven = depressie. Therapie zal je kutleven niet kunnen veranderen, dat is meer langetermijn werk. Therapie zal je enkel copingskills aanleren, je kutleven leren aanvaarden, positieve kijk op de wereld geven, etc etc...ergo gay troep.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die is het ja. Pittige tante, Maar ze werkt ergens anders nu.
Ze was vestigingsmanager. Nu is Jeroen het.
![]()
![]()
DE NIEUWE DUMBELS GAAN ER KOMEN!!
![]()
![]()
![]()
AANHOUDER WINT
vanavond ff checkenquote:
PM/DM maar waar/wanneer; wellicht schuif ik dan ook aan (indien gewenst).quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Sluitspier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Even bonus work-out zetten, welke spieruh?
die achter lopen natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
bijv.quote:
Chest, bi's en abs natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Jij hebt geen depressie maar gewoon een verknipt wereldbeeld gemixed met een aangeleerde sociale stoornis.quote:
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
ik kan de nummers van sam smith geloof ik wel waarderen
awesome? vms? anybody with me?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb je een smerige trapbeat met een diepe bass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Da's gewoon een kut excuus om te blijven zwelgen in zelfmedelijden.
En ze is nog vlakbij ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
ik kan de nummers van sam smith geloof ik wel waarderen
awesome? vms? anybody with me?
Deze ken je wel, G.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wilquote:
Doe normaal gast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wil
True, oke dan ken ik twee tracks die wel goed klinken. Ik ga nu je Stranger remix beluisteren, origineel is ook goed trouwens.quote:
Van een former dima.. son I am disappointquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
zou rakenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
Ja beter luister je die shit die ik je dm allemaal. Want je loopt de kantjes er vanaf de laatste tijd. Onze relatie moet wel van twee kanten komen gvdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, oke dan ken ik twee tracks die wel goed klinken. Ik ga nu je Stranger remix beluisteren, origineel is ook goed trouwens.
Daaayum.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik dacht eerst dat Sam Smith, Sam sparro was. Exact zelfde stem
Huh, heeft hij nog meer nummers dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold was
Echt een slimme meid ben jij!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold was
Ik hoop dat je bedoelt dat hij een einde moet maken aan zijn manier van doen, en dus moet veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, was laatst aan het squatten en toen kwam ik erachter dat ik aan het curlen was in het squatrack.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
bedankt voor de nuttige bijdragequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, was laatst aan het squatten en toen kwam ik erachter dat ik aan het curlen was in het squatrack.
Daarom post ik hem ook hier.quote:
Laatst KLB SC overgenomen vriend. Voelde me echt rebels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov, je hecht echt teveel waarde aan die 0 notes. Pak ff bannetje of zo.
Wat moeten wij zeggen dan? Ja komop dima hè kan het heus, je ziet er goed uit enz enz.? Dat lopen we al 20 topics te roepen en dima blijft telkens met redenen komen om in hetzelfde kutleven te blijven. Op een gegeven moment moet je je leven in eigen handen nemen en er gewoon iets voor doen want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van een former dima.. son I am disappoint
Anders ik wel. 'Dit kan toch niet legit zijn?' vraag ik mij hardop af als ik weer n post van m lees.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog steeds de valse hoop dat dima een troll is
Kan best legit zijn, maar op een gegeven moment moet het afgelopen zijn met dat negatieve zelfmedelijden steeds.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:15 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Anders ik wel. 'Dit kan toch niet legit zijn?' vraag ik mij hardop af als ik weer n post van m lees.
x2quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
ik heb dima gezien op facebook dus de persoon bestaat wel
Ik vind het wel leuk meisje alleen beetje te jong.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:45 schreef H1N1 het volgende:
Ach jongens toch, menen jullie dit? Ze is niet graflelijk maar kom op..
Disclosure is wel chill. Evenals Chase & Status, Flume, Chet Faker,Hermitude en Claptone.quote:
Ik vind dat ze er op die foto heel leuk uitziet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:45 schreef H1N1 het volgende:
Ach jongens toch, menen jullie dit? Ze is niet graflelijk maar kom op..
dat eindequote:
Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
To much info Yuri. Wacht maar tot je een meisje hebt, dan gaat helemaal door 't dak.
haha ja schijnbaarquote:
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aan
Mocht dat gebeuren horen jullie het zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!
Wie weet neem je zelfs nog kinderen, ondanks dat je hard roept van niet.Zou wel grappig zijn.
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren horen jullie het zeker
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?
"Papa, verhaaltje voorlezen?"
"No thanks Jeff"
Papa zandgebakje?
"No thanks Jeff"
Serieus, dan wordt je leven een stuk leuker.
Five star post.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Disclosure is wel chill. Evenals Chase & Status, Flume, Chet Faker,Hermitude en Claptone.
wie wat bewaart die heeft watquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
? wat is daar raar aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
Blijkbaar verbaast het je, dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat daar iets raars aan is.
Je bent zelf raar.
bijna 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er uit je whatsapp lijst geneukt?
Precies geen dusquote:
Hier de correcte link:quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
Hahahaha
Linkje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
lol 600 rep power verloren al na openen van een shemale thread
aw fuk bye
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:that feel when men make hotter women than most women do. we better at everything brah
quote:Has science gone too far
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Push. het volgende:
Ben weer online niggers
Internet lag eruit sinds vrijdag #thuglife
niksquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering, zondag moederdag. Ik weet echt niet wat ik moet halen man.
Gewoon bloemen plus een kleinigheidjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet je ouders waarderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
niks
meedoen aan feestdagen bedacht door het commerciële circus
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon bloemen plus een kleinigheidje
[..]
Niet je ouders waarderen
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?
Dat zeg ik niet maar je moeder laat stiekem een traantje als je het op de dag die ervoor in het leven geroepen is het niet doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopen
Kneus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Push. het volgende:
[..]
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienWas wel leuk overigens
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Muntplantje is wel een leuke ja, en ze drinkt ook thee. Kun je dat gewoon bij elke bloemist halen? Er was in Arnhem toch ook een bloemenzaak oid waar je allemaal van die aparte plantjes kon halen vertelde jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzo
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaitsquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
Zo zo, die Deuce92 heeft best een prima lijf zeg. Valt me nog mee.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaits
dat wijf is een borderliner. die wil je nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier de correcte link:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.
[..]Laatste 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn pels. Lekker fluffy en zacht.quote:
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wilAls jij een former dima was hoe heb jij jezelf uit het slop getrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat moeten wij zeggen dan? Ja komop dima hè kan het heus, je ziet er goed uit enz enz.? Dat lopen we al 20 topics te roepen en dima blijft telkens met redenen komen om in hetzelfde kutleven te blijven. Op een gegeven moment moet je je leven in eigen handen nemen en er gewoon iets voor doen want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Dima moet gewoon effe ene paar ferme tikken krijgen en eens beginnen mrt zichzelf te waarderen.Comedy gold.quote:![]()
Grom.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, heb z'n gezicht nog niet gezien. Sowieso jonger = not a chance
hele verhaal aubquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
Snap ik maar zag deuce ook al posten in het oudere maagden topicquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
Slechte bouwkwaliteit G. Te sterke en inflexibele pezen en banden.quote:
Heb advies gegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Snap ik maar zag deuce ook al posten in het oudere maagden topic
Dus elke kans is er 1
- abonnement Muscle & Fitness Hersquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag ik strelen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Mijn pels. Lekker fluffy en zacht.
Cor, heb je gisteren getraind?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- abonnement Muscle & Fitness Hers
- abonnement hardcore gym
- PT-er die haar aan het verstand brengt dat KT ook voor (oudere) vrouwen zinvol is.
- Pot dieetshake van XXL Nutrition
- Boek: het zandloperdieet
- mkv van Generation Iron
Mogelijkheden genoeg!
Ja, hoezo?quote:
Geef jij serieus dit soort dingen aan je moeder?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- abonnement Muscle & Fitness Hers
- abonnement hardcore gym
- PT-er die haar aan het verstand brengt dat KT ook voor (oudere) vrouwen zinvol is.
- Pot dieetshake van XXL Nutrition
- Boek: het zandloperdieet
- mkv van Generation Iron
Mogelijkheden genoeg!
Zeg ik toch, gewoon ophouden met alles en iedereen de schuld van je falen te geven en accepteren dat het aan jezelf ligt en dat er niks zal veranderen zolang jij zelf niks onderneemt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
Als jij een former dima was hoe heb jij jezelf uit het slop getrokken?
ik gaf vorig jaar me moeder een tarzanquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geef jij serieus dit soort dingen aan je moeder?
Er kwam gisteren een gast binnenlopen bij USC, nog nooit gezien, beetje jouw leeftijd, wel groot en ik dacht echt dat jij het was gezien het feit dat je overal en nergens traint. Hij liftte ook ongeveer jouw gewichten.quote:
Dima, neem niet Drinky als rolmodel. Hoewel het vooruitgang is is het niet de meest ideale vooruitgangquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zeg ik toch, gewoon ophouden met alles en iedereen de schuld van je falen te geven en accepteren dat het aan jezelf ligt en dat er niks zal veranderen zolang jij zelf niks onderneemt.
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon voorbeeld aan mij nemen
zegge wat je denkt
gewoon heerlyk genieten verder
Kom vechte dan. Ben binnenkort gewoon astronaut wat kom je praten danquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, neem niet Drinky als rolmodel. Hoewel het vooruitgang is is het niet de meest ideale vooruitgang
Was jij dat niet in Gravity?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom vechte dan. Ben binnenkort gewoon astronaut wat kom je praten dan
Ja gewoon george clooneyquote:
Moest je daarom je baard afscheren?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Eerst met je knappe gezicht in mn vachtje kroelen.
was ff fappenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef Teddyburrr het volgende:
Waar is mijn sletje no1uknow? Let's flirt bby.
Nee ik ben nu gigoloquote:
Fuck you! Het is over en uit tussen ons. Jij speelt gewoon spelletjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet eerlijk tegen je zijn, ik dacht aan G.R.S.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck you! Het is over en uit tussen ons. Jij speelt gewoon spelletjes.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:
R&P / Hoe los ik dit op?(chick problemen)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
heel herkenbaar. Ze kijken mij raar aan omdat ik zelf eten maak voor als ik naar college ga. Ze zijn al helemaal verbaasd ( zeker chicks ) als ze ontdekken dat je het zelf het gemaakt. Zelf zitten ze aan een broodje bal, kroket of een lekkere zak frites ()
Moet wel bekennen dat ik vandaag weer aan de alcohol ben gegaan. Temptation is een motherfuckef, maar ik voel me zo fucked up dat ik doe shit niet meer binnenkort zal drinken.
open een topic in R&Pquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Teddyburrr het volgende:
Lach niet. Ik voel me vies en gebruikt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er kwam gisteren een gast binnenlopen bij USC, nog nooit gezien, beetje jouw leeftijd, wel groot en ik dacht echt dat jij het was gezien het feit dat je overal en nergens traint. Hij liftte ook ongeveer jouw gewichten.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet eerlijk tegen je zijn, ik dacht aan G.R.S.
Die linker is gewoon een Michael Jackson met 2 X-chromosomen. Die meest rechtse heeft wel een goede arm, btw.quote:
hoe kom je er nou weer bij dat het trannies waren?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht echt dat het trannies waren.
Waarom zou je een vrouw met een mannelijk gezicht en zonder lul willen als je er een kunt krijgen met een vrouwelijk gezicht en een dikke paal?
Die op de achtergrond he, met wit oranje bikini aan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die linker is gewoon een Michael Jackson met 2 X-chromosomen. Die meest rechtse heeft wel een goede arm, btw.
Omdat Sap het postte, en omdat die blonde echt een mannenkop heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je er nou weer bij dat het trannies waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |