Muntplantje is wel een leuke ja, en ze drinkt ook thee. Kun je dat gewoon bij elke bloemist halen? Er was in Arnhem toch ook een bloemenzaak oid waar je allemaal van die aparte plantjes kon halen vertelde jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzo
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaitsquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
Zo zo, die Deuce92 heeft best een prima lijf zeg. Valt me nog mee.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaits
dat wijf is een borderliner. die wil je nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier de correcte link:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.
[..]Laatste 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn pels. Lekker fluffy en zacht.quote:
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wilAls jij een former dima was hoe heb jij jezelf uit het slop getrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat moeten wij zeggen dan? Ja komop dima hè kan het heus, je ziet er goed uit enz enz.? Dat lopen we al 20 topics te roepen en dima blijft telkens met redenen komen om in hetzelfde kutleven te blijven. Op een gegeven moment moet je je leven in eigen handen nemen en er gewoon iets voor doen want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Dima moet gewoon effe ene paar ferme tikken krijgen en eens beginnen mrt zichzelf te waarderen.Comedy gold.quote:![]()
Grom.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, heb z'n gezicht nog niet gezien. Sowieso jonger = not a chance
hele verhaal aubquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
Snap ik maar zag deuce ook al posten in het oudere maagden topicquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
Slechte bouwkwaliteit G. Te sterke en inflexibele pezen en banden.quote:
Heb advies gegeven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Snap ik maar zag deuce ook al posten in het oudere maagden topic
Dus elke kans is er 1
- abonnement Muscle & Fitness Hersquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering, zondag moederdag. Ik weet echt niet wat ik moet halen man.
Mag ik strelen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Mijn pels. Lekker fluffy en zacht.
Cor, heb je gisteren getraind?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- abonnement Muscle & Fitness Hers
- abonnement hardcore gym
- PT-er die haar aan het verstand brengt dat KT ook voor (oudere) vrouwen zinvol is.
- Pot dieetshake van XXL Nutrition
- Boek: het zandloperdieet
- mkv van Generation Iron
Mogelijkheden genoeg!
Ja, hoezo?quote:
Geef jij serieus dit soort dingen aan je moeder?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- abonnement Muscle & Fitness Hers
- abonnement hardcore gym
- PT-er die haar aan het verstand brengt dat KT ook voor (oudere) vrouwen zinvol is.
- Pot dieetshake van XXL Nutrition
- Boek: het zandloperdieet
- mkv van Generation Iron
Mogelijkheden genoeg!
Zeg ik toch, gewoon ophouden met alles en iedereen de schuld van je falen te geven en accepteren dat het aan jezelf ligt en dat er niks zal veranderen zolang jij zelf niks onderneemt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
Als jij een former dima was hoe heb jij jezelf uit het slop getrokken?
ik gaf vorig jaar me moeder een tarzanquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geef jij serieus dit soort dingen aan je moeder?
Er kwam gisteren een gast binnenlopen bij USC, nog nooit gezien, beetje jouw leeftijd, wel groot en ik dacht echt dat jij het was gezien het feit dat je overal en nergens traint. Hij liftte ook ongeveer jouw gewichten.quote:
Dima, neem niet Drinky als rolmodel. Hoewel het vooruitgang is is het niet de meest ideale vooruitgangquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zeg ik toch, gewoon ophouden met alles en iedereen de schuld van je falen te geven en accepteren dat het aan jezelf ligt en dat er niks zal veranderen zolang jij zelf niks onderneemt.
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon voorbeeld aan mij nemen
zegge wat je denkt
gewoon heerlyk genieten verder
Kom vechte dan. Ben binnenkort gewoon astronaut wat kom je praten danquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, neem niet Drinky als rolmodel. Hoewel het vooruitgang is is het niet de meest ideale vooruitgang
Was jij dat niet in Gravity?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom vechte dan. Ben binnenkort gewoon astronaut wat kom je praten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |