Linkje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
lol 600 rep power verloren al na openen van een shemale thread
aw fuk bye
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:that feel when men make hotter women than most women do. we better at everything brah
quote:Has science gone too far
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Push. het volgende:
Ben weer online niggers
Internet lag eruit sinds vrijdag #thuglife
niksquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering, zondag moederdag. Ik weet echt niet wat ik moet halen man.
Gewoon bloemen plus een kleinigheidjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet je ouders waarderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
niks
meedoen aan feestdagen bedacht door het commerciële circus
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon bloemen plus een kleinigheidje
[..]
Niet je ouders waarderen
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?
Dat zeg ik niet maar je moeder laat stiekem een traantje als je het op de dag die ervoor in het leven geroepen is het niet doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopen
Kneus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Push. het volgende:
[..]
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienWas wel leuk overigens
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Muntplantje is wel een leuke ja, en ze drinkt ook thee. Kun je dat gewoon bij elke bloemist halen? Er was in Arnhem toch ook een bloemenzaak oid waar je allemaal van die aparte plantjes kon halen vertelde jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzo
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaitsquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
Zo zo, die Deuce92 heeft best een prima lijf zeg. Valt me nog mee.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grijp de kans deuce de pijpgoddes awaits
dat wijf is een borderliner. die wil je nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier de correcte link:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.
[..]Laatste 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn pels. Lekker fluffy en zacht.quote:
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wilAls jij een former dima was hoe heb jij jezelf uit het slop getrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat moeten wij zeggen dan? Ja komop dima hè kan het heus, je ziet er goed uit enz enz.? Dat lopen we al 20 topics te roepen en dima blijft telkens met redenen komen om in hetzelfde kutleven te blijven. Op een gegeven moment moet je je leven in eigen handen nemen en er gewoon iets voor doen want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Dima moet gewoon effe ene paar ferme tikken krijgen en eens beginnen mrt zichzelf te waarderen.Comedy gold.quote:![]()
Grom.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, heb z'n gezicht nog niet gezien. Sowieso jonger = not a chance
hele verhaal aubquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
Snap ik maar zag deuce ook al posten in het oudere maagden topicquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat wijf is een borderliner. die wil je niet
heb haar drie keer vernederd maar ik krijg steeds whatsapp berichten enzo terwijl ik duidelijk heb gezegt dat ze op moet rotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |