Five star post.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Disclosure is wel chill. Evenals Chase & Status, Flume, Chet Faker,Hermitude en Claptone.
wie wat bewaart die heeft watquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
? wat is daar raar aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
Blijkbaar verbaast het je, dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat daar iets raars aan is.
Je bent zelf raar.
bijna 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er uit je whatsapp lijst geneukt?
Precies geen dusquote:
Hier de correcte link:quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
Hahahaha
Linkje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
lol 600 rep power verloren al na openen van een shemale thread
aw fuk bye
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161799273
quote:that feel when men make hotter women than most women do. we better at everything brah
quote:Has science gone too far
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Push. het volgende:
Ben weer online niggers
Internet lag eruit sinds vrijdag #thuglife
niksquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tering, zondag moederdag. Ik weet echt niet wat ik moet halen man.
Gewoon bloemen plus een kleinigheidjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet je ouders waarderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
niks
meedoen aan feestdagen bedacht door het commerciële circus
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon bloemen plus een kleinigheidje
[..]
Niet je ouders waarderen
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe heb je jouw enkelbanden nou gescheurd?
Dat zeg ik niet maar je moeder laat stiekem een traantje als je het op de dag die ervoor in het leven geroepen is het niet doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je kan alleen je waardering laten blijken op een vooraf afgesproken dag door een cadeau te kopen
Kneus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Push. het volgende:
[..]
Voor t eerst na m'n blessure links (breuk + scheur) gaan voetballen met wat vrienden. Wist dat het fout kon gaan maar dacht, yolo, ben ook maar een mens. En toen dus binnen 15 minuten alles weer naar de haaienWas wel leuk overigens
Muntplantje zodat ze zelf muntthee kan maken + bloemetje ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |