quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Reinald013 het volgende:
En ondanks dat we nu beide wel een relatie hebben, blijven bij ons allebei de gedachtes spelen, "hoe zou het geweest zijn als we toch een relatie hebben of als we op dit moment vrijgezel zouden zijn"
Kun je dat duidelijker definieren? Hoe slecht is je sexuele relatie dan...? Hebben jij en je vrouw werkelijk geen enkele sex of misschien eenmaal in de maand of minder... Of gaat het erom dat je wel meermaals per week zin hebt en ook uitgebreidere wensen en fantasieen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Reinald013 het volgende:
... omdat mijn vrouw en ik ontzettend weinig sex hebben.
+1quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
Misschien is trouwen niet echt aan jou besteed....
Of die vrouw moet TS wat meer gunnen, hij gaat niet voor niks vreemd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef missbehavin het volgende:
En idd, ik zou nog even goed nadenken over je huidige relatie. Als je nu al weet dat je te weinig seks zult hebben, zul je (gezien je verleden) vast uiteindelijk vreemdgaan. Gun die vrouw wat meer joh.
Hij gaat vreemd omdat het een slappe zak is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of die vrouw moet TS wat meer gunnen, hij gaat niet voor niks vreemd.
Ja, want afgaande op de OP is het verder een ontzettend betrouwbare manquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat klopt, hij gaat vreemd omdat hij een vreemdganger is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou idd, arme Marieke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef iScream. het volgende:
Ook niet erg handig trouwens om een dergelijk topic te openen, terwijl je volledige naam in je profiel staat en zonder enige moeite op Facebook te vinden is
Wel mooie trouwauto overigens![]()
Ook wel zoet dat hij een combiaccount heeft met zijn vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef iScream. het volgende:
Ook niet erg handig trouwens om een dergelijk topic te openen, terwijl je volledige naam in je profiel staat en zonder enige moeite op Facebook te vinden is
Wel mooie trouwauto overigens![]()
Je zou er toch bijna de link hierheen posten...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook wel zoet dat hij een combiaccount heeft met zijn vrouw.
Hij is al met d'r getrouwd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:05 schreef Fherm het volgende:
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed nadenken over je verloving, want zo te lezen heb je heel wat problemen. Ook is het niet echt fair tegenover je "huidige vriendin" dat je zo vaak vreemd bent gegaan. Knap van haar dat ze dat pikt.
Doe maar nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou er toch bijna de link hierheen posten...
Ik zeg ook bijna..quote:
Hij heeft zijn zusje geneukt, lees ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:10 schreef OOST het volgende:
Zn Partyflock posts zijn ook wel interessant
Hhahaa ik las het ook net, inclusief de snuffelende hond, dafuqquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zusje geneukt, lees ik![]()
Huh whut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Wel dat ik samen met een meisje lag te sexen in een speelhuisje in een kinderspeeltuin in het plaatselijke bos. Toen er ineens plots een grote hond aan onze blote voetjes ruikte en in het huisje keek.
We lagen wel op een plek die beschut was van de pad en dachten echt niet dat we betrapt zouden worden. Maar gelukkig de hond deed ook nix en werd geroepen door zijn baas. De baas heeft ons niet gezien en denkelijk ook nix gemerkt
Haha ja, backfire is zn middlenamequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:22 schreef pl4kkie het volgende:
Op PF wordt hij ook kneiterhard uitgekotst. Wat een gast
Ja, die dingen op partyflock heeft ie ook niet zelf gepost volgens mij. Hij wordt daar alleen heel hard uitgelachen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:21 schreef Baran09 het volgende:
Dit is trouwens wel de eenvoudigste manier om iemand er keihard in te luisen. Gewoon zijn identiteit aannemen en zulke dingen posten...
Zeg natuurlijk niet dat dat nu gebeurd is... maar die ingeving had ik opeens even.
Knuffel 'm met de achterkant van je huig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik morgen mijn lieve trouwe vriendje eens even extra hard ga knuffelen
Je hond ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik morgen mijn lieve trouwe vriendje eens even extra hard ga knuffelen
Tja, ik vraag me ook een beetje af waarom bepaalde vrouwen zulke mannen ook uitzoeken..quote:
quote:
Jah, het matched ook met zn fok profiel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Is het die Reinald, 190 en humoristisch ingesteld werkend bij een ICT bedrijf?
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij is er stil van. Is het die Reinald, 190 en humoristisch ingesteld werkend bij een ICT bedrijf?
Maar Baran heeft gelijk. Je zal maar zo'n gek in je omgeving hebben die dingen over je privéleven weet en dan jouw indentiteit overneemt op i-net.
Of dezelfde jaloerse ex-vriendin...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
JaOverigens komt het niveau van zijn FOK!posts aardig overeen met het niveau van zijn posts elders, dus 't zal wel de echte zijn
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Reinald013 het volgende:
90DD, vind ik een heerlijke perfecte maat
vrouwtje stevig, borsten stevig
me eigen vriendin is 90DD
Nou, misschien zijn denkbeeldige vriendin. De vrouw op de fb foto's ziet er niet uit alsof ze 90DD heeft. Zowel 90 niet als DD niet...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Wel raar dat hij het elders over zijn vriendin heeft, niet over zijn vrouw.
[..]
Dat gebeuren op PF is ook al een paar jaar oud.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:35 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Nou, misschien zijn denkbeeldige vriendin. De vrouw op de fb foto's ziet er niet uit alsof ze 90DD heeft. Zowel 90 niet als DD niet...
Ja maar Lienekien quotte een fok-post van 30 april dit jaar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat gebeuren op PF is ook al een paar jaar oud.
Jij bent het gewoon!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Dat is dan vast een rondborstige scharrel!
Dat is nog aardig verwoord.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:20 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat je vrouw nog bij je is, je bent gewoon een ontzettende klootzak
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In dat geval zou iemand hem er eigenlijk wel even op moeten wijzen dat dit topic bestaat. Wie durft (met het risico dat dit wel de echte Reinald is en er een huwelijk kapot gaat)?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef Lienekien het volgende:
De echte Reinald is misschien wel een heel toffe gozer.
Mijn vrouw en ik hebben wel sex, ongeveer 1 keer per maand. En ja ik heb meermaals per week zin. En ja ik praat hier regelmatig met mijn vrouw over. Wat dat betreft hebben we een eerlijke relatie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:46 schreef RM-rf het volgende:
"hoe zou het geweest zijn als we toch een relatie hebben of als we op dit moment vrijgezel zouden zijn"
Kun je dat duidelijker definieren? Hoe slecht is je sexuele relatie dan...? Hebben jij en je vrouw werkelijk geen enkele sex of misschien eenmaal in de maand of minder... Of gaat het erom dat je wel meermaals per week zin hebt en ook uitgebreidere wensen en fantasieen?
en zij niet.
Tja, en ze dan nog laten staan ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Tja. Beetje naïef om gewoon je gegevens in je profiel te zetten.
Het is pas sneu als je je vrouw meerdere malen bedondert. Mooie woordkeuze van je overigens, fucken met personen, zou je misschien wat minder moeten doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:07 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Trouwens best wel gehaaid en sneu van sommige mensen dat ze meteen alles gaan googlen en topics van een andere website gaan aanhalen om lekker te fucken met personen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Reinald013 het volgende:
Ik weet weer aan ben begonnen met dit topic open, beetje te vlug geopend zonder goed na te denken over de gevolgen zeg maar
Topics te vlug openen, je rits te vlug openen, what's the differencequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Reinald013 het volgende:
Ik weet weer aan ben begonnen met dit topic open, beetje te vlug geopend zonder goed na te denken over de gevolgen zeg maar
Zoals ik al zei kun je de schade nog een beetje beperken door NU je gegevens te verwijderen van je profiel... Kies eieren voor je geld zou ik zeggen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Reinald013 het volgende:
Dat doe je vaker of niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Reinald013 het volgende:
Wat een stumpert!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef Baran09 het volgende:
Nog een kleine tip TS, als je Reinald met je woonplaats in Google intikt krijg je nog steeds als een van de eerste hits jullie trouwdagboek met alle voorbereidingen enzo. Misschien ook iets doen aan je woonplaats als je anoniem wilt blijven/worden.
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent helemaal niet te vertrouwen man
Je bent 10x vreemdgegaan ongeveer
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatstquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Wat een stumpert!
Mag hopen dat zn vrouw dit leest!
Dan zal zij de keuze wel maken
Vast wel! Hoop t stiekem whoehahahahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatst
Dit. In jouw andere topic te lezen heb jij sowieso empathie 0,0 en ben je erg egoïstisch bezig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
Misschien is trouwen niet echt aan jou besteed....
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kopquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatst
We doen je een dienst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kop
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kop
Je bent IT'er. Dan weet je toch wel hoe je je Facebook moet afschermen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Godverquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef Blobje het volgende:
LOL, ik zie het op zijn Facebook staan. Wie hier is Jonah K.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |