Nou idd, arme Marieke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef iScream. het volgende:
Ook niet erg handig trouwens om een dergelijk topic te openen, terwijl je volledige naam in je profiel staat en zonder enige moeite op Facebook te vinden is
Wel mooie trouwauto overigens![]()
Ook wel zoet dat hij een combiaccount heeft met zijn vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef iScream. het volgende:
Ook niet erg handig trouwens om een dergelijk topic te openen, terwijl je volledige naam in je profiel staat en zonder enige moeite op Facebook te vinden is
Wel mooie trouwauto overigens![]()
Je zou er toch bijna de link hierheen posten...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook wel zoet dat hij een combiaccount heeft met zijn vrouw.
Hij is al met d'r getrouwd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:05 schreef Fherm het volgende:
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed nadenken over je verloving, want zo te lezen heb je heel wat problemen. Ook is het niet echt fair tegenover je "huidige vriendin" dat je zo vaak vreemd bent gegaan. Knap van haar dat ze dat pikt.
Doe maar nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou er toch bijna de link hierheen posten...
Ik zeg ook bijna..quote:
Hij heeft zijn zusje geneukt, lees ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:10 schreef OOST het volgende:
Zn Partyflock posts zijn ook wel interessant
Hhahaa ik las het ook net, inclusief de snuffelende hond, dafuqquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zusje geneukt, lees ik![]()
Huh whut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zusje geneukt, lees ik![]()
Hahahahaquote:Wel dat ik samen met een meisje lag te sexen in een speelhuisje in een kinderspeeltuin in het plaatselijke bos. Toen er ineens plots een grote hond aan onze blote voetjes ruikte en in het huisje keek.
We lagen wel op een plek die beschut was van de pad en dachten echt niet dat we betrapt zouden worden. Maar gelukkig de hond deed ook nix en werd geroepen door zijn baas. De baas heeft ons niet gezien en denkelijk ook nix gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |