Wat een stumpert!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef Baran09 het volgende:
Nog een kleine tip TS, als je Reinald met je woonplaats in Google intikt krijg je nog steeds als een van de eerste hits jullie trouwdagboek met alle voorbereidingen enzo. Misschien ook iets doen aan je woonplaats als je anoniem wilt blijven/worden.
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent helemaal niet te vertrouwen man
Je bent 10x vreemdgegaan ongeveer
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatstquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Wat een stumpert!
Mag hopen dat zn vrouw dit leest!
Dan zal zij de keuze wel maken
Vast wel! Hoop t stiekem whoehahahahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatst
Dit. In jouw andere topic te lezen heb jij sowieso empathie 0,0 en ben je erg egoïstisch bezig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
Misschien is trouwen niet echt aan jou besteed....
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kopquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de FOK!er die een linkje naar dit topic op zn Facebook plaatst
We doen je een dienst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kop
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Dat zijn dus al personen aan het doen, mensen je wordt bedankt, huwelijk naar de klote. Ik ook met me stomme kop
Je bent IT'er. Dan weet je toch wel hoe je je Facebook moet afschermen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Godverquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef Blobje het volgende:
LOL, ik zie het op zijn Facebook staan. Wie hier is Jonah K.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |