Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
To much info Yuri. Wacht maar tot je een meisje hebt, dan gaat helemaal door 't dak.
haha ja schijnbaarquote:
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aan
Mocht dat gebeuren horen jullie het zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!
Wie weet neem je zelfs nog kinderen, ondanks dat je hard roept van niet.Zou wel grappig zijn.
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren horen jullie het zeker
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?
"Papa, verhaaltje voorlezen?"
"No thanks Jeff"
Papa zandgebakje?
"No thanks Jeff"
Serieus, dan wordt je leven een stuk leuker.
Five star post.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Disclosure is wel chill. Evenals Chase & Status, Flume, Chet Faker,Hermitude en Claptone.
wie wat bewaart die heeft watquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
? wat is daar raar aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan sinds twee dagen niet Fathanks posts meer lezen zonder te denken aan het feit dat hij 19 wijven uit z'n whatsapp geneukt heeft.
Blijkbaar verbaast het je, dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat daar iets raars aan is.
Je bent zelf raar.
bijna 1quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er uit je whatsapp lijst geneukt?
Precies geen dusquote:
Hier de correcte link:quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
R&P / Is er iets mis met mijn huidige relatie?
Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |