Wat moeten wij zeggen dan? Ja komop dima hè kan het heus, je ziet er goed uit enz enz.? Dat lopen we al 20 topics te roepen en dima blijft telkens met redenen komen om in hetzelfde kutleven te blijven. Op een gegeven moment moet je je leven in eigen handen nemen en er gewoon iets voor doen want alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van een former dima.. son I am disappoint
Anders ik wel. 'Dit kan toch niet legit zijn?' vraag ik mij hardop af als ik weer n post van m lees.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog steeds de valse hoop dat dima een troll is
Kan best legit zijn, maar op een gegeven moment moet het afgelopen zijn met dat negatieve zelfmedelijden steeds.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:15 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Anders ik wel. 'Dit kan toch niet legit zijn?' vraag ik mij hardop af als ik weer n post van m lees.
x2quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
ik heb dima gezien op facebook dus de persoon bestaat wel
Ik vind het wel leuk meisje alleen beetje te jong.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:45 schreef H1N1 het volgende:
Ach jongens toch, menen jullie dit? Ze is niet graflelijk maar kom op..
Disclosure is wel chill. Evenals Chase & Status, Flume, Chet Faker,Hermitude en Claptone.quote:
Ik vind dat ze er op die foto heel leuk uitziet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:45 schreef H1N1 het volgende:
Ach jongens toch, menen jullie dit? Ze is niet graflelijk maar kom op..
dat eindequote:
Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
To much info Yuri. Wacht maar tot je een meisje hebt, dan gaat helemaal door 't dak.
haha ja schijnbaarquote:
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ben niet op zoek naar een relatie man, of het moet echt een speciaal meisje zijn.
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken de feels. Was ook niet opzoek. Eerst een beetje scharrelen en allebei heel hard roepen dat we geen relatie wilden. En nu is het dik aan
Mocht dat gebeuren horen jullie het zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whehehe, goed om te horen man. Gefeliciteerd!
Wie weet neem je zelfs nog kinderen, ondanks dat je hard roept van niet.Zou wel grappig zijn.
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren horen jullie het zeker
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft je zoon Jeff noemen?
"Papa, verhaaltje voorlezen?"
"No thanks Jeff"
Papa zandgebakje?
"No thanks Jeff"
Serieus, dan wordt je leven een stuk leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |