quote:Op donderdag 8 mei 2014 04:03 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd, alleen dan met allemaal trannies.
Okay tijd om te gaan slapen,anders kom ik nooit op dat CEO level.
Goedemorrrrguuhhhquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:43 schreef G.R.S. het volgende:
Goedemorgen Teddy en Raymond,
@Teddy
Is juist compliment.
Goedemorgen griepje! Lekker chillen, squatten, diablo3 spelen en inpakken is het plan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:06 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen vrienden! Wat zijn de plannen vandaag?
Goh ja echt serieus meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je trouwens meegekregen dat Ian Jason gaat coachen en wss van de zomer twee maanden bij hem intrekt met zijn gf?
Ben al n half uur aan het werk..tot 4. Kijk ernaar uit om vanavond de gym te hitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goedemorgen griepje! Lekker chillen, squatten, diablo3 spelen en inpakken is het plan.
Lovin life.
And u?
Wat ga je trainen vandaag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:11 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ben al n half uur aan het werk..tot 4. Kijk ernaar uit om vanavond de gym te hitten.
Beter weer zodat je shirtloos kan rondlopen en je abs kan showen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
Weet je wat trouwens het voordeel is van cutten in de zomer?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beter weer zodat je shirtloos kan rondlopen en je abs kan showen?
Meer mensen buiten die je abs kunnen zien?
Minder kleding aan zodat je sneller je abs kan flashen?
Iets met abs?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel iets met abs ja
Dat als je in een shirt op de brommer zit je niet de hele tijd je buik in hoeft te houden![]()
![]()
Jezusquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel iets met abs ja
Dat als je in een shirt op de brommer zit je niet de hele tijd je buik in hoeft te houden![]()
![]()
Rug en biceps. Zin in die DL. Heb eerst nog een kinderverjaardag dus ben nu speelgoedtreintjes van Chuggington aan het inpakkenquote:
Ik ook!quote:
Wel rijsttafel vanavond = onbeperkt vreten. Beat that.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ook!
"Zin in die DL. Heb eerst nog een kinderverjaardag dus ben nu speelgoedtreintjes van Chuggington aan het inpakken. "
Ik gelukkig niet, sterkte
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wel rijsttafel vanavond = onbeperkt vreten. Beat that.
Ib4 Seto.
herken je struggles. Yoga na legday = super hard doodgemaakt wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
Bodybuilding + Yoga = Pain + Heavy Breathing
[ afbeelding ]
oh ja idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
herken je struggles. Yoga na legday = super hard doodgemaakt worden
feels broquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja idd.
Ik doe altijd chest of schouders vooraf, maar dat is ook niet ideaal.
Schouders echt zero ROM, en al helemaal niet met pump
En borst dan kill je ook je triceps uiteraard, en dan nog ff slow/hold crocodile met yoga
jazeker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:49 schreef no1uknow het volgende:
Hey raymond, kan ik niet een keertje zo'n yoga les meedoen bij jouw gym?
die 114 vond ik stoerder klinkenquote:
ik ken de bloatfeelsquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die 114 vond ik stoerder klinken![]()
![]()
maar ziet er wel beter en beter uit.
Wel bizar, 's ochtends bijna 6 pack, maar zodra het eerste pak melk naar binnen is, dan puffy abs lol
srs no joke![]()
Ik heb natuurlijk al wel een keertje proefgedraaid daarzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jazeker.
Volgens mij mag je wel een keer als introduce mee naar binnen. Ik zal dat nog ff vragen voor de zekerheid. Een dagpas is ziekduur.
Eenmaal binnen dan kun je overal aan mee doen.
't is op woensdagavonden. Begint om 20:30 tot 21:30 Ik train dan nog van 19:00 tot 20:30
Het is ook op maandagochtend, maar dan ben werken...
volgens mij ben jij wel een mooie jongenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:57 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ken jouw bloatfeels ook helaas.
beetje gay flirten in de ochtend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wel een mooie jongen
If u got it flaunt itquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Doe ik echt niet moeilijk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |