SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 07-05-2014 20:22:22 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Klokov het volgende: [..] Een dergelijke bewering is enkel waardevast indien deze op Henk's goedkeuring kan rekenen.
quote:
wel een goede chickquote:
In die gequote op. Niet goed opgelet zekerquote:
ga dan gewoon niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef IrCute het volgende:
Ik ga zometeen mijn wiskunde examen verneuken. Wish me luck.
Kut wiskundestruggle of my life.
hetzelfde hier maar dan door de bansquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon respectabele plek ondanks FOK-offs hier en daar.
Eentje is van jou, Sander. Boefje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef no1uknow het volgende:
ja waar is seto eigenlijk en dreamer
en wtf McNulty staat er 2 keer in
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Good call, man. Maar dan zou ik ircute op 3 zetten, maar dat slaat ook nergens op want die postte kotspics..
white trash..
zij zeggen van welquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
JaMaar ik zie er niet uit als een tomboy
The term usually refers to someone of the female gender who enjoys participating in typically male gender activities.quote:
meen je diequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:52 schreef fathank het volgende:
Pua-sprookjes
Een lelijk eendje zal nooit één mooie zwaan worden. Het lelijke eentje zal altijd blijven sluimeren
Plaats ze dan nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viezerikken in dit topic. Lekker wat naar mijn foto's in KPD kijken.
heb je al seksdate geronsseldquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil wel fotos zien van jouquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
ik heb toegang tot KPD, wie wilt de foto's zien? DM me
Jammerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schatje, mijn dollo is alleen in het echt te aanschouwen
Ik meen alles wat ik postquote:
wie denk je wel niet dat je bent ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Heb dr zin in, dima ontmaagden en no1uknow pypen . Wordt een leuke vakantie zal ik maar zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een blondje met een lekkere reet en 70Dquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?
kom je mij boomstronk ook verwennequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Heb dr zin in, dima ontmaagden en no1uknow pypen . Wordt een leuke vakantie zal ik maar zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?![]()
![]()
niet neggen nu dima, je bent al binnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?![]()
![]()
Überhaupt je pik posten kpdquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt je pik posten kpdPull je irl een dima'tje ofzo?
ik heb je foto openstaan in een tabblad, vraag maar aan ircutequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Kaolo beta zijn als het om vrouwen gaat? Internetromance zoeken?quote:
Ik luister nu deze:quote:
Doe normaal. Daar heb ik World of Warcraft voor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kaolo beta zijn als het om vrouwen gaat? Internetromance zoeken?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe normaal. Daar heb ik World of Warcraft voor.
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dima, als jij gewoon minder achter je computer zit en meer naar buiten komt, leert praten, e.d. kom je er wel.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetquote:
Engeltje in het echte leven, tijger in bed, tokkie op het internet. Dat is de levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Lieg maar tegen je vrienden op het schoolplein, maar niet tegen ons.
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Chicks tegenwoordig beginnen al op hun 20ste bagage mee te krijgen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een blondje met een lekkere reet en 70D
dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetMaar verder ben ik heel netjes en liev
Can confirmquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een blondje met een lekkere reet en 70D
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Is die Etha nou beetje knappe jongen?
nohomo
geen ginger, hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.
Hij heeft tog swag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.
Serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
montelly had jouw naaktfoto gepost in KLB
Zo voelen al die jonge meisjes van 16 die strippen voor de cam!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Moet ik gvd iemand anders vragen om mijn eigen naaktfoto...
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zo voelen al die jonge meisjes van 16 die strippen voor de cam!
Blijft je altijd achtervolgen
Ofniet dames?
m'n huisgenoot zit in de jillaquote:Vanochtend trof de politie in Den Haag een geripte hennepkwekerij op de Spiraeastraat aan. Een paar straten verder werd een bestelbus aangetroffen met de geripte wiet erin. Er is een aanhouding verricht. De verdachte is een 30-jarige Hagenaar.
Rond 04.50 uur kwam er melding binnen bij de politie dat er ingebroken werd in een garage aan de Spiraeastraat. Hierbij zou een witte bestelbus en vier personen betrokken zijn. Verschillende politieagenten gingen op zoek naar de bestelbus, terwijl andere agenten een kijkje gingen nemen bij de garage. Bij de garage werden geen inbrekers meer aangetroffen maar werd wel een sterke hennepgeur waargenomen. Daarop besloten agenten een kijkje te nemen in de garagebox. Binnen werd een ruimte ontdekt met een hennepkwekerij erin, waarvan de planten net geoogst waren.
Op de Lijnbaan, een paar straten verder, werd de witte bestelbus aangetroffen. Bij controle bleek in de laadruimte van de bus een grote hoeveelheid planten te liggen. In totaal zo’n 700 stuks. De bestuurder van de bestelbus, een 30-jarge Hagenaar, is aangehouden en in verzekering gesteld. De politie vermoedt dat de man de kwekerij geript heeft.
Is een fokster he ff KPD kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Herqules het volgende:
[..]
Haha lekker man stel je voor dat je zo'n wijf doggy neemt
Nee tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is een fokster he ff KPD kijken
Moet je toch mailen om toegang te krijgen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus van
op fok lopen zkeers niet zulke gijle trollen rond
Ik ook niet jeroenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus van
op fok lopen zkeers niet zulke gijle trollen rond
Huh jij was toch zelfde leeftijd als cor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
daarnaast mag ik niet eens in kpd komen want ben geen 18
Zit je me uit te dagen jongen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als jij het beaamt klinkt het toch minder stoer
Zal je niet beter ff slijmen bij de klb bitches?quote:
Meh, gebeurt nooit wat in die SC. Heb er pas een paar dagen geleden voor 't eerst gepost, maar 't verveelt me nu al.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal je niet beter ff slijmen bij de klb bitches?
Heb gehoord dat je daar niet meer zo geliefd bent
maak ik vrijwel iedere week meequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Dikke henk dat you ??
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dal_universum.html
of jeroen???
als verbannen lid mag dat niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, zo mijn notee maar weer eens bekijken dan
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, zo mijn notee maar weer eens bekijken dan
Yvonne houdt wel van een bifiquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als verbannen lid mag dat niet.heb je al doorgegeven aan yvonne en dannnie
dit moeten we niet willen
heb je een speciale hotline?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als verbannen lid mag dat niet.heb je al doorgegeven aan yvonne en dannnie
dit moeten we niet willen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
Trouwens wel goeie ballen die kerel, respect.
Niet echt toch?quote:
dat wordt likkequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef stinkie het volgende:
Yvonne !!!!
Wil je me niet bannen? For old times sake
Fixed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
lol al die wijve beginnen zich in te dekken
Dat geldt ook niet voor meer Fokkers ofzo...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetMaar verder ben ik heel netjes en liev
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, als jij gewoon minder achter je computer zit en meer naar buiten komt, leert praten, e.d. kom je er wel.
heb je het geteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoetenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
durf je niet irl te zegge in me gezicht
Waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoeten
groupie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Misschien moet ie even op zolder zoeken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.
Nu ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
lol ik vraag aan cor of hij even in m'n fobo kijkt, meteen al die lurkers
mensen denken is makkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
hoe is je zoontje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef stinkie het volgende:
Weten jullie dat ik nu echt op zolder zit? Srs. True story.
Gelukkig over 5 minuten klaar met kopieren, dan kan ik weer naar beneden,
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef Xa1pt het volgende:
Laatste voyeur(s)
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast mequote:
nohomo togquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Nice man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Door het te doen en nog vaker op je bek te gaan dan er tegen je gezegd wordt dat je het gewoon moet doen. Ik vind presenteren en bepaalde dingen ook kut en vertyfd maar zoek ze nu juist zoveel mogelijk op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen denken is makkelijk
makkelijker gezegd dan gedaan
hoe dan
jullie zeggen alleen
is makkelijk zeggen vanuit jullie positie
ja wat doen ????quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door het te doen en nog vaker op je bek te gaan dan er tegen je gezegd wordt dat je het gewoon moet doen. Ik vind presenteren en bepaalde dingen ook kut en vertyfd maar zoek ze nu juist zoveel mogelijk op.
doe het dan solo en geef niet na elke halve poging op om weer op gone wild te gaan rukkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
en een der deze dagen mise en place benaderen en kijken of ik via hun in horeca kan werken bij allerlei events in de zomervakantie
heb geen matties om activeiten mee te doen moet alles solo doen
wat kan je nog meer doen dan
Was met Awesome, Etha en JB meegegaan naar het bevrijdingsfestival danquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
en een der deze dagen mise en place benaderen en kijken of ik via hun in horeca kan werken bij allerlei events in de zomervakantie
ze trollen mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Was met Awesome, Etha en JB meegegaan naar het bevrijdingsfestival dan
Yuri, is dit waar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze trollen mij
zou ook keer gymmen in usc met panzermaus en yuristick maar ze durfden niet
ethanook trouwensquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
Yuri liep jij vanmorgen vanaf Hogevecht richting foppingadreef? Ik kwam 3 B&J verpakkingen tegen. Leeg
dat dere bulkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg ik moet echt cutten.
krijg echt een pens..
Welke Amsterdiggiedam gainz?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag ook man..damn.
Amsterdam gainz.zzz
De dingen die je nu kut vindt om te doen of niet weet hoe je ze aan moet pakken.quote:
quote:ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
*insert fantadikbil.gif*quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar als ik bulk krijg ik ook een dikkere reet.
Beste friet van Nederland met blauwe en gele kleuren vlak na CS richting de Dam?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlaamse friet en starbucks gains..
Yes die..En ik was naar the Amsterdam Dungeon gegaan lol.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beste friet van Nederland met blauwe en gele kleuren vlak na CS richting de Dam?
Goddamn, die zijn zo lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes die..En ik was naar the Amsterdam Dungeon gegaan lol.
Was idd erg lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddamn, die zijn zo lekker.![]()
Wat is dat dan? Je hebt zowat vlak naast die friettent ook een sexmuseum. Zou dat iets leuks zijn om te bezoeken op een date, naast andere dingen?Het moet best wel tof zijn.
Ik download dat bewust niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokovko, je hebt die 2048 ook als app op de mobiel, kwam ik vandaag achter toen een maatje het in de klas aan het spelen was. Ik was mindblown. Je kan al raden wat ik de hele les gedaan heb.
Ah, oké. Nice. Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was idd erg lekker.
The Amsterdam Dungeon is een eckte date aanrader...zag allemaal stelletjes. Ik was zelf met gay vriend dus echt vozen was het niet helemaal, wel leuk om een homo te horen gillen.
Je bent gewoon fucking slecht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik download dat bewust niet.
Binnen no time word ik gek.
Heb je een meisje op het oog Miroslav?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, oké. Nice. Ik zal het onthouden.Thanks.
Hahah op welke manier slecht? Slecht in dat spel of door en door evil?quote:Je bent gewoon fucking slecht.
Yuri plsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokovko, je hebt die 2048 ook als app op de mobiel, kwam ik vandaag achter toen een maatje het in de klas aan het spelen was. Ik was mindblown. Je kan al raden wat ik de hele les gedaan heb.
Mag ik ruftjes blazen in je navel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg ik moet echt cutten.
krijg echt een pens..
dan kun je mn vriendin meeten dima, die werkt daar ook bijquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hou deze site ook in de gaten Dima: http://www.eventure.nl/wwe_aanmeldformulier.asp Eens in het jaar hebben ze vacatures. Ik wacht nog steeds.Was laatst te laat.
Fuck die lamp vriend. Je bent een man, je zou die lamp van nature/uit jezelf in elkaar moeten kunnen zetten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef no1uknow het volgende:
ey ga lekker DM'en ofzo, ik zit met die lamp!!!
Whehe, Miroslav. Wie weet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je een meisje op het oog Miroslav?
[..]
Hahah op welke manier slecht? Slecht in dat spel of door en door evil?
1vs1 me broquote:
nee man moet eerst ff paar van die self-development boeken lezen die jij hebtquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck die lamp vriend. Je bent een man, je zou die lamp van nature/uit jezelf in elkaar moeten kunnen zetten.
Holla at ya boi als je wat titels nodig hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee man moet eerst ff paar van die self-development boeken lezen die jij hebt
doe eerst 'Penis enlargement by meditation' maarquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holla at ya boi als je wat titels nodig hebt.
Don't milk it brah, zou zonde zijn.quote:
Ken ik niet, maar have fun reading! Ik hoop dat je wat aan het boek hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe eerst 'Penis enlargement by meditation' maar
je stuurde laatst nog DM dat je die hadquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Don't milk it brah, zou zonde zijn.
[..]
Ken ik niet, maar have fun reading! Ik hoop dat je wat aan het boek hebt.
Dima als je werk zoekt:quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
Daarom moet je columns gaan schrijven. Wouldread/10.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
melk em gort, maar dan ook gortdroog
Nee grapje, ik ben kk origineel.
LIF / [Dieetclub] #611quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Awesome_ het volgende:
is er geen leuk lif topic of zo gaande waar ik ff kan kutte?
Zoals je PENIS op internet plaatsen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
Qua karakter ben ik iemand die niet al te moeilijk doet over de meeste dingen dingen.
Hilariteit alom daar. Maar:quote:
Daar ga ik al..quote:Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.Let er ook even op of je post wel in deze reeks past, zie de OP.
Heb daar echt geen geduld voor, G. Plus negen van de tien posts van mij gaan toch uiteindelijk weer over mezelf. Er zijn mensen die dat niet diggen. Ja echt..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom moet je columns gaan schrijven. Wouldread/10.
Lol. Ik vind jou niet echt een narcist tbh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb daar echt geen geduld voor, G. Plus negen van de tien posts van mij gaan toch uiteindelijk weer over mezelf. Er zijn mensen die dat niet diggen. Ja echt..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef Awesome_ het volgende:
PUT FIRST, LET ME TAKE A #SELFIE!!!
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
Lief van je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ik vind jou niet echt een narcist tbh.
Ik zat echt gniffelend in mn vuistje te lachen tot jouw quotemelding zou komen. notdisappointed/10quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zat echt gniffelend in mn vuistje te lachen tot jouw quotemelding Sapstengels post zou komen. notdisappointed/10
sickeningquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo noemen mensen mijn kapsel altijd
legit womaning.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ja
Maar zal wel een lul aan zitten.
Dus nee.
ja, mits adapter er aantoonbaar vanaf blijftquote:
Tieten te puntig, would not hit.quote:
Hmm, misschien is het zo'n jaren 30/60? bh dat onderdeel is van dat ding wat ze aan heeft? Want ik twijfel of dat puntje 100% een tepel is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tieten te puntig, would not hit.
En lol waarom pegman? pegging = vrouw die man met strapon nuekt.
flinkt inzoomen, lijkt een tepel te zijn. Zie ook geen randen oid. Maar kan ook tape zijn natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het zo'n jaren 30/60? bh dat onderdeel is van dat ding wat ze aan heeft? Want ik twijfel of dat puntje 100% een tepel is.
Verwacht minstens 1 iemand die wat te klagen heeft; henk/cor?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die hier over twijfelen?
Tape?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
flinkt inzoomen, lijkt een tepel te zijn. Zie ook geen randen oid. Maar kan ook tape zijn natuurlijk
ja tape ipv bh. Gebruiken modellen wel vaker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verwacht minstens 1 iemand die wat te klagen heeft; henk/cor?
[..]
Tape?
Geen idee waarom pegman eigk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tieten te puntig, would not hit.
En lol waarom pegman? pegging = vrouw die man met strapon nuekt.
Kenner in da building.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja tape ipv bh. Gebruiken modellen wel vaker.
En bij sommige kleding werkt dat beter dan een bh
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan geef je wat rukjes aan je piel.
I ain't got libido fo dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan geef je wat rukjes aan je piel.
Noem je mij een fatty?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is een symptoonm van obesity.
Kom dan scheetjes in mijn navel blazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Sinds ik bulk is mijn test weer naar ongekende hoogtes gestegen en cum ik voor het leven. Het is niet leuk, maar heb weinig keus. Moet die energie kwijt.quote:
Elliot Hulse zei iets over fap channeling ofzo in zn video het was iets chinees waarbij je de seksdrive kon gebruiken voor andere dingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds ik bulk is mijn test weer naar ongekende hoogtes gestegen en cum ik voor het leven. Het is niet leuk, maar heb weinig keus. Moet die energie kwijt.
ehhquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:06 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik ga Maca, Ginkgo biloba en ZMA stacken. Dan word ik een agressieve OlieFanta in de musth.
Elliot Hulse. Praat er niet over man. Sinds vorige week waar hij die video (20 MINUTEN LANG, u kiddin me brah?) over die shit van "I'm the king" en "My Kingdom" shit heeft upgeload heb ik alle respect voor hem verloren. Hij en zijn fucking metaforen. Dude is echt maf geworden de laatste tijd. Die Elgin ook mooi trollen lol.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Elliot Hulse zei iets over fap channeling ofzo in zn video het was iets chinees waarbij je de seksdrive kon gebruiken voor andere dingen.
Maarja die gast zit vol zweverige bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |