SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 07-05-2014 20:22:22 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Klokov het volgende: [..] Een dergelijke bewering is enkel waardevast indien deze op Henk's goedkeuring kan rekenen.
quote:
wel een goede chickquote:
In die gequote op. Niet goed opgelet zekerquote:
ga dan gewoon niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef IrCute het volgende:
Ik ga zometeen mijn wiskunde examen verneuken. Wish me luck.
Kut wiskundestruggle of my life.
hetzelfde hier maar dan door de bansquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon respectabele plek ondanks FOK-offs hier en daar.
Eentje is van jou, Sander. Boefje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:46 schreef no1uknow het volgende:
ja waar is seto eigenlijk en dreamer
en wtf McNulty staat er 2 keer in
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Good call, man. Maar dan zou ik ircute op 3 zetten, maar dat slaat ook nergens op want die postte kotspics..
white trash..
zij zeggen van welquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
JaMaar ik zie er niet uit als een tomboy
The term usually refers to someone of the female gender who enjoys participating in typically male gender activities.quote:
meen je diequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:52 schreef fathank het volgende:
Pua-sprookjes
Een lelijk eendje zal nooit één mooie zwaan worden. Het lelijke eentje zal altijd blijven sluimeren
Plaats ze dan nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viezerikken in dit topic. Lekker wat naar mijn foto's in KPD kijken.
heb je al seksdate geronsseldquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil wel fotos zien van jouquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
ik heb toegang tot KPD, wie wilt de foto's zien? DM me
Jammerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schatje, mijn dollo is alleen in het echt te aanschouwen
Ik meen alles wat ik postquote:
wie denk je wel niet dat je bent ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Heb dr zin in, dima ontmaagden en no1uknow pypen . Wordt een leuke vakantie zal ik maar zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een blondje met een lekkere reet en 70Dquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?
kom je mij boomstronk ook verwennequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
Heb dr zin in, dima ontmaagden en no1uknow pypen . Wordt een leuke vakantie zal ik maar zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?![]()
![]()
niet neggen nu dima, je bent al binnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie denk je wel niet dat je bent ?![]()
![]()
Überhaupt je pik posten kpdquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt je pik posten kpdPull je irl een dima'tje ofzo?
ik heb je foto openstaan in een tabblad, vraag maar aan ircutequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Kaolo beta zijn als het om vrouwen gaat? Internetromance zoeken?quote:
Ik luister nu deze:quote:
Doe normaal. Daar heb ik World of Warcraft voor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kaolo beta zijn als het om vrouwen gaat? Internetromance zoeken?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe normaal. Daar heb ik World of Warcraft voor.
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dima, als jij gewoon minder achter je computer zit en meer naar buiten komt, leert praten, e.d. kom je er wel.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetquote:
Engeltje in het echte leven, tijger in bed, tokkie op het internet. Dat is de levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Lieg maar tegen je vrienden op het schoolplein, maar niet tegen ons.
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Chicks tegenwoordig beginnen al op hun 20ste bagage mee te krijgen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een blondje met een lekkere reet en 70D
dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetMaar verder ben ik heel netjes en liev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |