Dat mag je hebben. Aan de andere kant: misschien vond ik jouw stukken niet boeiend genoeg om mijn volledige aandacht aan te schenken. Anyway, ik slaap hier geen moment korter door. Jouw mening over mij boeit me niet zo namelijk, was immers niet van plan vriendjes met jou te worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Ik heb nergens vrouwen beledigd en ik heb serieus mijn bedenkingen bij jouw vermogen om begrijpend te lezen.
Meerdere op één avond ja? Wauw.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik ken wel dames die wel eens meerdere gasten per avond aftrekt/pijpt in een steegje achter de discotheek. Zou echt niet op haar kunnen vallen maar een keer volpompen heb ik geen problemen mee.
En als de ene kerelt uit het steegje vertrok ging de volgende er in. Dat valt in mijn beleving wel onder extreem sletterig.quote:
Er is ook zo'n filmpje van een Nederlands meisje (mooi meisje ook) dat een trio doet in een steegje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
En als de ene kerelt uit het steegje vertrok ging de volgende er in. Dat valt in mijn beleving wel onder extreem sletterig.
Dat is anders dan in de rij gaan staan voor een sletje in een steegje, vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is ook zo'n filmpje van een Nederlands meisje (mooi meisje ook) dat een trio doet in een steegje.
Ik heb net de indruk van niet, dat je alleen bij de vrouwen gaan zien zijt en niet bij jezelf.quote:
Niet meer dan de mannen hoor, maar hoeveel mannen durven het toegeven aan zichzelf?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
Omdat vrouwen per definitie onzeker zijn willen ze bijna altijd een man met veel zelfvertrouwen.
Maar je gebruikt die zwakte wel om ze te neuken? Daarmee toont ge toch weinig respect naar die vrouwen hoor!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
Mensen met een moeilijk verleden hebben een houvast nodig, maar ik weiger om van die zwakte gebruik te maken ...
Ja, dat is ook wel waarheid, maar hoe gezond ben je dan als je van een "zwak" mens profiteert voor uw eigen noden?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
Moraal van het verhaal.
Om van iemand te kunnen houden, moet je eerst ZELF een psychisch gezond en compleet persoon zijn. Kunnen houden van jezelf, is een absolute voorwaarde om van iemand anders te kunnen houden. Anders heb je issues, en ben je alleen maar op zoek naar compensatie
Sorry, maar heb er toch ook geen respect kunnen uithalen hoor...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
Ik heb nergens vrouwen beledigd en ik heb serieus mijn bedenkingen bij jouw vermogen om begrijpend te lezen.
Dat is. Dus als een man een negatief beeld heeft van "een slet", dan weet die wat hij van zichzelf vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:00 schreef blackheart03 het volgende:
een player is in mijn hoofd gewoon een mannelijke slet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef GezondeSpanning het volgende:
Zou echt niet op haar kunnen vallen maar een keer volpompen heb ik geen problemen mee.
Prachtig epistel, ik zou over een jaar of 10 je memoires presenteren. Lijkt me erg spannend.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Veel meer dan je denkt. Omdat vrouwen per definitie onzeker zijn willen ze bijna altijd een man met veel zelfvertrouwen. Dat is normaal, en dus ook gezond. Ten minste als je onzekerheid binnen perken blijft. Ik heb het niet over een onzeker tienersletje dat valt op een egotrippende coke dealer
Stel je nu eens in mijn positie en trek de lijn door naar deze situatie.
Je zit in je eerste jaar aan de universiteit en ontmoet een mooie vrouw die erg onzeker is. Je praat uren en uren met haar en je vindt haar seksueel aantrekkelijk. Vriendelijk ook, maar echt erg onzeker en introvert.
Na uren en uren praten ben je een "echte vriend" geworden en ze vertelt je dat ze in haar kindertijd altijd is genegeerd. Gescheiden ouders die nooit tijd voor haar maken. Vader was een alcoholicus die haar regelmatig een pak rammel gaf. Maar bij JOU vindt ze geborgenheid.
Ze vindt die zekerheid die ze altijd heeft gemist, WEL in jou en dat geeft haar een aangenaam gevoel. Happened to me
Now..
Durf jij dit gevoel "liefde" te noemen en daar op in te gaan?
Mensen met een moeilijk verleden hebben een houvast nodig, maar ik weiger om van die zwakte gebruik te maken en het "liefde" te noemen.
As I said, ik wil geen compensatie zijn voor iets dat in het verleden verkeerd is gegaan.
Diezelfde vrouw had niet de minste interesse in jou of mij gehad, moest haar verleden anders zijn geweest
Ik ben in Thailand op vakantie geweest en daar wemelt het van de talentvolle vrouwen die eigenlijk alleen maar oog hebben voor rijke westerlingen die hen een toekomst kunnen bieden. "zoeken naar iets wat je zelf niet hebt"..
Ik weiger om dit aantrekkingskracht te noemen.
Moraal van het verhaal.
Om van iemand te kunnen houden, moet je eerst ZELF een psychisch gezond en compleet persoon zijn. Kunnen houden van jezelf, is een absolute voorwaarde om van iemand anders te kunnen houden. Anders heb je issues, en ben je alleen maar op zoek naar compensatie
Het is tekenend dat jij wederom twee hele posts vol weet te pennen over mijn 'zogenaamde' houding. Je hele betoog faalt op het punt dat het 'verkeerd' zou zijn om te oordelen. Ik kan niet normaal in de spiegel kijken als ik mijn eigen principes of normen overschrijd en al helemaal niet als dat zou voortvloeien uit een promiscue seksleven. En dan kom jij me even vertellen dat ofschoon mijn principes 'oké' zijn, ik deze niet mag handhaven, ergo ik mag anderen niet toetsen aan mijn principes/standaard.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat je door je egocentrisme wellicht niet is opgevallen is dat jij niet de enige bent die een dergelijke mening is toegedaan. TS bijvoorbeeld deelt jouw mening. Toch krijgt hij geen commentaar op zijn houding en zijn toon. Kennelijk ligt het dus niet aan de boodschap maar aan de manier waarop die wordt geuit.
Aangezien meerdere mensen jou dit nu al hebben uitgelegd, jij je maar blijft verweren met “het is niet mijn intentie” en jezelf wijsmaakt dat het dan dus door je mening moet komen getuigt dat van weinig inzicht. Als het inderdaad niet je intentie is zou je er goed aan doen eens even de reacties van andere mensen serieus te nemen en je eigen toon eens tegen het licht houdt. Het lijkt mij heel vervelend om mensen tegen me in het harnas te jagen als dat niet mijn intentie is. Als meerdere mensen dat tegen mij zouden zeggen zou ik er iets mee doen.
Een goed begin kan zijn om niet meer te proberen met oneigenlijke argumenten en drogredenaties je gelijk te halen of de quasi intellectueel uit te hangen.
Waarom dan nog steeds komen janken in dit topic en moeite stoppen in een ellenlange 'verdediging'?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe 'judgemental' of 'narrow-minded' jij dat ook vindt, dat boeit me echt geen ene neuk.
We hebben een echte vrouwen "expert" in da housequote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Veel meer dan je denkt. Omdat vrouwen per definitie onzeker zijn willen ze bijna altijd een man met veel zelfvertrouwen. Dat is normaal, en dus ook gezond. Ten minste als je onzekerheid binnen perken blijft. Ik heb het niet over een onzeker tienersletje dat valt op een egotrippende coke dealer
Stel je nu eens in mijn positie en trek de lijn door naar deze situatie.
Je zit in je eerste jaar aan de universiteit en ontmoet een mooie vrouw die erg onzeker is. Je praat uren en uren met haar en je vindt haar seksueel aantrekkelijk. Vriendelijk ook, maar echt erg onzeker en introvert.
Na uren en uren praten ben je een "echte vriend" geworden en ze vertelt je dat ze in haar kindertijd altijd is genegeerd. Gescheiden ouders die nooit tijd voor haar maken. Vader was een alcoholicus die haar regelmatig een pak rammel gaf. Maar bij JOU vindt ze geborgenheid.
Ze vindt die zekerheid die ze altijd heeft gemist, WEL in jou en dat geeft haar een aangenaam gevoel. Happened to me
Now..
Durf jij dit gevoel "liefde" te noemen en daar op in te gaan?
Mensen met een moeilijk verleden hebben een houvast nodig, maar ik weiger om van die zwakte gebruik te maken en het "liefde" te noemen.
As I said, ik wil geen compensatie zijn voor iets dat in het verleden verkeerd is gegaan.
Diezelfde vrouw had niet de minste interesse in jou of mij gehad, moest haar verleden anders zijn geweest
Ik ben in Thailand op vakantie geweest en daar wemelt het van de talentvolle vrouwen die eigenlijk alleen maar oog hebben voor rijke westerlingen die hen een toekomst kunnen bieden. "zoeken naar iets wat je zelf niet hebt"..
Ik weiger om dit aantrekkingskracht te noemen.
Moraal van het verhaal.
Typerend voor HostiMeister to 'jump the trigger'. Je slaat de plank weer eens volkomen mis en faalt om mijn intentie uit het door jouw aangehaalde stuk tekst te halen. Onze goddelijke godheid, te weten Kapitein_Scheurbuik, acht het nodig om bepaalde users in profetische proporties wel even te vertellen wat je goed of slecht recht is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dan nog steeds komen janken in dit topic en moeite stoppen in een ellenlange 'verdediging'?
Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Typerend voor HostiMeister to 'jump the trigger'. Je slaat de plank weer eens volkomen mis en faalt om mijn intentie uit het door jouw aangehaalde stuk tekst te halen. Onze goddelijke godheid, te weten Kapitein_Scheurbuik, acht het nodig om bepaalde users in profetische proporties wel even te vertellen wat je goed of slecht recht is.
Demagogisch gezeik noem ik dat en derhalve mag hij best even weer down-to-earth op zijn plaats gezet worden. Jij daarentegen bent in vergelijking met kapt. scheurbuik een horzel op een paardenaars, niet meer dan een strontvlieg op een veel te smeuïge koeienvlaai, een wesp in 5 liter cola. Jouw populistische geschreeuw en poging om te parasiteren blijkt weer een volledige schreeuw in het diepe. Een lichte irritatie ben jij.
Je vriendin zeker? Pics or didn't happen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er is ook zo'n filmpje van een Nederlands meisje (mooi meisje ook) dat een trio doet in een steegje.
Kan toch gebeuren? Sletten genoeg in het landquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je vriendin zeker? Pics or didn't happen.
Nederlandse meisjes doen dat niet in een steegje. Die doen het liever in de toiletruimte.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:16 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren? Sletten genoeg in het land
Pics?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes doen dat niet in een steegje. Die doen het liever in de toiletruimte.
Waar heb jij gelezen dat ik gebruik maak van de zwakte van vrouwen om er mee te neuken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef conso888 het volgende:
[..]
Ik heb net de indruk van niet, dat je alleen bij de vrouwen gaan zien zijt en niet bij jezelf.
[..]
Niet meer dan de mannen hoor, maar hoeveel mannen durven het toegeven aan zichzelf?
Hoeveel liggen er niet zo te neuken, juist om als player gezien te worden? Om hun ego op te krikken? Doen ze dat dan niet uit onzekerheid?
En dan denken dat ze de man zijn, zich beter voelen dan de vrouwen die ze neuken maar eigenlijk niet snappen dat ze hetzelfde zijn/doen als de vrouwen die ze verloochenen.
Maar om daar te komen, moet je jezelf wel in vraag durven stellen en eens dieper te graven, wat zeer moeilijk is voor het grootste gedeelte van dit forum.
Ik vraag mij ook af hoeveel er nog zo zouden neuken, mocht de maatschappij hen zien als slettenlopers.
[..]
Maar je gebruikt die zwakte wel om ze te neuken? Daarmee toont ge toch weinig respect naar die vrouwen hoor!
[..]
Ja, dat is ook wel waarheid, maar hoe gezond ben je dan als je van een "zwak" mens profiteert voor uw eigen noden?
Klinkt toch ook niet gezond hoor. Want mocht je zelf al zover staan dat je volledig van jezelf houdt, zou je die aandacht als player niet nodig hebben en zou je het ook niet doen.
Als jij nu echt denkt dat vrouwen vallen voor zulke players, dan heb je het toch mis. Ze zoeken naar dingen, die ze ook niet vinden bij die players. Ze moeten het bij zichzelf gaan zoeken.
Sommige moeten eerst seks hebben op die manier om het te beseffen, sommige moeten veel seks hebben op die manier, sommige staan stil bij zichzelf en beseffen het zonder zulke seks te hebben.
Maar denk niet dat ge beter/gezonder zijt dan die vrouwen hoor.
[..]
Sorry, maar heb er toch ook geen respect kunnen uithalen hoor...
[..]
Dat is. Dus als een man een negatief beeld heeft van "een slet", dan weet die wat hij van zichzelf vindt.
[..]. Als ze niet goed genoeg is, waarom wilt gij er dan uw lul in steken zeg, juist om eens klaar te kunnen komen, best zielig vind ik.
Benieuwd wat je gaat doet als uw vrouw, na enkele maanden, jaren u komt te zeggen dat ze dat ook gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is tekenend dat jij wederom twee hele posts vol weet te pennen over mijn 'zogenaamde' houding. Je hele betoog faalt op het punt dat het 'verkeerd' zou zijn om te oordelen. Ik kan niet normaal in de spiegel kijken als ik mijn eigen principes of normen overschrijd en al helemaal niet als dat zou voortvloeien uit een promiscue seksleven. En dan kom jij me even vertellen dat ofschoon mijn principes 'oké' zijn, ik deze niet mag handhaven, ergo ik mag anderen niet toetsen aan mijn principes/standaard.
En daar ga jij de fout in 'kapitein' want ondanks dat jij jezelf een username toeëigend die autoriteit impliceert en jij je met jouw arbitraire geleuter prima thuisvoelt in die rol, ben jij met niets anders bezig geweest dan met 'oordelen'. En dan kan je het leuk brengen door het weg te zetten in 'oordelen over een mening' maar zo werkt dat natuurlijk niet want die mening is onlosmakelijk verbonden met normen, die bij overschrijding een oordeel behelzen.
Daarnaast is jouw ongegronde gebazel over Plato en eventuele 'moeilijke' woorden een falend betoog. Dit raakt inhoudelijk immers kant noch wal en lijkt door jou en andere 'criticasters' meer als bliksemafleider te worden gebruikt dan een daadwerkelijke uiteenzetting van een gegronde mening. Je kunt wel doorgaan met een niet aflatend relaas over mijn woordkeuze, 'houding' of een door jou zelfbenoemd gebrek aan argumenten maar jij verwijt de ketel dat'tie zwart ziet. En daar word ik eerlijk gezegd een beetje allergisch voor.
En zoals eerder door jou -terecht- aangegeven, er zijn ook mensen die dezelfde mening delen waaronder de TS. Deze neemt echter wol in de mond of is niet meester genoeg over de dikke Vandale om verdere verklaring dan 'ik vind' tentoon te spreiden. Zoals je weet neem ik geen blad voor de mond, ik vind mensen die erop losneuken moderne 'goddelozen' en onbeschaafde figuren.
Waarom vind ik dat? -> mening -> principes -> normen -> toepassing van normen op mezelf/derden. En daar kun je van alles van vinden, prachtige biologische argumenten voor opsommen dat mensen polygaam zijn, dat er geen risico is voor de gezondheid, dat het niet goor is, bla bla bla. Dit staat los van Plato of Aristoteles en ik gewoon mijn mening. Hoe 'judgemental' of 'narrow-minded' jij dat ook vindt, dat boeit me echt geen ene neuk. Fijne dag nog.
Het is niet iets om goed uit te komen hoor, is een interpretatie uit wat je schreef en ik ben blijkbaar niet de enigequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
Waar heb jij gelezen dat ik gebruik maak van de zwakte van vrouwen om er mee te neuken?
Jij vult veel dingen zelf in als het je goed uitkomt
Ik vind het op zich geen bullshit, maar 1. het is geschreven voor mannen om zo veel mogelijk te neuken,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
Wat ik verder schreef in het "epistel" dat iedereen hier grote bullshit vindt, komt trouwens volledig over een met het boek "the game" van Neil Strauss. De absolute bestseller in de datingwereld die duidelijk maakt hoe een vrouw ECHT tikt. Waarom je altijd B moet doen als een vrouw A zegt. Moet je dringend eens lezen
Noem mij maar arrogant, I don't care.
Alle "regels" in goeie boeken over dating, gaan over zelfontwikkeling.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef conso888 het volgende:
[..]
Het is niet iets om goed uit te komen hoor, is een interpretatie uit wat je schreef en ik ben blijkbaar niet de enige. Kan natuurlijk mis zijn.
Maar als je jezelf een player noemt ipv een slettenloper, tja, dan heb ik wel die indruk. Als je dan nog eens afkomt over bepaalde zwaktes bij vrouwen, kwam er wel in mij op dat ge die zwaktes wel graag gebruikt om de vrouwen te neuken, terwijl je dan iemand zoekt die die zwaktes niet heeft.
Ik vrees trouwens ook dat ge dan wel heel lang gaat moeten zoeken.
[..]
Ik vind het op zich geen bullshit, maar 1. het is geschreven voor mannen om zo veel mogelijk te neuken,
Nu zijn de meeste mannen bezig met al die regeltjes te volgen om toch die vrouw in bed te krijgen, terwijl die mannen niet snappen dat het niet gaat om hen, dan wel om die regels.
Als jij gelooft dat het om u draait, dan ben je best wel simpel in mijn ogen, even simpel zeg ik wel als de vrouwen die denken dat ZIJ begeerd worden door zulke seks te hebben, maar goed.
Ik heb liever een vrouw die mij begeert om wie ik ben, dan wel om welke regeltjes ik volg. Kwestie van hoe hoog ge de lat legt natuurlijk.
2. het zou beter gebruikt worden in een relatie, ipv gewoon neukerij.
Dan plots komen de mensen in een relatie, snappen niet meer dat seks dan plezant kan zijn, dan hebben ze te veel stress door het werk, is er met moeite begeerte, is er wel altijd een excuus.
Dit laatste is mijn eigen ervaring hoor, door mijn partner.
Dat geldt eigenlijk hetzelfde voor talen. Een taal leren is één ding, een taal beheersen is iets anders, dat heb je niet zo snel door.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:14 schreef verwegvanhuis het volgende:
Je hebt een voordeel als je die dingen kent, maar je moet ze beheersen en dat is een ander verhaal.
Topquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef conso888 het volgende:
[..]
Niet meer dan de mannen hoor, maar hoeveel mannen durven het toegeven aan zichzelf?
Hoeveel liggen er niet zo te neuken, juist om als player gezien te worden? Om hun ego op te krikken? Doen ze dat dan niet uit onzekerheid?
En dan denken dat ze de man zijn, zich beter voelen dan de vrouwen die ze neuken maar eigenlijk niet snappen dat ze hetzelfde zijn/doen als de vrouwen die ze verloochenen.
Maar om daar te komen, moet je jezelf wel in vraag durven stellen en eens dieper te graven, wat zeer moeilijk is voor het grootste gedeelte van dit forum.
Ik vraag mij ook af hoeveel er nog zo zouden neuken, mocht de maatschappij hen zien als slettenlopers.
Het zijn mannen die opscheppen over seks, die hun ego opkrikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |