abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139518460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:45 schreef conso888 het volgende:

[..]

En waarom is dat geen vrouw om een relatie mee te beginnen?
Je beseft toch dat je dan eigenlijk ook heel veel over jezelf spreekt hé...
Maar je voelt je beter wss dan die vrouw... :r
You can't make a ho a housewife

- Dr. Dre
pi_139518546
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
You
Als jij daar mee neukt, wat maakt dat dan van u?
pi_139518653
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:52 schreef conso888 het volgende:

[..]

Als jij daar mee neukt, wat maakt dat dan van u?
een player
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
pi_139522046
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:45 schreef conso888 het volgende:

[..]

En waarom is dat geen vrouw om een relatie mee te beginnen?
Je beseft toch dat je dan eigenlijk ook heel veel over jezelf spreekt hé...
Maar je voelt je beter wss dan die vrouw... :r
Zal m'n allemaal een worst ( :') ) wezen. Soms wil je gewoon niet meer dan alleen het bed delen met bepaalde vrouwen. Heeft niet zozeer met het feit 'slet' te maken, maar meer doordat het vrijwel altijd hand in hand gaat met drama en onzin waar ik geen zin in heb.
pi_139546064
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:40 schreef Faeroer het volgende:
Zal m'n allemaal een worst ( :') ) wezen. Soms wil je gewoon niet meer dan alleen het bed delen met bepaalde vrouwen. Heeft niet zozeer met het feit 'slet' te maken, maar meer doordat het vrijwel altijd hand in hand gaat met drama en onzin waar ik geen zin in heb.
Ja, dat is het makkelijkst natuurlijk, maar feit dat jij die vrouwen gaat gaan opzoeken, zegt ook veel over u! Om dat te beseffen, moet je wel eens durven stilstaan bij jezelf ...
pi_139546075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:59 schreef verwegvanhuis het volgende:
een player
Alweer die dubbele standaarden :(.
Als een vrouw dan een slet is, ben je niet meer dan een slettenloper hoor.
pi_139546313
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:10 schreef conso888 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Anders zou het wel een beetje hypocriet zijn, niet?
pi_139550529
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:10 schreef conso888 het volgende:

[..]

In deze maatschappij ben je wie andere mensen zeggen dat je bent.
Als de media geen honderden duizenden mensen had gemanipuleerd om van de daken te schreeuwen dat Justin Timberlake cool was, dan zou je hem in het nachtleven gewoon voorbij lopen als een kansloze nerd. Dan was Usher gewoon een neger met een vreselijk grote neus, in plaats van een sekssymbool. En Justin Bieber een mongool met veel te veel hair gel

Het is nu eenmaal zo dat de media vrouwen die veel seks hebben aan de kant zet als sletten.
En mannen die veel seks hebben als players.

Denk voor jezelf eens na over deze keiharde realiteit:

Vrouwen klagen continu over mannen die met veel vrouwen naar bed zijn geweest. "Wat een eikel.. niet te vertrouwen.. alle venten zijn het zelfde.. '' zo klinkt het dan.

The nice guy, die een vrouw goed behandelt en haar trouw blijft, wordt gedumpt of belandt in "the friend zone"

Conclusie: mannen die veel flirten en vrouwen scoren zijn cool. Omdat die mannen succes hebben bij vrouwen en omdat the nice guy steeds aan de kant wordt geschoven als een stuk vuil.

Maar wat mannen aantrekkelijk vinden in de datingwereld is TOTAAL anders.
Wij mannen vallen niet specifiek op vrouwen die al 1000 mensen bedrogen hebben. Wij vallen op mooie vrouwen (vooral lichamelijk), ongeacht wat de media of omgeving over die vrouwen zegt.

Vrouwen die met veel venten slapen, worden door de maatschappij als sletten beschreven omdat wij mannen dat niet per se aantrekkelijk vinden.
Aan de andere kant vinden vrouwen dat mannen die veel exen hebben, veel seksuele ervaring en een uitgebreid sociaal leven met veel vrouwelijk contact, NET WEL AANTREKKELIJK. Vandaar dus "player" in de plaats van "slettenloper"
pi_139551088
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:30 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Als de media geen honderden duizenden mensen had gemanipuleerd om van de daken te schreeuwen dat Justin Timberlake cool was, dan zou je hem in het nachtleven gewoon voorbij lopen als een kansloze nerd. Dan was Usher gewoon een neger met een vreselijk grote neus, in plaats van een sekssymbool. En Justin Bieber een mongool met veel te veel hair gel

Het is nu eenmaal zo dat de media vrouwen die veel seks hebben aan de kant zet als sletten.

Vrouwen klagen continu over mannen die met veel vrouwen naar bed zijn geweest. "Wat een eikel.. niet te vertrouwen.. alle venten zijn het zelfde.. '' zo klinkt het dan.

The nice guy, die een vrouw goed behandelt en haar trouw blijft, wordt gedumpt of belandt in "the friend zone"

Conclusie: mannen die veel flirten en vrouwen scoren zijn cool. Omdat die mannen succes hebben bij vrouwen en omdat the nice guy steeds aan de kant wordt geschoven als een stuk vuil.

Wij mannen vallen niet specifiek op vrouwen die al 1000 mensen bedrogen hebben. Wij vallen op mooie vrouwen (vooral lichamelijk), ongeacht wat de media of omgeving over die vrouwen zegt.

Vrouwen die met veel venten slapen, worden door de maatschappij als sletten beschreven omdat wij mannen dat niet per se aantrekkelijk vinden.
Aan de andere kant vinden vrouwen dat mannen die veel exen hebben, veel seksuele ervaring en een uitgebreid sociaal leven met veel vrouwelijk contact, NET WEL AANTREKKELIJK. Vandaar dus "player" in de plaats van "slettenloper"
Dit is een verklaring en een mooie onderbouwing, maar zeker geen feit. Natuurlijk hebben de media veel invloed op ons doen en laten en ook op ons denken en ons wereldbeeld. Dat ben ik zeker met je eens. Het is echter aan ons om te bepalen wat we als waarheid beschouwen en wat niet; dat stukje noemen we vrije wil en eigen visie.

Het is erg zwak om de media te gebruiken als excuus om met twee maten te meten. Dit getuigt van weinig pit en visie. Je zal zelf toch ook wel moeten toegeven dat het erg hypocriet is om met twee maten te meten.

Vrouwen met veel ervaring worden absoluut aantrekkelijk gevonden door velen. Ik kan echter niet onderbouwen wat de meerderheid vindt. Desalniettemin is het erg kortzichtig om te zeggen dat vrouwen met veel ervaring over het algemeen als slet worden gezien. Zeker, het is een opvatting die ook door leden van dit forum wordt gedeeld, maar zoals je wellicht ook hebt gelezen zijn er genoeg mensen die het hier niet mee eens zijn.

De term slet met de daarbij horende definitie kan zeker zijn oorsprong hebben in de media, maar het is aan jou de keuze om deze term over te nemen. Wat mij betreft gaan slet en slettenloper meer hand in hand dan slet en player. Maar ook dit is slechts een mening, net als die van jou, en geen feit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 15:53:21 ]
pi_139551485
quote:

[..]

jij snapt het!!
pi_139555361
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:09 schreef conso888 het volgende:

[..]

Ja, dat is het makkelijkst natuurlijk, maar feit dat jij die vrouwen gaat gaan opzoeken, zegt ook veel over u!
Tsja, vraag en aanbod. Daar zijn ze toch voor? Je zou wel heel gay zijn zou je nee zeggen tegen een mooie en gewillige vrouw.
pi_139560430
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:52 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dit is een verklaring en een mooie onderbouwing, maar zeker geen feit. Natuurlijk hebben de media veel invloed op ons doen en laten en ook op ons denken en ons wereldbeeld. Dat ben ik zeker met je eens. Het is echter aan ons om te bepalen wat we als waarheid beschouwen en wat niet; dat stukje noemen we vrije wil en eigen visie.

Het is erg zwak om de media te gebruiken als excuus om met twee maten te meten. Dit getuigt van weinig pit en visie. Je zal zelf toch ook wel moeten toegeven dat het erg hypocriet is om met twee maten te meten.
Moeilijk te bepalen waar de grens ligt tussen een mening en een feit. Mijn mening is gebaseerd op dingen die ik de afgelopen 3 jaar gezien heb. Ik ken het klassieke verhaal heel goed van vrouwen die zeggen "Ik wil geen afgelikte boterham. Geen man die om de haverklap een ander neukt. Doe mij maar een lieve jongen die me trouw blijft.." Van de honderden vrouwen die ik gesproken heb, zegt 90% dat tegen mij.

Na 2 jaar met uitsluitend overnachten in 10 bed dorms in Australië en NZ waarin er wekelijks one night stands plaatsvonden, kan ik je vertellen dat mijn ervaring is dat net DIE vrouwen vrouwen hunkeren naar players die om de haverklap een andere vrouw neuken. Steen en been klagen maar diep vanbinnen willen ze keihard gepakt worden door een player. Die nice guy die alle vrouwen zeggen dat ze willen, bijt steeds in het zand en wordt hooguit "een vriend"

Vrouwen kicken doorgaans op kerels die veel seks hebben. Vandaar "player" en niet "hoerenloper". Noem het een mening, maar ik frons de wenkbrauwen als ze iets anders zeggen.

Het is ook mijn ervaring dat veel vrouwen een man willen die een grote sociale status heeft.
Vandaar dat alle vrouwen zo vatbaar zijn voor supersterren op tv, al vind ik sommigen ervan een bende losers. Justin Bieber, kom op zeg

Je zult de media nooit een vrouw zodanig zien opblazen omdat wij mannen er niet vatbaar voor zijn en niet met duizenden gaan roepen " Rihanna! Rihanna!" als sekssymbool
  zondag 4 mei 2014 @ 20:39:14 #263
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139561559
In mijn relatie ben ik een enorme slet, maar wel alleen met mijn vriend en dan ben ik zeker in voor zaken die voor sommige als sletterig wordt aangezien. (pijpen in een steegje, seks in het openbaar enz.)
Verders ben ik helemaal geen "slet".

Dus tja, wat is sletterig en wat niet? en zou dat voor jou echt een deal breaker zijn?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139561837
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:23 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Moeilijk te bepalen waar de grens ligt tussen een mening en een feit. Mijn mening is gebaseerd op dingen die ik de afgelopen 3 jaar gezien heb. Ik ken het klassieke verhaal heel goed van vrouwen die zeggen "Ik wil geen afgelikte boterham. Geen man die om de haverklap een ander neukt. Doe mij maar een lieve jongen die me trouw blijft.." Van de honderden vrouwen die ik gesproken heb, zegt 90% dat tegen mij.

Na 2 jaar met uitsluitend overnachten in 10 bed dorms in Australië en NZ waarin er wekelijks one night stands plaatsvonden, kan ik je vertellen dat mijn ervaring is dat net DIE vrouwen vrouwen hunkeren naar players die om de haverklap een andere vrouw neuken. Steen en been klagen maar diep vanbinnen willen ze keihard gepakt worden door een player. Die nice guy die alle vrouwen zeggen dat ze willen, bijt steeds in het zand en wordt hooguit "een vriend"

Vrouwen kicken doorgaans op kerels die veel seks hebben. Vandaar "player" en niet "hoerenloper". Noem het een mening, maar ik frons de wenkbrauwen als ze iets anders zeggen.

Het is ook mijn ervaring dat veel vrouwen een man willen die een grote sociale status heeft.
Vandaar dat alle vrouwen zo vatbaar zijn voor supersterren op tv, al vind ik sommigen ervan een bende losers. Justin Bieber, kom op zeg

Je zult de media nooit een vrouw zodanig zien opblazen omdat wij mannen er niet vatbaar voor zijn en niet met duizenden gaan roepen " Rihanna! Rihanna!" als sekssymbool
Vrouwen kijken nou eenmaal veel meer om zich heen dan mannen. Een man die een beetje alleen staat, is voor veel vrouwen niet zo interessant. Een sociale man des te meer.

Een vrouw die alleen staat is een kans om aan te spreken voor een man.

Je generalisaties over mannen willen dit en vrouwen willen dat vind ik trouwens niet terecht. Je gebruikt puur je eigen ervaringen en verheft dat tot regel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139562324
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vrouwen kijken nou eenmaal veel meer om zich heen dan mannen. Een man die een beetje alleen staat, is voor veel vrouwen niet zo interessant. Een sociale man des te meer.

Een vrouw die alleen staat is een kans om aan te spreken voor een man.

Je generalisaties over mannen willen dit en vrouwen willen dat vind ik trouwens niet terecht. Je gebruikt puur je eigen ervaringen en verheft dat tot regel.
Mijn regel alvast. Andere mannen zijn vrij om er van te denken wat ze willen.
Soms zie ik van die speed-datingshows op tv waarin volwassen mannen (op zoek naar een vriendin) nog steeds denken dat ze vrouwen moeten veroveren met een hoop bloemen, veel complimenten en lief zijn. Omdat vrouwen hen dat zeggen. Ze komen telkens bedrogen uit en ik heb er medelijden mee

Er zijn uitzonderingen op mijn regel, maar niet veel.
Sommige vrouwen zoeken inderdaad stabiliteit bij een lieve man die ze helemaal kunnen vertrouwen.
Ik heb er een aantal ontmoet en later bleek elke keer dat die vrouwen in hun jeugdjaren nooit stabiliteit van ouders en vrienden hadden. Ik wil geen compensatie zijn voor iets dat vrouwen nooit hebben gekend. Vind ik geen gezonde basis voor een relatie

Het zou best arrogant zijn om mijn mening als absolute waarheid te beschouwen.
Maar voor mij persoonlijk is het wel zo, tot iemand me het tegendeel bewijst
pi_139562462
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef verwegvanhuis het volgende:
waarin volwassen mannen (op zoek naar een vriendin) nog steeds denken dat ze vrouwen moeten veroveren met een hoop bloemen, veel complimenten en lief zijn.
Ja, zo werkt dat bijvoorbeeld hier. In Nederland werkt het over het algemeen anders.

Conclusie: lang niet alle vrouwen zijn gelijk en dus is het gedrag van mannen naar die vrouwen toe dat ook niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139571298
quote:

[..]

Mijn regel alvast. Andere mannen zijn vrij om er van te denken wat ze willen.
Soms zie ik van die speed-datingshows op tv waarin volwassen mannen (op zoek naar een vriendin) nog steeds denken dat ze vrouwen moeten veroveren met een hoop bloemen, veel complimenten en lief zijn. Omdat vrouwen hen dat zeggen. Ze komen telkens bedrogen uit en ik heb er medelijden mee

Er zijn uitzonderingen op mijn regel, maar niet veel.
Sommige vrouwen zoeken inderdaad stabiliteit bij een lieve man die ze helemaal kunnen vertrouwen.
Ik heb er een aantal ontmoet en later bleek elke keer dat die vrouwen in hun jeugdjaren nooit stabiliteit van ouders en vrienden hadden. Ik wil geen compensatie zijn voor iets dat vrouwen nooit hebben gekend. Vind ik geen gezonde basis voor een relatie

Het zou best arrogant zijn om mijn mening als absolute waarheid te beschouwen.
Maar voor mij persoonlijk is het wel zo, tot iemand me het tegendeel bewijst
De laatste alinea maakt in één klap je verhaal redelijk. Wat je beschrijft is inderdaad jouw waarheid gebaseerd op jouw ervaring. Hierin kan ik me helemaal vinden. Waar ik me ook in kan vinden is jouw punt dat vrouwen over het algemeen (belangrijk dit) niet vallen op jongens die erg veel onzekerheid uitstralen. Zelfde geldt overigens voor mannen, over het algemeen,

Zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid maakt iemand aantrekkelijk. Het veranderd je uitstraling.

Waar ik in jouw verhaal echter erg over struikel is dat ik het idee heb dat je nog steeds vindt dat vrouwen die veel seks hebben sletten zijn en mannen players. Dat is inderdaad meten met twee maten en dat klopt niet. Wanneer je vrouwen sletten vindt, dan ben je zelf niets meer dan een respectloze slettenloper. Maar wanneer je vrouwen die veel seks hebben respecteert en ziet als jouw gelijken, dan ben je dat ook.
pi_139577110
quote:
Is dat zo? of denk je dat?
Wat ze aantrekkelijk vinden, is een man die zekerheid uitstraalt, niet de hoeveelheid seksuele ervaring.
Want wat is veel seksuele ervaring? Veel verschillende mensen geneukt hebben? Of weten wat je kan/wil in bed?
En dat zijn twee verschillende dingen die niet persé aan elkaar gekoppeld zijn.

quote:
Daar ben ik het dus volledig mee eens en is ook wat ik wou aanduiden met het feit van: sta je wel eens stil bij uzelf?
De meeste voelen zich als man bijna superieur omdat ze zo vrouwen kunnen neuken, gewoon omdat de media hen dan players noemen.

quote:
Vrouwen met veel ervaring worden absoluut aantrekkelijk gevonden door velen. Ik kan echter niet onderbouwen wat de meerderheid vindt. Desalniettemin is het erg kortzichtig om te zeggen dat vrouwen met veel ervaring over het algemeen als slet worden gezien. Zeker, het is een opvatting die ook door leden van dit forum wordt gedeeld, maar zoals je wellicht ook hebt gelezen zijn er genoeg mensen die het hier niet mee eens zijn.
Maar over wat gaat het? Veel ervaring, of veel sexpartners hebben gehad? Voor mij zijn dat twee verschillende dingen die veel over het hoofd gezien worden.
Het is niet omdat je veel verschillende mensen hebt geneukt, dat je dan veel ervaring hebt vind ik. Mijn vriendin had ook meer "ervaring", maar ze wist niet eens wat deftige seks was.
Dus het gaat helemaal niet op. Wat wel een feit is, is dat je dan een andere visie hebt over seks.

quote:
Wat mij betreft gaan slet en slettenloper meer hand in hand dan slet en player. Maar ook dit is slechts een mening, net als die van jou, en geen feit.
Voila, da vind ik ook. Is daar iets mis mee? Moet je zelf uitmaken, maar ik vind het gewoon triestig dat er mannen zijn die vrouwen beschouwen als neukmateriaal maar zichzelf wel een pak beter voelen, terwijl ze eigenlijk net hetzelfde doen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:38 schreef Faeroer het volgende:
Tsja, vraag en aanbod. Daar zijn ze toch voor? Je zou wel heel gay zijn zou je nee zeggen tegen een mooie en gewillige vrouw.
Te zien welke waarde je geeft aan seks. Voor mij is het meer als gewoon neuken. Nee kunnen zeggen, is iets wat je moet kunnen.
Voor de rest volg je gewoon je hormonen en daar is niks moeilijks aan ;).
Als gij u daar echt beter bij voelt, dan ligt de lat niet echt hoog denk ik dan, maar dat is natuurlijk uw leven ;).
Ik heb daar nee tegen gezegd en voelde mij daar een pak beter mee.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:23 schreef verwegvanhuis het volgende:
En weet je hoe dat komt? Omdat ze op die manier hun status willen verhogen of zo en zo leggen ze hun status, eigenwaarde in de handen van een ander.
Daar gaat het hem om. Ze willen zich geliefd voelen, maar neuken wel met gasten die hen gebruiken als lustobject. Dat zegt veel over die vrouwen, maar ook over die mannen, want er is geen verschil.
Hoeveel mannen neuken er niet op die manier, om hun ego op te krikken? Hoeveel durven dat echt toegeven? Leren dan trukjes om zekerheid uit te stralen, om zo een man te zijn, maar eigenlijk vallen die vrouwen niet op u als persoon, maar wel op wie je toont te zijn.
Als je je daar als man goed bij voelt, dan ben je even oppervlakkig als die vrouwen die denken dat ze begeerd worden als ze zo geneukt worden :(.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef snakelady het volgende:
In mijn relatie ben ik een enorme slet, maar wel alleen met mijn vriend en dan ben ik zeker in voor zaken die voor sommige als sletterig wordt aangezien. (pijpen in een steegje, seks in het openbaar enz.)
Verders ben ik helemaal geen "slet".

Dus tja, wat is sletterig en wat niet? en zou dat voor jou echt een deal breaker zijn?
Kijk, dat is nu volgens mij het beste wat ge kunt hebben: een vrouw met die interesses, maar die dat alleen deelt met haar partner.
Alle stille waters hebben diepe gronden. Wat is er nog speciaal aan voor u als partner, als een vrouw dat ook doet met een gast die ze net heeft "leren kennen" in den disco.
Voor de meeste is het cool dat ze dat wil doen, maar feit dat ze dat met gelijk wie dan doen, doet hen niks, als ze het maar wilt doen.

quote:
Dan vrees ik dat je nog niet echt goed beseft naar waar mensen op zoek naar gaan: mensen zoeken in een partner altijd datgene wat ze niet zelf hebben, om zichzelf te verrijken.
Nog nooit bij stilgestaan?

quote:
12s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef DW457 het volgende:
Waar ik in jouw verhaal echter erg over struikel is dat ik het idee heb dat je nog steeds vindt dat vrouwen die veel seks hebben sletten zijn en mannen players. Dat is inderdaad meten met twee maten en dat klopt niet. Wanneer je vrouwen sletten vindt, dan ben je zelf niets meer dan een respectloze slettenloper. Maar wanneer je vrouwen die veel seks hebben respecteert en ziet als jouw gelijken, dan ben je dat ook.
Kan er niet veel meer aan toevoegen... Een vrouw beschouwen als neukmateriaal, daar is niks van respect aan gekoppeld.
De meeste hypocriete mannen zijn dan deze die zeggen dat ze dan zo geen vrouw willen.
pi_139593644
Sletten!
pi_139594898
quote:
Dan vrees ik dat je nog niet echt goed beseft naar waar mensen op zoek naar gaan: mensen zoeken in een partner altijd datgene wat ze niet zelf hebben, om zichzelf te verrijken.
Nog nooit bij stilgestaan?
[..]
Veel meer dan je denkt. Omdat vrouwen per definitie onzeker zijn willen ze bijna altijd een man met veel zelfvertrouwen. Dat is normaal, en dus ook gezond. Ten minste als je onzekerheid binnen perken blijft. Ik heb het niet over een onzeker tienersletje dat valt op een egotrippende coke dealer

Stel je nu eens in mijn positie en trek de lijn door naar deze situatie.
Je zit in je eerste jaar aan de universiteit en ontmoet een mooie vrouw die erg onzeker is. Je praat uren en uren met haar en je vindt haar seksueel aantrekkelijk. Vriendelijk ook, maar echt erg onzeker en introvert.
Na uren en uren praten ben je een "echte vriend" geworden en ze vertelt je dat ze in haar kindertijd altijd is genegeerd. Gescheiden ouders die nooit tijd voor haar maken. Vader was een alcoholicus die haar regelmatig een pak rammel gaf. Maar bij JOU vindt ze geborgenheid.

Ze vindt die zekerheid die ze altijd heeft gemist, WEL in jou en dat geeft haar een aangenaam gevoel. Happened to me

Now..

Durf jij dit gevoel "liefde" te noemen en daar op in te gaan?
Mensen met een moeilijk verleden hebben een houvast nodig, maar ik weiger om van die zwakte gebruik te maken en het "liefde" te noemen.

As I said, ik wil geen compensatie zijn voor iets dat in het verleden verkeerd is gegaan.
Diezelfde vrouw had niet de minste interesse in jou of mij gehad, moest haar verleden anders zijn geweest

Ik ben in Thailand op vakantie geweest en daar wemelt het van de talentvolle vrouwen die eigenlijk alleen maar oog hebben voor rijke westerlingen die hen een toekomst kunnen bieden. "zoeken naar iets wat je zelf niet hebt"..
Ik weiger om dit aantrekkingskracht te noemen.

Moraal van het verhaal.
Om van iemand te kunnen houden, moet je eerst ZELF een psychisch gezond en compleet persoon zijn. Kunnen houden van jezelf, is een absolute voorwaarde om van iemand anders te kunnen houden. Anders heb je issues, en ben je alleen maar op zoek naar compensatie
pi_139595145
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Veel meer dan je denkt. Omdat vrouwen per definitie onzeker zijn willen ze bijna altijd een man met veel zelfvertrouwen. Dat is normaal, en dus ook gezond. Ten minste als je onzekerheid binnen perken blijft. Ik heb het niet over een onzeker tienersletje dat valt op een egotrippende coke dealer

Stel je nu eens in mijn positie en trek de lijn door naar deze situatie.
Je zit in je eerste jaar aan de universiteit en ontmoet een mooie vrouw die erg onzeker is. Je praat uren en uren met haar en je vindt haar seksueel aantrekkelijk. Vriendelijk ook, maar echt erg onzeker en introvert.
Na uren en uren praten ben je een "echte vriend" geworden en ze vertelt je dat ze in haar kindertijd altijd is genegeerd. Gescheiden ouders die nooit tijd voor haar maken. Vader was een alcoholicus die haar regelmatig een pak rammel gaf. Maar bij JOU vindt ze geborgenheid.

Ze vindt die zekerheid die ze altijd heeft gemist, WEL in jou en dat geeft haar een aangenaam gevoel. Happened to me

Now..

Durf jij dit gevoel "liefde" te noemen en daar op in te gaan?
Mensen met een moeilijk verleden hebben een houvast nodig, maar ik weiger om van die zwakte gebruik te maken en het "liefde" te noemen.

As I said, ik wil geen compensatie zijn voor iets dat in het verleden verkeerd is gegaan.
Diezelfde vrouw had niet de minste interesse in jou of mij gehad, moest haar verleden anders zijn geweest

Ik ben in Thailand op vakantie geweest en daar wemelt het van de talentvolle vrouwen die eigenlijk alleen maar oog hebben voor rijke westerlingen die hen een toekomst kunnen bieden. "zoeken naar iets wat je zelf niet hebt"..
Ik weiger om dit aantrekkingskracht te noemen.

Moraal van het verhaal.
Om van iemand te kunnen houden, moet je eerst ZELF een psychisch gezond en compleet persoon zijn. Kunnen houden van jezelf, is een absolute voorwaarde om van iemand anders te kunnen houden. Anders heb je issues, en ben je alleen maar op zoek naar compensatie
Wauw, je hebt het gepresteerd om een groot onzin verhaal te typen gebaseerd op enkel je eigen waarneming en dit te presenteren als feit, maar wel af te sluiten met een conclusie die bijna geheel uit de lucht komt vallen, maar wél klopt als een bus. Knap.
pi_139599116
quote:
2s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wauw, je hebt het gepresteerd om een groot onzin verhaal te typen gebaseerd op enkel je eigen waarneming en dit te presenteren als feit, maar wel af te sluiten met een conclusie die bijna geheel uit de lucht komt vallen, maar wél klopt als een bus. Knap.
Voor je belediging aankomt, zou ik eerst je mening moeten respecteren

ain't gonna happen
pi_139601639
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:32 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Voor je belediging aankomt, zou ik eerst je mening moeten respecteren

ain't gonna happen
Wat jij wilt, kerel. Voor mensen die vrouwen niet respecteren heb ik sowieso geen respect. Daarbij was het geen belediging, slechts een constatering.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 22:20:05 ]
pi_139606134
quote:
12s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wat jij wilt, kerel. Voor mensen die vrouwen niet respecteren heb ik sowieso geen respect. Daarbij was het geen belediging, slechts een constatering.
Ik heb nergens vrouwen beledigd en ik heb serieus mijn bedenkingen bij jouw vermogen om begrijpend te lezen.
pi_139606535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:59 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

een player
een player is in mijn hoofd gewoon een mannelijke slet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')