abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139500355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef Nucky het volgende:
[ afbeelding ]
:') :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139504944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
Het zegt veel over de persoon en over hoe anders zij denkt over dit specifieke onderwerp.
En het gesprek over dit onderwerp kan alleen gevoerd worden door het aantal bedpartners/ONS te noemen?
Waarom niet vragen naar hoe zij (nu) denkt over dit onderwerp?

Het is geen recht van mijn partner om te weten hoeveel bedpartners ik gehad heb en ik zal dat ook nooit benoemen voordat ik in een relatie zit (of zelfs in de relatie)...of dit er nou 1 of 100 zijn geweest. Het gaat een ander niks aan!
Mijn 'principes' over relaties en seks wil ik best delen tijdens de date-fase en op basis daarvan mag mijn date besluiten of dat aansluit op die van hem (en andersom).

Wat ik niet zo begrijp is waarom in dit soort topics aantallen zo alles bepalend zijn. Het aantal zegt mi pas wat als je ook de 'achtergrond' ervan kent.
pi_139504994
Ik vind het juist leuk om te horen over zijn escapades :@
compact en kleverig.
pi_139506099
Heb gemerkt dat mijn type meisje maar een paar bedpartners heeft gehad en vaak niet zo sletterig zijn, dus ik denk niet dat ik dat zou doen.
Weet ook niet of ik blij zou zijn als ik zou weten wat zij allemaal heeft gedaan. Dat soort dingen kan je naar mijn mening beter voor je houden totdat men ernaar vraagt.
pi_139506146
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het juist leuk om te horen over zijn escapades :@
Ik ook hoor, maar dat is dan omdat zowel ik als hij daar geen oordeel over heeft. Dan weet je van tevoren hoe iemand erover denkt en dan kan je dat prima delen. Maar als hij daar niet hetzelfde instaat (zoals TS bijv.) dan zou het ook niet ter sprake komen.
pi_139514261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:48 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ook hoor, maar dat is dan omdat zowel ik als hij daar geen oordeel over heeft. Dan weet je van tevoren hoe iemand erover denkt en dan kan je dat prima delen. Maar als hij daar niet hetzelfde instaat (zoals TS bijv.) dan zou het ook niet ter sprake komen.
Bedoel je in dat laatste dat je zou liegen? Of verzwijgen?

Nu, in dit topic is al veel gezegd, verweten, maar ik vind dat er heel veel dubbelzinnigheid en vooroordelen zijn (dubbele moraal durf ik bijna niet te zeggen, aangezien voor sommige moraal iets dwaas is en dat is dan weer een andere discussie), en dit langs beide kanten hoor.

Iemand met veel sexpartners verwijten voor een hoer vind ik te kort. Zeggen dat iemand die veel heeft liggen rondneuken, niet trouw kan zijn later, is ook niet zeker. Maar zeggen dat mensen met weinig sexpartners saaie mutsen zijn die niet weten wat ze willen in bed, is ook een vooroordeel op dezelfde manier.

Waar ik mij dan vragen bij stel, zoals hier al gereageerd:
quote:
Als ze zich aan biedt in het steegje weet je wel een beetje wat ze wil, tjah zulke vrouwen heb ik wel eens gedaan, maar dan enkel voor de seks..
Waarom enkel voor de seks? Te min voor u? Uw vrouw zou het op die manier ook wel met andere mannen hebben kunnen doen. Zou je ze ook te min vinden dan mocht je het weten?

quote:
Ik zou wel meedoen aan de gangbang maar zon iemand is geen relatiemateriaal.
Waar zit uw respect dan naar de vrouw? Uw partner kan net zo door andere mannen benaderd en behandeld zijn, leuk?

Veel mensen die rondneuken, vinden die andere mensen geen relatie-materiaal (alleen al het woord materiaal), maar waarom zouden andere mannen/vrouwen die dan wel als relatie-materiaal moeten beschouwen. Als die man/vrouw zich zo aanbiedt, als lustobject voor een ander die hij/zij totaal niet kent, waarom zou een andere die dan niet mogen weigeren als partner?

Seks is wel leuk, maar hoeveel mensen durven er hier te zeggen dat ze het echt doen om de seks, dan wel om hun ego te strelen of om aandacht en bevestiging te krijgen? Gaat het hier dan ook niet om onzekerheid? Of hoeveel durven er hier zeggen dat ze met seks eigenlijk op zoek zijn naar een vorm van liefde? Hoeveel mensen zeggen hier niet dat ze liefde en sex kunnen loskoppelen van elkaar, maar alleen als ze single zijn en zijn zo claimerig als ze in een relatie zitten en kunnen ze plots sex en liefde niet meer van elkaar scheiden zonder dat ze dat zelf beseffen?
En seks is leuk, zeker en vast, maar losse seks kan totaal niet tippen aan seks zonder liefde. En meestal komen de mensen af dat ze eerst zo een periode moeten gehad hebben, om te weten wat seks met liefde is en dat vind ik dan weer een teken van hoe een mens is. Eerst wat rondneuken en dan vinden ze iemand die hun kan tonen hoe goed seks met liefde wel kan zijn en zijn ze klaar om te settelen. Maar in veel gevallen, zijn de mensen die hun dat aantonen, net de personen met een andere kijk op seks, die het lastig hebben dat hun partner hebben liggen rondneuken met als gevolg dat die er dan ook om liegen of verzwijgen en dat ook nog eens normaal vinden. Dat zie ik veel en dat heb ik ook zo mogen ervaren :(.

Er is niks verkeerd met mensen die veel willen rondneuken of het juist niet doen uit principes, maar laat aub elkaar daarin vrij en respecteer elkaar daarin! Begrijp elkaar daarin en snap ook dat het zeer moeilijk is om die twee te combineren.
pi_139514286
Ik ben dol op geile mokkels.
pi_139514304
Van alles gehad, dus ja erop gevallen.

Sletterig is zeker lekker, maar als je ouder wordt, merk je dat een wat voorzichtiger vrouw ook wel lekker kan zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139514350
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:35 schreef El_Matador het volgende:
Sletterig is zeker lekker, maar als je ouder wordt, merk je dat een wat voorzichtiger vrouw ook wel lekker kan zijn.
Heb je ook een idee waarom? Vanwaar dat gevoel bij u?
pi_139514352
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:35 schreef El_Matador het volgende:
Van alles gehad, dus ja erop gevallen.

Je wisselt vaak van vrouw?
pi_139514365
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je wisselt vaak van vrouw?
Voorheen wel, nu veul minder sletterig. En de conservatieve Colombiaansen zijn toch echt de mooisten...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139514378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:44 schreef conso888 het volgende:

[..]

Heb je ook een idee waarom? Vanwaar dat gevoel bij u?
Ze moet zeker ervaren zijn, maar als ze ouder is, is ze dat sowieso, dus maakt het niet meer zo uit. Sletterig is wel lekker, gewoon goeie seks.

Het is meer een openheid voor seks, niet per se met iedereen moeten neuken.

pi_139514392
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voorheen wel, nu veul minder sletterig. En de conservatieve Colombiaansen zijn toch echt de mooisten...
Ik ben trouw en heb mijn vrouw nog wat dingen geleerd.
pi_139514471
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:47 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik ben trouw en heb mijn vrouw nog wat dingen geleerd.
Ik ben nooit getrouwd geweest. ;)

Maar mooi, dus nooit meer een ander?

pi_139514473
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:46 schreef El_Matador het volgende:
Het is meer een openheid voor seks, niet per se met iedereen moeten neuken.
Ik bedoel, waarom heb je nu plots, door ouder te worden, dat een wat voorzichtiger vrouw ook wel lekker kan zijn. Heb je het dan over een vaste partner als in een relatie?
pi_139514485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:59 schreef conso888 het volgende:

[..]

Ik bedoel, waarom heb je nu plots, door ouder te worden, dat een wat voorzichtiger vrouw ook wel lekker kan zijn. Heb je het dan over een vaste partner als in een relatie?
Ja denk het. Een preutse meid van 25 is niks, maar een voorzichtige dame van 35 heeft die tijd gehad en dus genoeg ervaring, snap je?

pi_139514503
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar mooi, dus nooit meer een ander?
Het kan wel maar het kijken of het nog lukt is leuker dan neuken.
pi_139514540
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 08:00 schreef El_Matador het volgende:
Ja denk het. Een preutse meid van 25 is niks, maar een voorzichtige dame van 35 heeft die tijd gehad en dus genoeg ervaring, snap je?
Vind het jammer dat je dat zo bekijkt. Bedoel, die preutse meid van 25 kan er zo uitzien, maar wel een bom zijn in bed. Is dat dan geen vooroordeel? Je kan evengoed een voorzichtige 25jarige dame hebben hoor, die genoeg ervaring heeft gehad met 1 of 2 partners.
Blijft een feit, waarom spreekt die "voorzichtige" dame u nu aan? Voel je je er specialer door? Daar ben ik benieuwd naar.
pi_139514568
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 08:06 schreef conso888 het volgende:

[..]

Vind het jammer dat je dat zo bekijkt. Bedoel, die preutse meid van 25 kan er zo uitzien, maar wel een bom zijn in bed. Is dat dan geen vooroordeel? Je kan evengoed een voorzichtige 25jarige dame hebben hoor, die genoeg ervaring heeft gehad met 1 of 2 partners.
Sja, alles kan, maar je hebt zo je voorkeuren.

quote:
Blijft een feit, waarom spreekt die "voorzichtige" dame u nu aan? Voel je je er specialer door? Daar ben ik benieuwd naar.
Huh, wat bedoel je?

pi_139514614
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 08:09 schreef El_Matador het volgende:
Sja, alles kan, maar je hebt zo je voorkeuren.

[..]

Huh, wat bedoel je?
Kijk, dat is nu een beetje wat ik bedoel. In hoeverre kan je zeggen dat je stilstaat bij uw gevoel?
Heb je een idee waar die voorkeuren van komen? Ik geloof best dat je daar een voorkeur voor hebt, maar daar is ook een reden voor. Maar mijn visie is ook dat mensen die veel rondneuken (zonder een oordeel te hebben, is gewoon wat ik zie), niet echt diep stilstaan bij wat ze voelen. Dat bedoel ik, vanwaar de voorkeur dat met ouder worden, die voorzichtige dame u aanspreekt nu en vroeger niet.
pi_139514625
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 08:17 schreef conso888 het volgende:

[..]

Kijk, dat is nu een beetje wat ik bedoel. In hoeverre kan je zeggen dat je stilstaat bij uw gevoel?
Heb je een idee waar die voorkeuren van komen? Ik geloof best dat je daar een voorkeur voor hebt, maar daar is ook een reden voor. Maar mijn visie is ook dat mensen die veel rondneuken (zonder een oordeel te hebben, is gewoon wat ik zie), niet echt diep stilstaan bij wat ze voelen. Dat bedoel, vanwaar de voorkeur dat met ouder worden, die voorzichtige dame u aanspreekt nu en vroeger niet.
Nee, ik weet goed wat ik voel, heel goed zelfs.

Een meid die op haar 35 nog rondslet is anders dan een van 25, zie je dat niet?

pi_139516686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 07:28 schreef conso888 het volgende:

[..]

Bedoel je in dat laatste dat je zou liegen? Of verzwijgen?
Dat ik, de vraag hoeveel bedpartners ik gehad heb, niet zou beantwoorden met enkel een aantal.
Als een date er naar vraagt zou ik ook eerst willen weten waarom hij een aantal zou willen horen. Wat heeft hij aan die info?
Afhankelijk van het type man zou het ook geen onderwerp zijn voor de eerste dates. Nou waren dat meestal types tegen die er net zo over dachten...dan heb ik er ook geen problemen mee om erover te praten. Liegen doe ik niet over zoiets, dat komt een over alsof ik mij ervoor schaam...wat niet het geval is.

Mijn vriend weet ongeveer wel wat ik allemaal heb uitgespookt en daar kan hij genoeg uit opmaken. Dat en praten over hoe we er tegenover staan zegt meer dan wanneer ik met een getal zou komen.
pi_139517041
Niets mis met vrouw met ervaring in bed en eigen waarde. En ervaring is niet aangeboren. Kortom, een vrouw met verleden geen probleem, zo lang ze er maar achter staat en er van heeft genoten boeit het mij niet.
pi_139517159
Als one-nighter geen problemen met een sletterige vrouw, het is immers geen serieus relatiemateriaal maar gewoon een afvalbakje. Nog leuker is haar per ongeluk expres bezwangeren als ze meer dan alleen sex wilt. Groningse huisjeboompjebeestje sloeries zijn hier het beste in. :')

Als partner zou ik er wel wat moeite mee hebben.
pi_139518429
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:31 schreef Faeroer het volgende:
Als one-nighter geen problemen met een sletterige vrouw, het is immers geen serieus relatiemateriaal maar gewoon een afvalbakje. Nog leuker is haar per ongeluk expres bezwangeren als ze meer dan alleen sex wilt. Groningse huisjeboompjebeestje sloeries zijn hier het beste in. :')

Als partner zou ik er wel wat moeite mee hebben.
En waarom is dat geen vrouw om een relatie mee te beginnen?
Je beseft toch dat je dan eigenlijk ook heel veel over jezelf spreekt hé...
Maar je voelt je beter wss dan die vrouw... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')