quote:
Op vrijdag 2 mei 2014 22:48 schreef Sekhmet het volgende:Ik ook hoor, maar dat is dan omdat zowel ik als hij daar geen oordeel over heeft. Dan weet je van tevoren hoe iemand erover denkt en dan kan je dat prima delen. Maar als hij daar niet hetzelfde instaat (zoals TS bijv.) dan zou het ook niet ter sprake komen.
Bedoel je in dat laatste dat je zou liegen? Of verzwijgen?
Nu, in dit topic is al veel gezegd, verweten, maar ik vind dat er heel veel dubbelzinnigheid en vooroordelen zijn (dubbele moraal durf ik bijna niet te zeggen, aangezien voor sommige moraal iets dwaas is en dat is dan weer een andere discussie), en dit langs beide kanten hoor.
Iemand met veel sexpartners verwijten voor een hoer vind ik te kort. Zeggen dat iemand die veel heeft liggen rondneuken, niet trouw kan zijn later, is ook niet zeker. Maar zeggen dat mensen met weinig sexpartners saaie mutsen zijn die niet weten wat ze willen in bed, is ook een vooroordeel op dezelfde manier.
Waar ik mij dan vragen bij stel, zoals hier al gereageerd:
quote:
Als ze zich aan biedt in het steegje weet je wel een beetje wat ze wil, tjah zulke vrouwen heb ik wel eens gedaan, maar dan enkel voor de seks..
Waarom enkel voor de seks? Te min voor u? Uw vrouw zou het op die manier ook wel met andere mannen hebben kunnen doen. Zou je ze ook te min vinden dan mocht je het weten?
quote:
Ik zou wel meedoen aan de gangbang maar zon iemand is geen relatiemateriaal.
Waar zit uw respect dan naar de vrouw? Uw partner kan net zo door andere mannen benaderd en behandeld zijn, leuk?
Veel mensen die rondneuken, vinden die andere mensen geen relatie-materiaal (alleen al het woord materiaal), maar waarom zouden andere mannen/vrouwen die dan wel als relatie-materiaal moeten beschouwen. Als die man/vrouw zich zo aanbiedt, als lustobject voor een ander die hij/zij totaal niet kent, waarom zou een andere die dan niet mogen weigeren als partner?
Seks is wel leuk, maar hoeveel mensen durven er hier te zeggen dat ze het echt doen om de seks, dan wel om hun ego te strelen of om aandacht en bevestiging te krijgen? Gaat het hier dan ook niet om onzekerheid? Of hoeveel durven er hier zeggen dat ze met seks eigenlijk op zoek zijn naar een vorm van liefde? Hoeveel mensen zeggen hier niet dat ze liefde en sex kunnen loskoppelen van elkaar, maar alleen als ze single zijn en zijn zo claimerig als ze in een relatie zitten en kunnen ze plots sex en liefde niet meer van elkaar scheiden zonder dat ze dat zelf beseffen?
En seks is leuk, zeker en vast, maar losse seks kan totaal niet tippen aan seks zonder liefde. En meestal komen de mensen af dat ze eerst zo een periode moeten gehad hebben, om te weten wat seks met liefde is en dat vind ik dan weer een teken van hoe een mens is. Eerst wat rondneuken en dan vinden ze iemand die hun kan tonen hoe goed seks met liefde wel kan zijn en zijn ze klaar om te settelen. Maar in veel gevallen, zijn de mensen die hun dat aantonen, net de personen met een andere kijk op seks, die het lastig hebben dat hun partner hebben liggen rondneuken met als gevolg dat die er dan ook om liegen of verzwijgen en dat ook nog eens normaal vinden. Dat zie ik veel en dat heb ik ook zo mogen ervaren

.
Er is niks verkeerd met mensen die veel willen rondneuken of het juist niet doen uit principes, maar laat aub elkaar daarin vrij en respecteer elkaar daarin! Begrijp elkaar daarin en snap ook dat het zeer moeilijk is om die twee te combineren.