I rest my case, your honorquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik hoop dat je diarree weer terugkomt
okay..quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, je moet lachen terwijl hij je laarzen likt en hem dan molesteren met een strapon.
Good call, man. Maar dan zou ik ircute op 3 zetten, maar dat slaat ook nergens op want die postte kotspics..quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat jij nipt op de 2e plek staat bij Awesome
boyish is een goede eigenschap beter dan die wijven die over alles zeuren en huilen en alleen maar om make-up geven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Klokov het volgende:
Lees je mee G.R.S.? Fanta vindt je boyish
[ afbeelding ]
Daar geef ik aftrek voor, echte ladies zeuren niet omdat ze een man fixen waarbij dat niet hoeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
boyish is een goede eigenschap beter dan die wijven die over alles zeuren en huilen en alleen maar om make-up geven.
Denk op Grinderquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waar is die wandelende noodlesoep?
ik heb het niet eens over mannen. Mannen zijn een bijzaak niet een hoofdzaak. Maar vrouwen die echt overal om huilen. Mi gado.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar geef ik aftrek voor, echte ladies zeuren niet omdat ze een man fixen waarbij dat niet hoeft.
Fanta=fanta?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:20 schreef Awesome_ het volgende:
JB = geen idee. Nooit gezien. Wel funny though
GRS= Klein lief meisje waar ik echt 'optil-feels' bij krijg. Wel aseksueel.
IrCute = Cuddly uiterlijk, fucking mannelijke posts. New kids bankhang feels
Fanta = Fanta.
Ik was gisteren ook een beetje down, niet zwaar depressief of zo, maar gewoon klein dipje. Dan lees ik gewoon die post van yuri nog een keer en dan kan ik weer de hele wereld aan. Soms kan ik een kcal of 500 boven mijn dieet nog rationaliseren als een soort van 'mini-bulk', terwijl ik weet dat ik het beter niet kan doen, snapje.quote:
Classy maar boyishh, is dat hetzelfde als kort pittig kapseltje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
JB heeft meeste sexappeal
GRS is classy maar toch boyish
IrCute zou ik trouwen als het een man was.
En ja ikverhaal apart.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook een beetje down, niet zwaar depressief of zo, maar gewoon klein dipje. Dan lees ik gewoon die post van yuri nog een keer en dan kan ik weer de hele wereld aan. Soms kan ik een kcal of 500 boven mijn dieet nog rationaliseren als een soort van 'mini-bulk', terwijl ik weet dat ik het beter niet kan doen, snapje.
Dan bedenk ik me dat er dus ook mensen zijn die games zoals LoL en Dota aan zichzelf kunnen verkopen onder het mom van 'strategische verrijking' en als een onderdeel van een groter doel in hun leven.
'Je doet het zo slecht nog niet, Awesome_' denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |