groupie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoeten
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoeten
Misschien moet ie even op zolder zoeken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.
Nu ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
lol ik vraag aan cor of hij even in m'n fobo kijkt, meteen al die lurkers
mensen denken is makkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
hoe is je zoontje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef stinkie het volgende:
Weten jullie dat ik nu echt op zolder zit? Srs. True story.
Gelukkig over 5 minuten klaar met kopieren, dan kan ik weer naar beneden,
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef Xa1pt het volgende:
Laatste voyeur(s)
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast mequote:
nohomo togquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Nice man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Door het te doen en nog vaker op je bek te gaan dan er tegen je gezegd wordt dat je het gewoon moet doen. Ik vind presenteren en bepaalde dingen ook kut en vertyfd maar zoek ze nu juist zoveel mogelijk op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen denken is makkelijk
makkelijker gezegd dan gedaan
hoe dan
jullie zeggen alleen
is makkelijk zeggen vanuit jullie positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |