Meh, gebeurt nooit wat in die SC. Heb er pas een paar dagen geleden voor 't eerst gepost, maar 't verveelt me nu al.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal je niet beter ff slijmen bij de klb bitches?
Heb gehoord dat je daar niet meer zo geliefd bent
maak ik vrijwel iedere week meequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Dikke henk dat you ??
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dal_universum.html
of jeroen???
als verbannen lid mag dat niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, zo mijn notee maar weer eens bekijken dan
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, zo mijn notee maar weer eens bekijken dan
Yvonne houdt wel van een bifiquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als verbannen lid mag dat niet.heb je al doorgegeven aan yvonne en dannnie
dit moeten we niet willen
heb je een speciale hotline?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als verbannen lid mag dat niet.heb je al doorgegeven aan yvonne en dannnie
dit moeten we niet willen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
Trouwens wel goeie ballen die kerel, respect.
Niet echt toch?quote:
dat wordt likkequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef stinkie het volgende:
Yvonne !!!!
Wil je me niet bannen? For old times sake
Fixed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
lol al die wijve beginnen zich in te dekken
Dat geldt ook niet voor meer Fokkers ofzo...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik zei toch, dat ik een beetje verknipt ben door het internetMaar verder ben ik heel netjes en liev
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima, als jij gewoon minder achter je computer zit en meer naar buiten komt, leert praten, e.d. kom je er wel.
heb je het geteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoetenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
durf je niet irl te zegge in me gezicht
Waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om jou te kunnen ontmoeten
groupie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Misschien moet ie even op zolder zoeken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Irl is Jahroon een brave, puisterige nerd met een bril die op zoek is naar z'n inner hipster.
Nu ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
lol ik vraag aan cor of hij even in m'n fobo kijkt, meteen al die lurkers
mensen denken is makkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die suggestie is ook nog maar 300 miljoen miljard keer gedaan
hoe is je zoontje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef stinkie het volgende:
Weten jullie dat ik nu echt op zolder zit? Srs. True story.
Gelukkig over 5 minuten klaar met kopieren, dan kan ik weer naar beneden,
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef Xa1pt het volgende:
Laatste voyeur(s)
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
G.R.S.
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast mequote:
nohomo togquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Nice man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Slaapt nu. Hopelijk deze keer de hele nacht. Gisteren tot 2.00 tv liggen kijken naast me
Door het te doen en nog vaker op je bek te gaan dan er tegen je gezegd wordt dat je het gewoon moet doen. Ik vind presenteren en bepaalde dingen ook kut en vertyfd maar zoek ze nu juist zoveel mogelijk op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mensen denken is makkelijk
makkelijker gezegd dan gedaan
hoe dan
jullie zeggen alleen
is makkelijk zeggen vanuit jullie positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |