Can confirmquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een blondje met een lekkere reet en 70D
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Is die Etha nou beetje knappe jongen?
nohomo
geen ginger, hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.
Hij heeft tog swag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar niet aantrekkelijk.
Serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
montelly had jouw naaktfoto gepost in KLB
Zo voelen al die jonge meisjes van 16 die strippen voor de cam!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Moet ik gvd iemand anders vragen om mijn eigen naaktfoto...
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zo voelen al die jonge meisjes van 16 die strippen voor de cam!
Blijft je altijd achtervolgen
Ofniet dames?
m'n huisgenoot zit in de jillaquote:Vanochtend trof de politie in Den Haag een geripte hennepkwekerij op de Spiraeastraat aan. Een paar straten verder werd een bestelbus aangetroffen met de geripte wiet erin. Er is een aanhouding verricht. De verdachte is een 30-jarige Hagenaar.
Rond 04.50 uur kwam er melding binnen bij de politie dat er ingebroken werd in een garage aan de Spiraeastraat. Hierbij zou een witte bestelbus en vier personen betrokken zijn. Verschillende politieagenten gingen op zoek naar de bestelbus, terwijl andere agenten een kijkje gingen nemen bij de garage. Bij de garage werden geen inbrekers meer aangetroffen maar werd wel een sterke hennepgeur waargenomen. Daarop besloten agenten een kijkje te nemen in de garagebox. Binnen werd een ruimte ontdekt met een hennepkwekerij erin, waarvan de planten net geoogst waren.
Op de Lijnbaan, een paar straten verder, werd de witte bestelbus aangetroffen. Bij controle bleek in de laadruimte van de bus een grote hoeveelheid planten te liggen. In totaal zo’n 700 stuks. De bestuurder van de bestelbus, een 30-jarge Hagenaar, is aangehouden en in verzekering gesteld. De politie vermoedt dat de man de kwekerij geript heeft.
Is een fokster he ff KPD kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Herqules het volgende:
[..]
Haha lekker man stel je voor dat je zo'n wijf doggy neemt
Nee tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is een fokster he ff KPD kijken
Moet je toch mailen om toegang te krijgen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus van
op fok lopen zkeers niet zulke gijle trollen rond
Ik ook niet jeroenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geloof ik geen tyfus van
op fok lopen zkeers niet zulke gijle trollen rond
Huh jij was toch zelfde leeftijd als cor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef Jahr00n het volgende:
daarnaast mag ik niet eens in kpd komen want ben geen 18
Zit je me uit te dagen jongen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als jij het beaamt klinkt het toch minder stoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |