Holla at ya boi als je wat titels nodig hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee man moet eerst ff paar van die self-development boeken lezen die jij hebt
doe eerst 'Penis enlargement by meditation' maarquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holla at ya boi als je wat titels nodig hebt.
Don't milk it brah, zou zonde zijn.quote:
Ken ik niet, maar have fun reading! Ik hoop dat je wat aan het boek hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe eerst 'Penis enlargement by meditation' maar
je stuurde laatst nog DM dat je die hadquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Don't milk it brah, zou zonde zijn.
[..]
Ken ik niet, maar have fun reading! Ik hoop dat je wat aan het boek hebt.
Dima als je werk zoekt:quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
en een der deze dagen mise en place benaderen en kijken of ik via hun in horeca kan werken bij allerlei events in de zomervakantie
heb geen matties om activeiten mee te doen moet alles solo doen
wat kan je nog meer doen dan
Daarom moet je columns gaan schrijven. Wouldread/10.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
melk em gort, maar dan ook gortdroog
Nee grapje, ik ben kk origineel.
LIF / [Dieetclub] #611quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Awesome_ het volgende:
is er geen leuk lif topic of zo gaande waar ik ff kan kutte?
Zoals je PENIS op internet plaatsen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
Qua karakter ben ik iemand die niet al te moeilijk doet over de meeste dingen dingen.
Hilariteit alom daar. Maar:quote:
Daar ga ik al..quote:Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.Let er ook even op of je post wel in deze reeks past, zie de OP.
Heb daar echt geen geduld voor, G. Plus negen van de tien posts van mij gaan toch uiteindelijk weer over mezelf. Er zijn mensen die dat niet diggen. Ja echt..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom moet je columns gaan schrijven. Wouldread/10.
Lol. Ik vind jou niet echt een narcist tbh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb daar echt geen geduld voor, G. Plus negen van de tien posts van mij gaan toch uiteindelijk weer over mezelf. Er zijn mensen die dat niet diggen. Ja echt..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef Awesome_ het volgende:
PUT FIRST, LET ME TAKE A #SELFIE!!!
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
TUDUDUDUDUDUDUDUDU
Lief van je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ik vind jou niet echt een narcist tbh.
Ik zat echt gniffelend in mn vuistje te lachen tot jouw quotemelding zou komen. notdisappointed/10quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zat echt gniffelend in mn vuistje te lachen tot jouw quotemelding Sapstengels post zou komen. notdisappointed/10
sickeningquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo noemen mensen mijn kapsel altijd
legit womaning.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ja
Maar zal wel een lul aan zitten.
Dus nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |