ja wat doen ????quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door het te doen en nog vaker op je bek te gaan dan er tegen je gezegd wordt dat je het gewoon moet doen. Ik vind presenteren en bepaalde dingen ook kut en vertyfd maar zoek ze nu juist zoveel mogelijk op.
doe het dan solo en geef niet na elke halve poging op om weer op gone wild te gaan rukkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
en een der deze dagen mise en place benaderen en kijken of ik via hun in horeca kan werken bij allerlei events in de zomervakantie
heb geen matties om activeiten mee te doen moet alles solo doen
wat kan je nog meer doen dan
Was met Awesome, Etha en JB meegegaan naar het bevrijdingsfestival danquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat doen ????
ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
en een der deze dagen mise en place benaderen en kijken of ik via hun in horeca kan werken bij allerlei events in de zomervakantie
heb geen matties om activeiten mee te doen moet alles solo doen
wat kan je nog meer doen dan
ze trollen mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Was met Awesome, Etha en JB meegegaan naar het bevrijdingsfestival dan
Yuri, is dit waar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze trollen mij
zou ook keer gymmen in usc met panzermaus en yuristick maar ze durfden niet
ethanook trouwensquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
Yuri liep jij vanmorgen vanaf Hogevecht richting foppingadreef? Ik kwam 3 B&J verpakkingen tegen. Leeg
dat dere bulkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg ik moet echt cutten.
krijg echt een pens..
Welke Amsterdiggiedam gainz?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag ook man..damn.
Amsterdam gainz.zzz
De dingen die je nu kut vindt om te doen of niet weet hoe je ze aan moet pakken.quote:
quote:ik ga soms paar dagen per week naar school en paar dagen per week naar de gym
*insert fantadikbil.gif*quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar als ik bulk krijg ik ook een dikkere reet.
Beste friet van Nederland met blauwe en gele kleuren vlak na CS richting de Dam?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlaamse friet en starbucks gains..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |