SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door THEFXR op 08-05-2014 01:14:51 ]
jij bent altijd te snel, dikkequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Open geen topic als je geen nieuwe TT kan verzinnen.
Zieke sound.quote:
Heb je een smerige trapbeat met een diepe bass?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Moet altijd een beetje cringen wanneer een blanke gaat twerken.quote:
srS?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:23 schreef Sapstengel het volgende:
sloots gonna sloot
Ik stem voor shariapolitie
hoe kom je hieraan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe foto van dat meisje die met schep werd gegooid:
[ afbeelding ]
zou raken.
Ja sloots gonna sloot
Lol, moest ook wel lachen ja, maar je weet maar nooit met jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe foto van dat meisje die met schep werd gegooid:
[ afbeelding ]
zou raken.
Ja sloots gonna sloot
Nee notsrs Yuri, vond het wel grappig
Hahah echt he.. en ze is 16 blijkbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whehe, fucking redneck. Jammer dat ze geen pics van een bult op haar hoofd heeft.
Had haar ook rond die leeftijd geschat ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah echt he.. en ze is 16 blijkbaar.
Maar zou dr wel raken. en 16 is legaal.
Yeah, toevallig NL.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah die Lotte?
Sloots gonna sloot again. Gvd man het zou je dochter maar zijn..
Vind die Berzilian sowieso een mongool, rustled me echt to the max dat.
Whahaha, echt hé.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:58 schreef Sapstengel het volgende:
lmao
Moet ook altijd hard lachenom die comments op Genova's Facebook. Je weet gewoon dat er minimaal 3 closeups van zn gezicht tussen staan![]()
Yep dat mag. Dat wijf twerkt wel als iemand die niet kan twerken zeg.quote:
Lol, moest lachen om de laatste zin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet ruilen, het gaat om de weg er naartoe. Hij heeft alles van z'n corrupte, criminele vader gekregen en gebruikt het geld nu om hoeren, drugs en steroids te kopen. Die vrouwen zouden nooit bij hem zijn als hij geen geld had, gewoon allemaal gekocht. Daarnaast komt het enorm onzeker en kinderlijk over dat hij constant moet patsen met het geld.
Om nog maar niet te spreken over dingen als een filmrol kopen, beweren pokerspeler te zijn, wijf van een dak te gooein (moest wle lachen) en dat hele navy seal gebeuren. Vind het maar een triest figuur tbh, heb meer respect voor mensen die self made zijn en hun welvaart niet zo tentoon spreiden.
Okay ik zou wel ruilen maar dan zou ik het anders aanpakken
Mission Impossibrruuuquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Best wel cool: http://www.theverge.com/2(...)id-identity-tracking
Hmm, dat weet ik niet 100% zeker. Dan leidde al sinds jongsafaan een jetset leven idd, maar meende dat zijn pa broke ging en hij zichzelf moest redden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 03:22 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zn pa had wel echt 200 miljoen in een trust fund achtergelaten toch?
Geinvesteerd dus.quote:Bilzerian also entered into the movie business on the other side of the camera as an investor. He is currently suing over the upcoming Mark Wahlberg film “Lone Survivor.” Initially, he invested $1 million in the film and made a condition of the investment that he would have a feature role.
“I got involved in the movie as an investor but part of it was that I wanted a role in the movie. I wanted to be Senior Chief Healy because he was in the book and he wasn’t going to be represented in the movie,” Bilzerian said. “He was the guy that saved the life of one of my buddies.”
Ook geld van z'n pa dus idd.quote:Bilzerian and his brother Adam had large trust funds set aside for them.
“Yeah, I mean I do have a trust fund. It didn’t kick in until I was 30 years old and the next one kicks in when I’m 35. So for the bulk of my life I was living off money I made in the military and in business,” Bilzerian said.
“I don’t think it’s any of their business. People that don’t know me are going to judge me. I’m not going to run around and worry about what people think,” he said. “People that are friends might not know what’s up, but it doesn’t matter. Look, I have had some money given to me but I’ve made money and at the end of the day it’s nobody’s business but mine.”
Bilzerian says he’s immune to the negative feedback and judgments people have made and is used to it after living a profile lifestyle for the past several years.
“I feel that if you don’t have people hating on your lifestyle then you’re not doing it that well. There’s always going to be people envious — it’s just the way it is. An ugly girl is going to hate on a pretty girl and a poor guy is going to hate on a rich guy. That’s just the way of the world.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |