Jij kunt alleen klachte indienen omdat je me broer bent.quote:
Hoest met je streepjeslul jochie?quote:
Wel goed, streepjes zijn al even weg. Maar goed niemand ziet dat toch verder ja toch hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoest met je streepjeslul jochie?
Hahah ik las verkeerd. Ik las dat je lul zelf weg was, hahahah ;dquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed, streepjes zijn al even weg. Maar goed niemand ziet dat toch verder ja toch haha
haha soms als het koud is ;Dquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahah ik las verkeerd. Ik las dat je lul zelf weg was, hahahah ;d
Echt he...quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
'welkom bij de 3 biggetjes'
Tuturududutu
so truequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet gezien maar Joe Bonamassa is natuurlijk gewoon een held.
jij altijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
even aan GRS vragen of dat mag.
Mag dat GRS?
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
helemaal weg als het koud is?
say whut?
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja vriend.. jij hebt zeker nooit aan de elfstedentocht meegedaan? Dan heb je een week lang 2 kontgaten. Schijnt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijdens de laatste elfstedentocht hing 8/10 hier nog aan de tiet van z'n moeder.
Ja, gewoon in die holte toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
helemaal weg als het koud is?
say whut?
![]()
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ikquote:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ik
hey hey!!! lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je het laatste filmpje van Ray gezien? Die heeft nergens holtes meer geloof ik
Ja, hoef niet eens te luisteren als ik naar die namen kijkquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
Dima'tje toch. Zoek een goeie therapeut. Srs.
quote:therapie zal je gewoon self-deception aanleren.
Als je depressie niet volledig aangestuurd wordt door je genen, dan zegt dat syndroom iets over je kutleven. Je hebt depressie omdatje leven kut is (daarom hebben mensen met een bepaald fysiek of mentaal ziekte vaak ook gewoon een depressie erbij). Depressie zie ik dus als een evaluatie van je leven. Kut leven = depressie. Therapie zal je kutleven niet kunnen veranderen, dat is meer langetermijn werk. Therapie zal je enkel copingskills aanleren, je kutleven leren aanvaarden, positieve kijk op de wereld geven, etc etc...ergo gay troep.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die is het ja. Pittige tante, Maar ze werkt ergens anders nu.
Ze was vestigingsmanager. Nu is Jeroen het.
![]()
![]()
DE NIEUWE DUMBELS GAAN ER KOMEN!!
![]()
![]()
![]()
AANHOUDER WINT
vanavond ff checkenquote:
PM/DM maar waar/wanneer; wellicht schuif ik dan ook aan (indien gewenst).quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga een keer met Raymond trainen![]()
[ afbeelding ]
Sluitspier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Even bonus work-out zetten, welke spieruh?
die achter lopen natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
bijv.quote:
Chest, bi's en abs natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Jij hebt geen depressie maar gewoon een verknipt wereldbeeld gemixed met een aangeleerde sociale stoornis.quote:
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
ik kan de nummers van sam smith geloof ik wel waarderen
awesome? vms? anybody with me?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb je een smerige trapbeat met een diepe bass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Da's gewoon een kut excuus om te blijven zwelgen in zelfmedelijden.
En ze is nog vlakbij ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
ik kan de nummers van sam smith geloof ik wel waarderen
awesome? vms? anybody with me?
Deze ken je wel, G.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sam Smith is toch van La La La? Verder niks van gehoord eigenlijk.
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wilquote:
Doe normaal gast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
maak er een einde aan dima, je weet dat je het wil
True, oke dan ken ik twee tracks die wel goed klinken. Ik ga nu je Stranger remix beluisteren, origineel is ook goed trouwens.quote:
Van een former dima.. son I am disappointquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
zou rakenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
Ja beter luister je die shit die ik je dm allemaal. Want je loopt de kantjes er vanaf de laatste tijd. Onze relatie moet wel van twee kanten komen gvdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, oke dan ken ik twee tracks die wel goed klinken. Ik ga nu je Stranger remix beluisteren, origineel is ook goed trouwens.
Daaayum.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ready to play.. nice..
heb al een semi
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik dacht eerst dat Sam Smith, Sam sparro was. Exact zelfde stem
Huh, heeft hij nog meer nummers dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold was
Echt een slimme meid ben jij!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, dacht dus ook dat zn eerste nummer black & gold was
Ik hoop dat je bedoelt dat hij een einde moet maken aan zijn manier van doen, en dus moet veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, was laatst aan het squatten en toen kwam ik erachter dat ik aan het curlen was in het squatrack.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat er iets niet klopt als je bezig bent met squatten bijv?
bedankt voor de nuttige bijdragequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, was laatst aan het squatten en toen kwam ik erachter dat ik aan het curlen was in het squatrack.
Daarom post ik hem ook hier.quote:
Laatst KLB SC overgenomen vriend. Voelde me echt rebels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov, je hecht echt teveel waarde aan die 0 notes. Pak ff bannetje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |