Niks aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
Overigens zul je je toch over je schaamtegevoel heen moeten zetten. Zoals je zelf zegt, je gaat dr nog vaker tegen komen. Accepteer het dat je geen beste prestatie hebt geleverd. Shit happens, kan een keertje gebeuren. Of je kan het goed maken door dr nuchter nog een keer helemaal uit elkaar te trekken. Dan gaat je reputatie ook niet naar de haaien.
Want dit verhaal gaat ze zeker aan dr vriendinnen vertellen, en voordat je het weet ben je die sukkel die z'n pielemuis niet omhoog krijgt en wordt het hosselen van chicks een lastig verhaal in de toekomst.
Je kan beter een eikel zijn die goed neukt, dan een eikel die niet neukt. Want dat laatste heeft een vrouw helemaal niks aan. Van de eerste worden ze misschien nog een keer nat.
Mwah, ik heb haar nog een aantal keer tot haar hoogtepunt kunnen brengen, dat was het probleem niet. Probleem was dat zij ervan genoot en ik niet, en daar word ik niet blij vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
Overigens zul je je toch over je schaamtegevoel heen moeten zetten. Zoals je zelf zegt, je gaat dr nog vaker tegen komen. Accepteer het dat je geen beste prestatie hebt geleverd. Shit happens, kan een keertje gebeuren. Of je kan het goed maken door dr nuchter nog een keer helemaal uit elkaar te trekken. Dan gaat je reputatie ook niet naar de haaien.
Want dit verhaal gaat ze zeker aan dr vriendinnen vertellen, en voordat je het weet ben je die sukkel die z'n pielemuis niet omhoog krijgt en wordt het hosselen van chicks een lastig verhaal in de toekomst.
Je kan beter een eikel zijn die goed neukt, dan een eikel die niet neukt. Want dat laatste heeft een vrouw helemaal niks aan. Van de eerste worden ze misschien nog een keer nat.
Ik was zo blij dat ik eindelijk doorhad hoe de deur van haar huis open moest dat ik er pas achter kwam nadat ik het appartement had verlaten en buiten de deur stond, en toen had ik al geen idee meer bij welk appartement ik moest zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:59 schreef fathank het volgende:
Maar hoe de neuk kun je nou je jas vergeten?
Was je deze ochtend nog steeds dronken ofzo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik eindelijk doorhad hoe de deur van haar huis open moest dat ik er pas achter kwam nadat ik het appartement had verlaten en buiten de deur stond, en toen had ik al geen idee meer bij welk appartement ik moest zijn.
Hooguit een beetje aangeschoten, maar die deur heeft 3 verschillende sloten en haar sleutelbos had een stuk of 10 sleutels.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was je deze ochtend nog steeds dronken ofzo?![]()
En ik zou haar gewoon vanavond alsnog neuken. Blijkbaar is ze best te doen. Kan je gelijk je jas meenemen.
Dit. Of een nieuwe jas kopen, maar grote kans dat ze alsnog contact met je zoekt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef Omdatappel het volgende:
'Hé, m'n jas ligt nog bij jou'.
Lijkt me vrij geschikt om mee te beginnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:37 schreef Drinky het volgende:
Oh kak, ben nu wel een beetje genaaid. Zij zag het uiteraard als iets serieus en heeft nota bene mijn huisgenoot gesmst hierover, hoopt dat ik geen spijt heb etc. . Properly fucked (figuurlijk dan). Het was godverdomme een mooie jas
Ja je lacht wel, maar dit gaat hoe dan ook een dikke cockblock worden voor de komende 5 maanden van mijn uitwisseling. Een chick waar ik helemaal geen chemistrie mee heb, die een crush op mij heeft en tevens in het bezit is van mijn jas, en overigens deelneemt aan alle activiteiten waar ik ook bij aanwezig ben.quote:
Dit is de beste oplossing. (Die grap van dat eten weglaten, snappen vrouwen toch niet)quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef fathank het volgende:
Dan bel je dr gewoon op. "He ik ben dr tussenuit geknepen vanochtend en wilde je niet wekken maar ben m'n jas vergeten. Kan k die vanavond ff op komen halen? Ohja zorg dat het eten klaar staat".
Opgelost.
Zo moeilijk is het toch niet. Grow some balls.
Ik ben een keer bij een borderline-scharrel m'n ID-kaart vergeten. Had er echt geen trek in, spoorde voor geen meter dat mokkel. Ik dacht pech gehad, haal wel een nieuwe. Kom ik terug van Lowlands, ligt er een brief van de gemeente op de mat. "Iemand heeft je ID-kaart gevonden en opgestuurd, je kan em bij ons op komen halen"quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is de beste oplossing. (Die grap van dat eten weglaten, snappen vrouwen toch niet)
Ik heb het overigens een keer nog bonter gemaakt....was met een chick mee naar huis gegaan, allebei echt lam....en dan niet tipsy of aangeschoten maar complete gaten-in-het-geheugen-lam. Ik weet dus eigenlijk niet wat ik met haar heb gedaan allemaal, maar ik werd iig in m'n eigen bed thuis wakker. Op een gegeven moment belde ze op..."heb jij een zwarte jas?"
Ik: Ja, hoezo?
Zij: Die ligt hier nog. En ik ben m'n eigen jas kwijt.
...Ik ga even op de gang kijken, hangt haar jas daar. Ze was drie koppen kleiner dan ik.![]()
Nou, kon ik met die kleine vrouwenjas weer op de fiets terug om van jas te ruilen. Stonden elkaar echt op zaterdagmiddag een beetje schaapachtig aan te kijken. Zij wist ook niet wat we precies met elkaar hadden gedaan. Denk niet dat we er ooit nog achterkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |