SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
Haha okay. Ja ze hadden een of andere prijs gewonnen dus moest voor het lokale nieuws even de uitreiking enz filmen en met wat mensen spreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol nee
Waarom ben je daar gaan filmen?
lkkr field fucken met deze smatjesquote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef no1uknow het volgende:
van de middelste dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, maar jammer van die vieze vlek op haar schouderblad.quote:
Fixed.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:28 schreef Herqules het volgende:
Als ik een miljoen sou hebben dan zou ik mezelf de hele dag in laten smeren
Mijn poses zien er ook goed uit in een autoruit.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef Herqules het volgende:
Mn poses zien er iig goed uit in de ramen van de trein
T was echt moeilijk vet hoorde ik van mn zusjequote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Herqules het volgende:
Mensen als jullie een echt streef willen zien moet je naar awekings komen zit nu al in de trein zonde shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat dusquote:
Tattoos op chicks ben ik niet vies van maar dit gaat wel erg ver. Te ver voor mij, en dat zegt heel watquote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef no1uknow het volgende:
van de middelste dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
Zorgtoeslag moeten terugbetalen omdat je teveel verdient![]()
Ook zoiets:quote:
quote:This was a great tip thank you, but can you show real weight women doing your exercise. because all i have seen is skinny women trying to build a booty. i would like to see someone who is in the 200 lbs like myself doing your workouts and seeing results on those women first your skinny clients i have seen since i have subscribe.i want do your tips for booty building and i do my own workout as well i just want to see real women with curves fighting to loose the weight not skinny women who are toning up and building a booty. just my personal opinion.
Knap kut, maar bedenk dat dit eenmalig is op weg naar structureel genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van toeslagen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
En daarom moet je dat ook direct aangeven bij de belastingdienst!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.
Of naar Bulgarije verhuizen nog meer toeslagen innenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En daarom moet je dat ook direct aangeven bij de belastingdienst!
nope, dit is van 2012quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.
Was van 2012, had toen geen rekening mee gehouden. Maargoed, dit zal ik al aankomen, ondertussen reserve opgebouwdquote:Op zondag 9 februari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut, maar bedenk dat dit eenmalig is op weg naar structureel genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van toeslagen.
Ja die kut Bulgaren naaie ons we sien geen rooie cent trug daarom stem Wilders*!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Of naar Bulgarije verhuizen nog meer toeslagen innen
quote:Zelfdoding, een extreme vorm van menselijk gedrag, is ondanks de grote frequentie nog steeds door taboes omgeven en maakt grote emoties los. Om het fenomeen suïcide te demystificeren laat samensteller Udo Grashoff, na een boeiende en genuanceerde inleiding, de daders zelf aan het woord. Dit boek wil, zonder sensatiezucht, het oor lenen aan mensen die uit vrije wil de dood boven het leven hebben verkozen en is bedoeld als pleidooi om de blik niet af te wenden, maar juist te kijken en het falen waar te nemen. Het leven bestaat nu eenmaal niet alleen uit succesverhalen.Ik sluit nu maar af omvat de zeldzame vondst van vijfenveertig brieven uit de periode 1959 tot 1989. De authenticiteit maakt deze zelfmoordbrieven tot precaire documenten. Het zijn de laatste woorden van dichters, huisvrouwen, misdadigers, politiemannen en studenten, door de samensteller slechts voorzien van enkele hoognodige gegevens om de context te verduidelijken. Voer voor betrokkenen, voor psychiaters, therapeuten, psychologen, sociologen, juristen en filosofen.Een intrigerend onderzoek naar de redenen die mensen geven voor hun suïcidale gedrag.
wust komt zo schaatsenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef seto het volgende:
mensen hier hebben alleen interesse in zieke gains skkltje
En een lelijke kop heb ze ook. Maar wel mooie quads.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wust komt zo schaatsen
dikke kont heb ze wel
Persiesquote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef seto het volgende:
mensen hier hebben alleen interesse in zieke gains skkltje
Herkenbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
Is goed. Ben er helemaal klaar voor nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vernoem je eerste kind naar mij
Wow, Jacky is big spender hierquote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbaarmaak maar even 825 euro over grgr Leuker Kunnen We Het Niet Maken
Damn, interessant!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef no1uknow het volgende:
Voor degenen onder ons met interesse in de menselijk psyche, lees dit boek:
http://www.bol.com/nl/p/ik-sluit-nu-maar-af/1001004002850846/
[..]
Dat is ook (spoiler alert) zo bijzonder aan dat boekje, regelmatig lees je brieven en de redenen waarvan je denkt, huh, pleeg je dáárom zelfmoord?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, interessant!
Als je nog iets heel interessants wilt lezen moet je deze website even checken: http://www.reddit.com/r/W(...)de_today_but_before/
De originele site is helaas down, dus moet je even kijken hoe je het gaat lezen (in de comments staan tips), maar het gaat om een gelukkige man van rond de 60, zonder problemen, die zelfmoord pleegt voor imo een best wel goede reden. Het is wel een beetje bizar allemaal, maar ik kan mij er op zich wel in vinden.
http://www.zeroshare.info/quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, interessant!
Als je nog iets heel interessants wilt lezen moet je deze website even checken: http://www.reddit.com/r/W(...)de_today_but_before/
De originele site is helaas down, dus moet je even kijken hoe je het gaat lezen (in de comments staan tips), maar het gaat om een gelukkige man van rond de 60, zonder problemen, die zelfmoord pleegt voor imo een best wel goede reden. Het is wel een beetje bizar allemaal, maar ik kan mij er op zich wel in vinden.
Wilde dit dus net posten, ff lezenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.zeroshare.info/
Een mirror.
Ziek nice plorkje.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:09 schreef seto het volgende:
jezus die tieten van die japanse waar wust tegen moest
[ afbeelding ]
Beter lees je het gewoon. Het kan je misschien verrijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een lang verhaal, iemand cliffs?
"So, if you want to understand everything I have to say about my death - simply read the first 12 categories on the list to the left"quote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter lees je het gewoon. Het kan je misschien verrijken.
het is gewoon zoquote:
Goeie cumback lol.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik wist wel dat je een fag was
Nee inderdaad, als je nou 4 seconden extra de tijd neemt voor een schot hoef je dat pleurisrondje niet te doen. Ik vond die Zwitserse wel een leuk meisje.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ging net kijke.. strakke figuurtjes wel... Jammer dat die Tsjechische niet heb gewonnen, die was zo scheel als een mongool met dat schieten dan is biathlon niet echt ideaal.
is er geen apart topic voor olympische chicks?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef VMSDKR het volgende:
Bij de biathlon zijn ook wel leuke chickz.
OWS / Sportbabes in Sochiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is er geen apart topic voor olympische chicks?
Hoe bedoel je? Heb je wel eens op je jaaroverzicht gekeken hoeveer IB je betaald?quote:
heldquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
OWS / Sportbabes in Sochi
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die bokko chick is ook wel oke.
Allemaal chinezen en russen van 35kg zeker. Bahquote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef seto het volgende:
kunstschaatsen nu
daar zitten meestal ook wel lekkertjes tussen
uh heel veel van die chicks hebben goeie benen en asser hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Allemaal chinezen en russen van 35kg zeker. Bah
wel homoquote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef seto het volgende:
plus de sport zelf is wel mooi om te zien
no homo
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef no1uknow het volgende:
ik ben zo gvd verkouden niet normaal
wie heeft er nog een goede omaweetraad.nl tip hiertegen
Kapsalon voor mij denk ik. Wat voor pizza?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zal jullie eerlijk zeggen ik gooi een pizza in de oven... Ja het is toch zeker zondag!! Gewoon gnieten,.
Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVENquote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zal jullie eerlijk zeggen ik gooi een pizza in de oven... Ja het is toch zeker zondag!! Gewoon gnieten,.
Wel met tonijn...quote:Kapsalon voor mij denk ik. Wat voor pizza?
Het leven is sowieso niet leuk.quote:Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVEN
zo had ik het nog niet bekeken vriend. Mad respect idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste al een wijf geknald. Kun je van genoeg mensen hier niet zeggen.
Precies!!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVEN
Nee.quote:
Goede tip dit. Zo kun je dus eigenlijk alles eten als je maar uitbalanceerd met groenvoer toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies!!
Ik heb nu lekker lasagna in de oven, maar wel wat salade ernaast om te balansen!
Ja zo doe ik dit altijd. Werkt supergoed.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goede tip dit. Zo kun je dus eigenlijk alles eten als je maar uitbalanceerd met groenvoer toch?
Gewoon dragon fist doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee.wat een sukkel. Hij is 19 trouwens al, hoor ik net. Maar dan nog.
Weetje ook wel hoe die heet, die neefje van je?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee.wat een sukkel. Hij is 19 trouwens al, hoor ik net. Maar dan nog.
Bolognese gemaakt voor 2p. Alles in mijn eentje opeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies!!
Ik heb nu lekker lasagna in de oven, maar wel wat salade ernaast om te balansen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bolognese gemaakt voor 2p. Alles in mijn eentje opeten.
[ afbeelding ]ik had wel met je meegegeten vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje ook wel hoe die heet, die neefje van je?
thx seto, nodig je volgende keer uitquote:
dnp heb ik gehoordquote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij leeft die ook niet meer mtchl112 of zo.
is wel kut man als je zo door je armani shirtje begint te zweten als een gekquote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit al 3 maanden aan de dnp. Kan prima als je weet wat je doet.
Maichel, Michel, Ricardoquote:
Met muesli, kaneel, honing & rozijnenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
Boiss hoelaat eten jullie meestal kwark?
Zodra het opgedroogd is.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
Boiss hoelaat eten jullie meestal kwark?
Oopsquote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha die rus kan niet lezen
hahaaahhahahquote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Welke kleur heeft een banaan?
Ja bananen zijn wel lekker!
WHAHAHA
Klinkt wel nice. Heb het toevallig ook nog allemaal in huis. bingo.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Met muesli, kaneel, honing & rozijnen
we hebben over kwark niet over vagijn.quote:
Geen Patricia? Zodat iedereen haar Patty of Patries ken noemeh,quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga mijn dochter Priscilla noemen.
.wheheheheeequote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Welke kleur heeft een banaan?
Ja bananen zijn wel lekker!
WHAHAHA
Pris is toch mooier.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen Patricia? Zodat iedereen haar Patty of Patries ken noemeh,
Jizz....quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn naam wordt altijd op z'n Engels uitgesproken.
Hahahquote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pris is toch mooier.
[..]
Jizz....
pattyquote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn naam wordt altijd op z'n Engels uitgesproken.
ZYZZquote:Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah..
Het lijkt er wel op, maar nee.
lul niequote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bugra...Mij noemen ze altijd Buggy, Bush, Bucks
omg waar hange de cameraaas??quote:Op zondag 9 februari 2014 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet niet maar Albert vinnik wel bij jou passen.
Jij lijkt mij een Bas.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind jou een Yuri.
haha hoe kom ik erop he?? Net echt!
Faruk, Igor, Jerko, Matti,Haris, Draganquote:Op zondag 9 februari 2014 19:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind jou een Yuri.
i alriedy knu u name lolz xDquote:Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah..
Het lijkt er wel op, maar nee.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens: http://www.theverge.com/2(...)ame-offline-tomorrow
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat fanta het slechtst bewaarde geheim is van deze reeks.
Ik wil wedden dat jij een Kevin of Mark bentquote:Op zondag 9 februari 2014 19:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind jou een Yuri.
Stil shaniqua!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat jij een Kevin of Mark bent
Ik maak van zoveel dingen geen geheim dat je moet twijfelen aan de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel is ook verliefd op Fanta en hij wilt verkering met haar.
Nog een geheim.
Ik denk dat jij geen negerish naam hebt. Eerder Latina naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo zal je eerstgeborene dus ook hetenshaniqua will never die
Komt wel uit want hij wordt kwart suri.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo zal je eerstgeborene dus ook hetenshaniqua will never die
quote:jmf is echt een goede user.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jullie mogen ook mijn naam raden hoor! Als jullie willen
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw naam dan.Fucking Engelbert.
Omg omg ben jy half suri?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Komt wel uit want hij wordt kwart suri.
jouw psn naam hihiquote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet Jb's naam.Wendy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Beetje jammer dat die in Oude Pekela woontquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet Jb's naam.Ah pls zeg nu gwnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Mauricequote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Nee lol.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit sukkel
Heet jij ook hetzelfde als je PSN???
Master Blasterquote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jullie mogen raden wat de naam van mijn Willy is. Het is dus niet Willy.
Konden jouw ouders niet spellen?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heet Jeniffer sukkels
Met 1 n en 2 f's
Fonetisch: sjeniever
als in kwark?quote:
Ik vind jou wel een aleksandros, constantinos, giannus,quote:Op zondag 9 februari 2014 19:45 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn roepnaam is al genoemd.
Mijn DOOPNAAM niet.
Ze wilden gewoon een unieke naam tussen alle standaard namen, Stefan.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Konden jouw ouders niet spellen?
Weet je hem? Lol, so close there.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een aleksandros, constantinos, giannus,
Goed voor je.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie raden mijn naam nooit. Hehehehe. Alleen drie mensen op du fokz wete em en 2 zijn niet eens actief meer lolz.
Bas dus,quote:Op zondag 9 februari 2014 19:45 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn roepnaam is al genoemd.
Mijn DOOPNAAM niet.
So unique.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon een unieke naam tussen alle standaard namen, Stefan.
Christos.quote:
Ialju?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn tweede naam komt neer op Julia...alleen dan helemaal omgebouwd.
Jij heet Nicky, omdat je ouders niet wilden weten wat het geslacht was tot je eruitkwam. hihahoquote:
Radoslav.quote:
Suleyman, kankergrappig.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Christos.
Yuri heet Paolo.
Klokov heet Tom.
Awesome heet Rick.
Montelly heet Suleyman.
Jmf heet Maarten.
nog anderen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Christos.
Yuri heet Paolo.
Klokov heet Tom.
Awesome heet Rick.
Montelly heet Suleyman.
Jmf heet Maarten.
nog anderen?
Dennis.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo krijg ik trouwens van die dertien in een dozijn namen toebedeeld? Ik ben echt een unieke user hier.
Paolo...hahah een Bosnier die Paolo heet.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Christos.
Yuri heet Paolo.
Klokov heet Tom.
Awesome heet Rick.
Montelly heet Suleyman.
Jmf heet Maarten.
nog anderen?
Martijnquote:Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo krijg ik trouwens van die dertien in een dozijn namen toebedeeld? Ik ben echt een unieke user hier.
Erikquote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik weet van een heleboel mensen hun naam'..
Wat vinden jullie bij Panzermaus passen?
Ik zeg Andre
Jij weet hoe hij heet. En die naam is hier al voorbij gekomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik weet van een heleboel mensen hun naam'..
Wat vinden jullie bij Panzermaus passen?
Ik zeg Andre
Of een combinatie daarvan.quote:Seto = Hu, Li of Bo
Vandaar dat hij altijd zo gepikeerd doet. Zou ik ook zijn met zon naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank is gewoon een Henk Jansen of de Vries. Lekker normaal doen.
Ja idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Fathank past meer zo'n naam die ik continu in mijn schoenen geschoven krijg.
Jij zit zo fucking close.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sapstengel is trouwens echt een Laurens of Marcel.
Juminelle, jouw kloon.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan ene Kimberly Latupeirissa
mijn 2e naam is frederickquote:Op zondag 9 februari 2014 19:58 schreef Awesome_ het volgende:
Seto is er zo eentje die van zijn ouders een nèt iets te nederlandse naam heeft gekregen zodat die lekker integreerde. Ik gok Arend, Alfred of Ferry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |