Ik maak van zoveel dingen geen geheim dat je moet twijfelen aan de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sapstengel is ook verliefd op Fanta en hij wilt verkering met haar.
Nog een geheim.
Ik denk dat jij geen negerish naam hebt. Eerder Latina naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo zal je eerstgeborene dus ook hetenshaniqua will never die
Komt wel uit want hij wordt kwart suri.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo zal je eerstgeborene dus ook hetenshaniqua will never die
quote:jmf is echt een goede user.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jullie mogen ook mijn naam raden hoor! Als jullie willen
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jouw naam dan.Fucking Engelbert.
Omg omg ben jy half suri?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Komt wel uit want hij wordt kwart suri.
jouw psn naam hihiquote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet Jb's naam.Wendy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Beetje jammer dat die in Oude Pekela woontquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet Jb's naam.Ah pls zeg nu gwnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Mauricequote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
Nee lol.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit sukkel
Heet jij ook hetzelfde als je PSN???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |