Kapsalon voor mij denk ik. Wat voor pizza?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zal jullie eerlijk zeggen ik gooi een pizza in de oven... Ja het is toch zeker zondag!! Gewoon gnieten,.
Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVENquote:Op zondag 9 februari 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zal jullie eerlijk zeggen ik gooi een pizza in de oven... Ja het is toch zeker zondag!! Gewoon gnieten,.
Wel met tonijn...quote:Kapsalon voor mij denk ik. Wat voor pizza?
Het leven is sowieso niet leuk.quote:Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVEN
zo had ik het nog niet bekeken vriend. Mad respect idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste al een wijf geknald. Kun je van genoeg mensen hier niet zeggen.
Precies!!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op zondag moet je je calorien niet tellen meid!!!! HET MOET WEL LEUK BLIJVEN
Nee.quote:
Goede tip dit. Zo kun je dus eigenlijk alles eten als je maar uitbalanceerd met groenvoer toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies!!
Ik heb nu lekker lasagna in de oven, maar wel wat salade ernaast om te balansen!
Ja zo doe ik dit altijd. Werkt supergoed.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goede tip dit. Zo kun je dus eigenlijk alles eten als je maar uitbalanceerd met groenvoer toch?
Gewoon dragon fist doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee.wat een sukkel. Hij is 19 trouwens al, hoor ik net. Maar dan nog.
Weetje ook wel hoe die heet, die neefje van je?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee.wat een sukkel. Hij is 19 trouwens al, hoor ik net. Maar dan nog.
Bolognese gemaakt voor 2p. Alles in mijn eentje opeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies!!
Ik heb nu lekker lasagna in de oven, maar wel wat salade ernaast om te balansen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bolognese gemaakt voor 2p. Alles in mijn eentje opeten.
[ afbeelding ]ik had wel met je meegegeten vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje ook wel hoe die heet, die neefje van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |