SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
Haha okay. Ja ze hadden een of andere prijs gewonnen dus moest voor het lokale nieuws even de uitreiking enz filmen en met wat mensen spreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol nee
Waarom ben je daar gaan filmen?
lkkr field fucken met deze smatjesquote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef no1uknow het volgende:
van de middelste dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, maar jammer van die vieze vlek op haar schouderblad.quote:
Fixed.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:28 schreef Herqules het volgende:
Als ik een miljoen sou hebben dan zou ik mezelf de hele dag in laten smeren
Mijn poses zien er ook goed uit in een autoruit.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:21 schreef Herqules het volgende:
Mn poses zien er iig goed uit in de ramen van de trein
T was echt moeilijk vet hoorde ik van mn zusjequote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Herqules het volgende:
Mensen als jullie een echt streef willen zien moet je naar awekings komen zit nu al in de trein zonde shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat dusquote:
Tattoos op chicks ben ik niet vies van maar dit gaat wel erg ver. Te ver voor mij, en dat zegt heel watquote:Op zondag 9 februari 2014 01:30 schreef no1uknow het volgende:
van de middelste dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
Zorgtoeslag moeten terugbetalen omdat je teveel verdient![]()
Ook zoiets:quote:
quote:This was a great tip thank you, but can you show real weight women doing your exercise. because all i have seen is skinny women trying to build a booty. i would like to see someone who is in the 200 lbs like myself doing your workouts and seeing results on those women first your skinny clients i have seen since i have subscribe.i want do your tips for booty building and i do my own workout as well i just want to see real women with curves fighting to loose the weight not skinny women who are toning up and building a booty. just my personal opinion.
Knap kut, maar bedenk dat dit eenmalig is op weg naar structureel genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van toeslagen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
En daarom moet je dat ook direct aangeven bij de belastingdienst!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.
Of naar Bulgarije verhuizen nog meer toeslagen innenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En daarom moet je dat ook direct aangeven bij de belastingdienst!
nope, dit is van 2012quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zuur, veel studenten die net afgestudeerd zijn en gaan werken lopen daar tegenaan.
Was van 2012, had toen geen rekening mee gehouden. Maargoed, dit zal ik al aankomen, ondertussen reserve opgebouwdquote:Op zondag 9 februari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut, maar bedenk dat dit eenmalig is op weg naar structureel genoeg verdienen om niet meer afhankelijk te zijn van toeslagen.
Ja die kut Bulgaren naaie ons we sien geen rooie cent trug daarom stem Wilders*!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Of naar Bulgarije verhuizen nog meer toeslagen innen
quote:Zelfdoding, een extreme vorm van menselijk gedrag, is ondanks de grote frequentie nog steeds door taboes omgeven en maakt grote emoties los. Om het fenomeen suïcide te demystificeren laat samensteller Udo Grashoff, na een boeiende en genuanceerde inleiding, de daders zelf aan het woord. Dit boek wil, zonder sensatiezucht, het oor lenen aan mensen die uit vrije wil de dood boven het leven hebben verkozen en is bedoeld als pleidooi om de blik niet af te wenden, maar juist te kijken en het falen waar te nemen. Het leven bestaat nu eenmaal niet alleen uit succesverhalen.Ik sluit nu maar af omvat de zeldzame vondst van vijfenveertig brieven uit de periode 1959 tot 1989. De authenticiteit maakt deze zelfmoordbrieven tot precaire documenten. Het zijn de laatste woorden van dichters, huisvrouwen, misdadigers, politiemannen en studenten, door de samensteller slechts voorzien van enkele hoognodige gegevens om de context te verduidelijken. Voer voor betrokkenen, voor psychiaters, therapeuten, psychologen, sociologen, juristen en filosofen.Een intrigerend onderzoek naar de redenen die mensen geven voor hun suïcidale gedrag.
wust komt zo schaatsenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef seto het volgende:
mensen hier hebben alleen interesse in zieke gains skkltje
En een lelijke kop heb ze ook. Maar wel mooie quads.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wust komt zo schaatsen
dikke kont heb ze wel
Persiesquote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef seto het volgende:
mensen hier hebben alleen interesse in zieke gains skkltje
Herkenbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |