Ik moet een PM sturen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt net of je hoop hebt, alsof het later nog wel mag?
ik hou van iedereenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
wel apart dat je pics van me gaat opzoeken man. beetje homofeels of wa
Nah.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van keldertje brief met een erg lange motivatie?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een loopneus tijdens het gamen is inderdaad erg vervelend.
whahaha.quote:
Maatje?quote:
Beste man zat gewoon om praatje verlegen Ray. Volgende keer gewoon even over whey smaken gaan praten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren toch weer een meest bizarre idioot in de gym meegemaakt lol.
Een soort net niet Riod neger, met uiteraard een weightbelt om aan het benchen. Poepte zowat in z'n broek bij 1x100kg.
Zo vriendelijk als ik ben knik ik hem gedag toen ik d'r langs liep om te gaan liggen french skullen, begint hij te lullen tegen me (terwijl ik m'n dopjes in heb en autistisch aan m'n ipod zit te friemelen en zit mee te tappen op de muziek, dus in "stoor mijn nou a.u.b. niet modes" was).
"ey hoe lang jij trainen?" 'Ik? euhm 5jr.'
"OKay, ja normaal ik 200kg benchen,maar train elke dag en vandaag gewerkt dus dit dat"![]()
Dus ik zeg: 'nou netjes heurhoe lang train je al?'
"euoeuhff maanden.. maanden, maar ik geen steroide gebruiken eh geen geen steroide, ik 4 uur per dag trainen alleen maar deze"
Ik zeg: ' nou nou, ook je rust nemen hooralleen maar die? en je benen dan? die trainen je niet?'
![]()
ultra hardcore chickenlegs shining through sweat pands....
Die zal ik voorlopig wel niet meer horen![]()
Wat een onzin openingszinnen voor iemand die je niet kent![]()
![]()
Oetlul.
![]()
lolquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maatje?
Alles goed? Ook met de abs?
[..]
Beste man zat gewoon om praatje verlegen Ray. Volgende keer gewoon even over whey smaken gaan praten.
Lol een onnozele kop valt niet te verbergen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Tussen z'n kreunende 1x100kg setjes door liep hij elke keer naar een vrouw toe (die normaal alitjd rustig alleen bezig is) om d'r form te corrigeren en te lullen en wat niet.![]()
![]()
Die vent zat gewoon een houding te zoeken voor z'n eigen idiote gedrag![]()
Maar het mooie is, er was een Amerikaanse student die geen woord Nederlands kent ook bezig daar, en met dat die vent weg loopt zegt die gozer tegen mij
" He is not normal is he"
![]()
![]()
haah ja precies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol een onnozele kop valt niet te verbergen...
Sowieso mensen die niet snappen dat je die oortjes niet voor jan lul in hebt.
Als ik met mijn maatje train zitten we sowieso altijd wel redelijk veel te lullen, maar als ik alleen train heb ik daar helemaal geen zin in. Dan wil ik gewoon snel en gecontroleerd mijn training afwerken.
Laatst kwam ik er in de sportschool achter dat mijn ipod leeg was, gewoon alsnog de oortjes in gedaan.
Hier is alles flex. Flex, snap je? van flexen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maatje?
Alles goed? Ook met de abs?
Sloots gonna slootquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
jesus was gewoon over de sloot gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |