SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 21-01-2014 16:34:23 ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Naar de sportschool heb ik jarenlang gedaan, maar spiermassa op mijn benen lukt bijna niet. Volgens mijn arts kan het ook erfelijk zijn, bijna alle vrouwen in mijn familie van vaders kant hebben stevige bovenbenen.
quote:
werkelijk waar onbegrijpelijk hoe mensen het zichzelf zo moeilijk kunnen maken:quote:
Wat is dat? Gebrek aan discipline wat eten betreft ofzo? Wat denk jij Cor?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Duurde 10 jaar, in die 10 jaar vele keren op dieet geweest. Maar zodra er dan een paar kilo af was dan stopte het afvallen weer. Ben op een gegeven moment zelfs 2 maanden aan de Modifast gegaan maar op een gegeven moment trok ik dat niet meer omdat ik flauwviel als ik erbij ging sporten.
Vervolgens nog 2 jaar fitness geprobeerd met zuurstofmasker op, maar toch stikte ik nog bijna zo benauwd had ik het.
Daarna gaan zwemmen wat me beter af ging en in 3 maanden had ik er 13kg af, maar toen stopte het weer. Was al aangemeld voor een operatie maar tot die tijd toch blijven proberen om het zonder operatie eraf te krijgen.
Maar het is nog steeds hard werken nu, mijn gewicht blijft stabiel zolang ik genoeg beweeg, mijn eten goed afweeg en op vaste tijden eet maar mocht ik daarmee stoppen dan zal ik weer aankomen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
once you go no1uknow you never go ethamanlet
Was jij niet 1.81? 3 cm verschil dus no thanks jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
nee masterrace hierzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was jij niet 1.81? 3 cm verschil dus no thanks jeff
ja, lees die 2e post van haar hierboven, echt onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef seto het volgende:
[..]
had zij niet een maagverkleining laten doen?
ja drom vriendje, ik zei alleen maar 1,80 zodat etha zich niet zo alleen voelde maar de tijd is gekomen om de waarheid aan het licht te brengenquote:
Etha is wel een goeie manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.
5'10 kings of manlets checkin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Etha is wel een goeie manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.
hahah jij deed toch alleen maar biceps en borst voor mooie lange spieren??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff deadliften met zuurstofmasker op hoor
het moet wel uitdagend blijven natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Haha toen ik op mijn allerzwaarst was, had ik ook dieetpillen genomen en shit van tellsell besteld.
lol jij weer met je zyzz vereringquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahah jij deed toch alleen maar biceps en borst voor mooie lange spieren??
En zo is t maar netquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Etha is de beste manlet. Kan JB haar keuze begrijpen.
Feelsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Haha toen ik op mijn allerzwaarst was, had ik ook dieetpillen genomen en shit van tellsell besteld.
Ik was toen jong en naïef. Mijn nicht heeft laatst die artisjok shots besteld wat moet resulteren in vetverbranding na het eten. Mijn vader heeft die zooi ook gehaald.quote:
En ik dacht dat mijn ouders erg waren met Sonja Bakkerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was toen jong en naïef. Mijn nicht heeft laatst die artisjok shots besteld wat moet resulteren in vetverbranding na het eten. Mijn vader heeft die zooi ook gehaald.
dan zou ik echt alle contact verbreken, mijn ouders staan godzijdank nog wel open voor enige wetenschappelijke informatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Klokov het volgende:
Mijn vader wou shit van Jesse vd Velde kopen
Ik weigerde toen te Sonjabakkeren omdat het te lang zou duren om af te vallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Feels
Ik heb gesonjabakkerd![]()
wel 15 kg mee gedropt
Mijn vader is echt een ramp. Hij wil een sixpack zonder al te veel moeite erin te steken (lees: niet gezonder eten).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn ouders erg waren met Sonja Bakkeren
lol, mijn pa klaagt wel eens over pijn in z'n rug enzo, van die ouder-worden-pijntjes (arme man is 51). Dus ik zeg constant dat hij moet gaan trainen maar zonder resultaat vooralsnog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weigerde toen te Sonjabakkeren omdat het te lang zou duren om af te vallen
[..]
Mijn vader is echt een ramp. Hij wil een sixpack zonder al te veel moeite erin te steken (lees: niet gezonder eten).
Mn moeder geloofde ook heilig in die dingen, had ook ongevraagd een potje voor me gekocht. Heb t wel geprobeerd maar je krijgt er gewoon groene diarree van. Dan val je idd af jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was toen jong en naïef. Mijn nicht heeft laatst die artisjok shots besteld wat moet resulteren in vetverbranding na het eten. Mijn vader heeft die zooi ook gehaald.
"wou" - Klokovquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dan zou ik echt alle contact verbreken, mijn ouders staan godzijdank nog wel open voor enige wetenschappelijke informatie
Ik keek vanochtend naar Tell Sell, de spullen die ze verkopen laten mij harder lachen dan de gemiddelde komedie film.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
zit je al bij basic fit zoetermeer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend naar Tell Sell, de spullen die ze verkopen laten mij harder lachen dan de gemiddelde komedie film.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mn moeder geloofde ook heilig in die dingen, had ook ongevraagd een potje voor me gekocht. Heb t wel geprobeerd maar je krijgt er gewoon groene diarree van. Dan val je idd af ja
ik snap nix van wat hier staatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:19 schreef JackieBrown het volgende:
ik weet dat je me gemist hebt noodlesoepje (8/nulty) van me
Hey dat is volgens mij die ene waar ik een keer helemaal op heb geraged in LIF, ja toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
werkelijk waar onbegrijpelijk hoe mensen het zichzelf zo moeilijk kunnen maken:
[..]
Wat is dat? Gebrek aan discipline wat eten betreft ofzo? Wat denk jij Cor?
Nee man ik ga er in het weekend proefsporten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zit je al bij basic fit zoetermeer?
moet dit grappig zijn? wat is dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Wij moeten allemaal een bakje patat eten.
Ik heb nog zo'n saunapak, leek er wel een alien in, ben daarin ook gewoon voor halloween met alienmasker gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
zo herkenbaar, altijd vet kostuum uitzoeken en dan sta je je uiteindelijk dood te zweten op het feestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n saunapak, leek er wel een alien in, ben daarin ook gewoon voor halloween met alienmasker gegaan.
Geen slim plan overigens, stonk als de neten
niet doen vrindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nee man ik ga er in het weekend proefsporten.
zometeen frituur aan knallen hoppaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Wij moeten allemaal een bakje patat eten.
Mijne niet, die geloven alles wat de "dokters" op TV zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dan zou ik echt alle contact verbreken, mijn ouders staan godzijdank nog wel open voor enige wetenschappelijke informatie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n saunapak, leek er wel een alien in, ben daarin ook gewoon voor halloween met alienmasker gegaan.
Geen slim plan overigens, stonk als de neten
Ben wel eens naar een Apenkooi feest als Duke Nukem gegaan .quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit jaar wil ik als Spartacus gaan.
beetje mislukt kostuum dan want duke is gene manletquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben wel eens naar een Apenkooi feest als Duke Nukem gegaan .
Voor carnaval? Man ik zit in bulk en heb net zichtbare abs volgend jaar beter toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit jaar wil ik als Spartacus gaan.
Ik heb al heel wat broscience uit de hoofden van mijn ouders moeten praten. Toen ik een beetje begon met kcals tellen begon m'n pa me uit te lachen (woonde toentertijd nog thuis) maar zelf wel sonja bakkerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijne niet, die geloven alles wat de "dokters" op TV zeggen.
Niet dat die dokters er zo gezond uitzien, en alleen 100% broscience uitkramen. Ze zeggen ook altijd: Ja je hebt wel resultaten bereikt maar dat komt meer door je wilskracht maar je moet ook omega3 eten, niet teveel eieren (slecht voor cholesterol), niet veel vlees, eet meer vis (mercury poisoning what
?
En m'n moeder vind het gek dat ze niet afvalt, eet hele kleine porties voor als we samen eten, maar gewoon tijdens het kijken van soaps en films gewoon bakjes noten en zonnebloempitten er doorheen jagen alsof het niks is.
Ach, als ik oud ben ga ik ook gewoon dirty bulken, beetje aan de juice YOLO toch?
Ja maar niet zoiets toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij m'n oude sportschool bieden ze dat nog steeds aan. Voor een tientje mag je zo'n band om doen tijdens cardio. Better Belly heet dat volgens mij.
Hier ook zo'n gym in de buurt, wilde er bijna gaan trainen, totdat ik dit las:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bij m'n oude sportschool bieden ze dat nog steeds aan. Voor een tientje mag je zo'n band om doen tijdens cardio. Better Belly heet dat volgens mij.
Didn't read lol!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef no1uknow het volgende:
Hello, my name is Chris. I am sure you are seeking a relationship, and I am sort of seeking the same, well sort of. You see I am currently content with my life. I enjoy meeting new people and making friends, but I also enjoy looking for women who are just looking for fun, opportunities, and or sex. I am kind of hoping you may be one of those women, who are open to certain activities of a suggestive nature. I realize talking and or requesting anything sexual with a someone you don’t know can be a turn off for most, but would you be interested in getting to know me, and perhaps being involved in a sexual encounter together?
I know it’s a bit much to take in, since you really don’t know me. Still I am open to get to know you at first before anything would happen. I want to be up-front with you and tell you what exactly I am looking for. This way you have an idea of what I am into. You see it’s not sex in the traditional sense, it’s more a fetish. Don’t get me wrong I do enjoy traditional sex, but I grown to prefer this more. This fetish is a Sitophilia type fetish. I will give you a short explanation that lead me to discover why I like this type of fetish.
You see, when I was young and even now I seemed to be judged on my looks and not on my personality. So finding women and starting relationships was harder for me then most. Couple that with a strong sex drive, and you get the picture. So I developed this fetish to help me deal with my sexual urges. I found that women tend to like dairy products, and settled on cheese to represent the girl. thus I started having sex with cheese. I like to use Swiss cheese and would wrap slices of the cheese around penis, then masturbate. Now tho, after finding several girls to do it for me, I prefer having girls do it for me, instead of myself. Still I suppose I was lucky in finding those women, and our relationships did not last long, since our relationship based more on my fetish and me helping them out money wise. When they became comfortable again, we stayed friends, but they seemed to move on with their lives or I moved on because of the drama that sometimes followed some of them. The other problem I encounter is that women tend to be more freaked out over my fetish, then they would be over other questionable activities that are far more disgusting then mine. I don’t understand why using cheese in the way I use it is so disturbing to women, the ones who have done my fetish for me say it’s quite vanilla compared to so things they have encountered, and say I am quite harmless given my kind personality.
So my request is, is there any way you would be willing to strike up an arraignment with me to do my fetish for me, if of course you would be open to this sort of activity?
Lastly if I have offended you, I am sorry as it was not my intention to do so. I just hope my fetish with cheese does not disturb you in any way, sorry if it has. Also when I mention arrangement, please don’t think it just has to be money either, I know you are not a prostitute, in fact I don’t want women like that at all. It can be anything you feel is a fair trade. Please if you could please let me know if you might be interested or not, and what you think of my request, I would appreciate it, thanks.
Mensen lachen mij nog steeds uit als ik ze vertel dat ik kcal tel. Schijt aan, ik zie er schon gut aus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat broscience uit de hoofden van mijn ouders moeten praten. Toen ik een beetje begon met kcals tellen begon m'n pa me uit te lachen (woonde toentertijd nog thuis) maar zelf wel sonja bakkeren
Lol als wie kan jij eigk behalve jakie chan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef seto het volgende:
[..]
beetje mislukt kostuum dan want duke is gene manlet
Lol, nee, dat ga ik nooit redden. Ik dacht dat je het over Halloween had man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor carnaval? Man ik zit in bulk en heb net zichtbare abs volgend jaar beter toch?
Daarnaast, voor carnaval kun je het best gewoon een warm kostuum pakken die je ook makkelijk kan uitdoen. Vorig jaar -5c buiten en ~30c in de clubs ofzo, altijd hondsziek de week erop
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol als wie kan jij eigk behalve jakie chan?
ben ik te lang voor jammer man =Dquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol als wie kan jij eigk behalve jakie chan?
manlet als bane, wat een grap was datquote:
Tom Hardy is gewoon uitstekend acteur met een goed fysiek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef seto het volgende:
[..]
ben ik te lang voor jammer man =D
[..]
manlet als bane, wat een grap was dat
Ja ook, maar halloween is ook kenser koudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee, dat ga ik nooit redden. Ik dacht dat je het over Halloween had man.
Haha nee. Zoiets is het:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets toch?
[ afbeelding ]
Had ook van die banden die je spieren de hele tijd stroomschokken gaven, en saunabelt
Speciale soep met minder calorieen dan dat je gebruikte om het te verwerken en dus in feite soort van cardiosoep.
Kanker hoe hatelijk die industrie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hier ook zo'n gym in de buurt, wilde er bijna gaan trainen, totdat ik dit las:
http://knetemannsports.nl/belly-attack/
goede flitser op die camera zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha nee. Zoiets is het:
[ afbeelding ]
Het waren ook die typische huisvrouwen en mannen met een bierbuik die hier gebruik van maakten.
[..]haha ziet onhandig uit
Verkeerde begeleiding + niet kritisch zijn + een klein begrijpertje hebben. Dan ben je vatbaar voor allerlei dieetpoep, Jesses en anderen die hier misbruik van maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
werkelijk waar onbegrijpelijk hoe mensen het zichzelf zo moeilijk kunnen maken:
[..]
Wat is dat? Gebrek aan discipline wat eten betreft ofzo? Wat denk jij Cor?
Tom Hardy had 10 cm lifts in die film. Verder was hij 90 kg aan dirty roidbulk. Wel een uitstekende character verder.quote:
Jij bent niet dik, dat mens is ongezond mager.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo dik als ik zulke cijfers lees
Dat weet ik maar op de een of andere manier word ik toch een beetje jaloersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent niet dik, dat mens is ongezond mager.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verkeerde begeleiding + niet kritisch zijn + een klein begrijpertje hebben. Dan ben je vatbaar voor allerlei dieetpoep, Jesses en anderen die hier misbruik van maken.
Wat werkelijk helpt en (bijna) niets kost:
1. Lees www.slank-en-sterk.nl en handel er ook echt na.
2. Lees de voedselzandloper en handel er ook echt na.
quote:Je hebt je lichaam in een kunstmatige hongerwinter gebracht en het staat op de spaarstand, puur om te overleven.
quote:Hier is een stapsgewijze methode om je stofwisseling weer op te krikken en hoog te HOUDEN.
quote:4. Eet VIJF of ZES kleine maaltijden i.p.v. drie grote per dag. Hoe vaker je eet, hoe meer je kacheltje opgestookt wordt. Je lichaam wordt regelmatig van energie voorzien en zal zijn pogingen om energie te besparen en krampachtig vast te houden (voorraad lichaamsvet) staken.
Doe nou niet net alsof Intermediate Farting het enige juiste is.quote:
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
Wat kan ik hiervan genieten, Kees
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.quote:
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.quote:[..]
als je een PUA als Henk bent, heb je elke ochtend, middag en avond seks met een andere chick
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturenquote:
Nee, godverdomme wat lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
New Balance loopt fucking goed vriendjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nog kaolo lelijk ook
echt van die ranzige figuren dragen dit soort schoenen. ik kots erop.
Handstand pushups, los van de muur. Good Luckquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef Jahr00n het volgende:
idd fucking homofiel die oefeningen kzie altijd vieze mollige wijven die oefeningen met lichaamsgewicht doen
ze blijven gewoon fucking vet daardoor
ik doe alleen oefeningen met zieke gewichten voor zieke hypertrofie
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pantofola d'oro draag ik altijd
zeker swag zijn die
Probeer eens een stikstofmaskerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff deadliften met zuurstofmasker op hoor
het moet wel uitdagend blijven natuurlijk
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey dat is volgens mij die ene waar ik een keer helemaal op heb geraged in LIF, ja toch?
Waar doe ik dat? Heb uberhaupt nog nooit IF gedaan vrind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof Intermediate Farting het enige juiste is.
2 x in henks multiquotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen worden. Als ooit iemand ervoor zorgt dat John Williams en/of Natascha Froger hier aan de deur staat kunnen ze een kogel verwachten.
[..]
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.
[..]
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturen
[..]
Nee, godverdomme wat lekker
[..]
New Balance loopt fucking goed vriendje
[..]
Handstand pushups, los van de muur. Good Luck
[..]
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen man
[..]
Probeer eens een stikstofmasker
[..]
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.
Lol wtf gebeurt daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
2 x in henks multiquote
[ afbeelding ]
Welk topic?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
Kunne meer mensen even die #39 duidelijk maken dat ze veel te mager is? Bvd.
Done deal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
Kunne meer mensen even die #39 duidelijk maken dat ze veel te mager is? Bvd.
tx bro.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef fathank het volgende:
Godverdomme pagina 2 gemist voor m'n multiquote
Carnaval? Ga als Patrick Bateman. Op sokken. Met kettingzaag.
Had zn broer kunnen zijnquote:
Geen ban, ik heb speciale krachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen worden. Als ooit iemand ervoor zorgt dat John Williams en/of Natascha Froger hier aan de deur staat kunnen ze een kogel verwachten.
[..]
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.
[..]
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturen
[..]
Nee, godverdomme wat lekker
[..]
New Balance loopt fucking goed vriendje
[..]
Handstand pushups, los van de muur. Good Luck
[..]
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen man
[..]
Probeer eens een stikstofmasker
[..]
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Drinky het volgende:
Je kan goed zien dat het nieuwe jaar is begonnen. Overal handschoentjes, veel crossfit vaagheid (srs teveel kipping pull-ups en andere vage zooi gezien vandaag)
Veel van de regulars die opeens PT zijn en in dingen gaan lesgeven die ze zelf niet doen of goed kunnen. Zag iemand squatten in de Smith, 20 reps, kromme rug met 5kg aan beide zijde. Wilde erheen lopen toen ik opeens z'n PT zag, die was bakje kip met rijst aan het eten () en zei af en toe iets.
Man ik moet ook PT worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is handig als je andere homo's aan wil trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?
Het staat echt ontzettend stoer. Ik kan nog wel een aantal argumenten aandragen maar ik denk dat ik mijn punt al gemaakt hebquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?
babyzachte handjes houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Not this shit againquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vind eelt maar niksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
henk jij durft echt niemand met handschoentjes aan te spreken hoor![]()
gewoon Nivea handcreme voor zachte handjes ja toch?quote:
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon Nivea handcreme voor zachte handjes ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
Waar kunnen jullie je helemaal vol mee vreten?
Ik hiermee.Chicken wings, kaas, eieren, broodje Unox, rookworst, mexicano, vlaamse friet. Met wat niet? Bulk ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eieren zijn zo geweldig, had er 4 als ontbijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Chicken wings, kaas, eieren, broodje Unox, rookworst, mexicano, vlaamse friet. Met wat niet? Bulk ftw!
Ik hiermee.Ik mix het met pinda's omdat het anders te scherp is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Gewoon liften zonder handschoentjes en 1x per week handen insmeren met glycerine, handschoentjes aan en dan lekker een film kijken oid..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijn
Ik hiermee.Trouwens dat etiket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinda's, kan sporen van pinda's of noten bevatten.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Ik ben 'het liever voorkomen dan het genezen' typjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon liften zonder handschoentjes en 1x per week handen insmeren met glycerine, handschoentjes aan en dan lekker een film kijken oid..
Zachte handjes gegarandeerd.
Iehl getsie!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krab mijn eelt altijd weg. Normaal sneed ik het weg met een mes; ideaal. Sinds ik hook grip gebruik krijg ik het ook op mijn duim en mijn duimnagels vervormen lol, of er groeit gewoon een extra dikke nagel op, kan ook.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krab mijn eelt altijd weg. Normaal sneed ik het weg met een mes; ideaal. Sinds ik hook grip gebruik krijg ik het ook op mijn duim en mijn duimnagels vervormen lol, of er groeit gewoon een extra dikke nagel op, kan ook.
gatverdamme doe dan handschoenen aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Of een hennepteler jaaaaa! Maar dat is een tuinman.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x
Gewoon latex handschoenen aan als hij aan je poosay wilt zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou meteen mijn bed uit schoppen. Ook al zag hij eruit als klokov. Alhoewel als het klokov was mag hij blijven
Sexy hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x
Dove afgezworen na deze:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijn
Gewoon even naar je schoenen staren als pwo. HOO-HAHquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-bro, heb je die donkerrode All Stars nog gefikst mi mang? Ik zat nog sterk te twijfelen tussen donkergrijs, blauw en rood. Toch maar voor de rode gegaan; kleur van Spartacus en bloed, wat betekent dat als ik ga liften, ik extra hard lift.
#allesvoorgains
Ik hiermee.gewoon met eten, maakt niet uit wat zolang geen groente (pizza uitgezonderd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ben je homofiel? rode schoenequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-bro, heb je die donkerrode All Stars nog gefikst mi mang? Ik zat nog sterk te twijfelen tussen donkergrijs, blauw en rood. Toch maar voor de rode gegaan; kleur van Spartacus en bloed, wat betekent dat als ik ga liften, ik extra hard lift.
#allesvoorgains
Je voelt je gewoon een beetje buitengesloten als man zijnde. Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dove afgezworen na deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou meteen mijn bed uit schoppen. Ook al zag hij eruit als klokov. Alhoewel als het klokov was mag hij blijven
Net als jij, gewoon yogapants en sweater.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
En wat dragen jullie in de gym?
Deze dame weet. Voordat je een lift uitvoert komen de schoenen toch altijd in het gezichtsveld, dus zieke boost alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon even naar je schoenen staren als pwo. HOO-HAH
Rode schoenenquote:
Doe eens een linkje dan opa?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef Eleiko het volgende:
#39 eet wel drie keer per dagEven reageren.
Dat zie je wel op de meet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
In LIF iets met durf je lengte en gewicht te postenquote:
Wrijvenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef Eleiko het volgende:
Ik gebruik ook handschoenen: de meeste vrouwen vinden het niet fijn als je met handen als schuurpapier over hun borsten en via de buik richting de grot wrijft.
Praat jij zo over vagijnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef Eleiko het volgende:
Ik gebruik ook handschoenen: de meeste vrouwen vinden het niet fijn als je met handen als schuurpapier over hun borsten en via de buik richting de grot wrijft.
Ik heb wijnrode vans, u mirin?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rode schoenen
Deze staan nog hoog op mijn verlanglijstje
[ afbeelding ]
een barbelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer mijn taalgebruik aan de passen aan de overheersend jongere generatie hier. Tevergeefs dus kennelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Praat jij zo over vagijnen?
''De grot''
ja gewoon kleren toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook kurves geen sikspakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon een beetje buitengesloten als man zijnde. Ik begrijp het
Haha goeiie... Gewoon slepen met dat oude ijzer toch!?quote:
Nee een poesje moet je verkleinen een pik moet je vergroten qua taal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik probeer mijn taalgebruik aan de passen aan de overheersend jongere generatie hier. Tevergeefs dus kennelijk.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha goeiie... Gewoon slepen met dat oude ijzer toch!?
Nee tenzij oldskool of sk8 hiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb wijnrode vans, u mirin?
beats by dre op m'n hoofdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar? Wow jij hebt swek ik zeg het je..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
beats by dre op m'n hoofd
grijze oversized navy seal hoodie
zwarte adidas broek (lang)
zwarte schoenen
Nee, gewoon lekker rauw!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon deze toch?
Ik vind die barbells maar enge dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker rauw!
ik doe me capusjon pas af als ik 30 minute aan het knallen ben geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt waar? Wow jij hebt swek ik zeg het je..
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:
Ben ik de enige die dat gratenpakhuis in LIF nog probeert te redden?
Link?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:
Volgens mij is het onbegonnen werk johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:
Check mijn posthitorie. Zit mobiel en heb geen zin in copypastegekut.quote:
Ik draag het liefst leggings, glijdt lekker over je benen als je deadlift en voelt als 2e huid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
Wat is dat trouwens met al die lange broeken. Van degene die losse gewichten trainen bij ons ben ik de enige met korte broek.
niemand kijkt naar jouw kont hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draag het liefst leggings, glijdt lekker over je benen als je deadlift en voelt als 2e huid.
Waar kan ik van die miniscule camera's kopen? Ik wil weten welke viezeriken er naar mijn kont kijken.
Haha, eerste keer dat je op tijd bij een AMA bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
ama Arnold S.
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1vshw2/iamarnold_ama_20/
Nog steeds bezig.
Oké.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Check mijn posthitorie. Zit mobiel en heb geen zin in copypastegekut.
De helft doet geen benen, dus met korte broek zien ze er dan als een mongool uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
Wat is dat trouwens met al die lange broeken. Van degene die losse gewichten trainen bij ons ben ik de enige met korte broek.
Ik zie die blik alleen op raves.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb soms wel dat ik omkijk en dan zie ik het volgende.
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker een vraag gesteldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, eerste keer dat je op tijd bij een AMA bent.
[..]
Oké.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een vraag gesteldEr zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden.
http://www.reddit.com/r/I(...)entire_er_including/
Echt fascinerend
quote:She literally shoved an ice cube up her brothers anus for no reason
quote:This wasnt on a boat i worked on, but a friend of mine worked a charter for a Saudi billionaire and he tipped each member of the 15 man crew a brand new mercedes s class.
heb je niks aan usain bolt zal hem alijd verslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef Panzermaus het volgende:
Zag vanavond een sprinter in de gym, had zo'n strak pakje aan. Bovenlichaam was mwokay, maar die benen & ass, mi kanki.Bizar buff, kon tijdens het gesprek niet mijn boner verbergen.
En maar explosieve box squats met 160 kg doen die man.Drie jaar trainde hij en toen was alles erbij gekomen. Zag er niet natty uit. 100 meter in 'lage 11 seconde'.
Eens. Ik kan mij er soms aan irriteren dat ze altijd fucking AMA's doen om iets te promoten of wat dan ook. Ik begrijp wel dat sommige het gewoon te druk hebben, maar wat ze niet lijken te begrijpen is dat je likeability omhoog gaat wanneer je spontane AMA's doet, zoals bijvoorbeeld meester der filmmuziek Hans Zimmer dat doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een vraag gesteldEr zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden.
http://www.reddit.com/r/I(...)entire_er_including/
Echt fascinerend
Jay Cutler ons ook. Ja tog?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je niks aan usain bolt zal hem alijd verslaan
hij traint dus vooor de katse kut
ik train om pussy te pullen niet om in een roze string op het podium rond te huppelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jay Cutler ons ook. Ja tog?
Oo dan heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik train om pussy te pullen niet om in een roze string op het podium rond te huppelen
Bizar. Die mensen weten niet wat ze met hun geld moeten doen, dusja, gewoon wat auto's fooi geven toggg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)ave_cooked_for_some/
Vraag: What's the most ridiculous use of money you've witnessed?
[..]
Haha, fucking briljant.quote:
Je hebt kijken en je hebt staren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, je bent toch niet aan het zeuren om het feit dat mannen naar je kont kijken hé?
Idd ja, maar het hangt ook af van mijn eigen interesses. Als DICE bijvoorbeeld een AMA heeft gedaan ter promotie van BF4 of iets anders, dan lees ik het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eens. Ik kan mij er soms aan irriteren dat ze altijd fucking AMA's doen om iets te promoten of wat dan ook. Ik begrijp wel dat sommige het gewoon te druk hebben, maar wat ze niet lijken te begrijpen is dat je likeability omhoog gaat wanneer je spontane AMA's doet, zoals bijvoorbeeld meester der filmmuziek Hans Zimmer dat doet.
Nee, G. Stad was al dicht want was even vergeten dat The Wolf of Wallstreet drie uur duurde. Morgen smurf ik ze.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
#allesvoorgains
Panzer en ik zijn nog niet samen in 1 gym geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 panzer post pics van fanta
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef Awesome_ het volgende:
Welk topic gaan we nu weer aanvalle?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Awesome_ het volgende:
JMF jij hebt sowieso mijn back weer! Saddle up, boy!
Oud bby.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_weg_kwijt.html
Hahaha!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ga naar Deze computer, dan naar de schijf waar je Windows op geinstalleerd hebt (waarschijnlijk C:/ ofzo), druk dan op Windows en zoek een map die System32 heet. Daar moet je vanaf.
Die map verwijderen, opnieuw opstarten en als het goed is moet het dan werken.
LIF / Skibril gezochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgende topic s.v.p. Awesome. Het tempo moet omhoog!
IrCute heeft ook een lief gezicht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat het niet fashionable bent...
TROUWENS IRKJOET ZEGT DAT JIJ EEN LIEF GEZICH HEB.
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IrCute heeft ook een lief gezicht.
Ik vind het best een beetje creepy tbh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Deze topicje heeft gewoon 183 lurkers he. Ziek.
Do u even lift?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè
lol struggles van een aseksueelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IrCute heeft ook een lief gezicht.
Oké danquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
zei toch grapje? djeez, get your tits in a line
Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.
Je hebt die ¤ 7,- zeker aan frikandellen en kroketten uitgegeven?
ga je toch hardlopen luie donder hoe wil je ooit een solide 8pack krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.
WAAR?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er is een nieuw topic over de esso vms. Laat je gezicht er anders even zien.
Nou?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.
ONZ / ESS _O_quote:
Loooool. Volgens mij heeft zij zonder maar een milliseconde te twijfelen de deal geaccepteerd. Wat een werelddeal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze koopt geen troep meer en ik ga 3x per week koken voor het hele gezin.
eet die schoonbroer van je nog steeds al je eten op?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze koopt geen troep meer en ik ga 3x per week koken voor het hele gezin.
Ik vind het prima, als ik alleen woon moet ik ook koken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loooool. Volgens mij heeft zij zonder maar een milliseconde te twijfelen de deal geaccepteerd. Wat een werelddeal.
Al minder, maar als hij zuipt wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef seto het volgende:
[..]
eet die schoonbroer van je nog steeds al je eten op?
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
IrCute, heb je daar serieus 10L flessen frisdrank?
Dat positive mindset.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als ik alleen woon moet ik ook koken.
[..]
Al minder, maar als hij zuipt wel ja.
[..]
Nog nooit gezien
You just went full retard.quote:
Nee man, gewoon veel vis, zelfgemaakte kipburgers, pasta met high protein pastaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
inb4 het gezin eet 3x per week kipfilet met rijst en broccoli.
oh??????quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
You just went full retard.
En dat is alvast 1 lurkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja wtf boeit mij dat denk je ofzo mijn leven is hier seto? nou nee dus verkeerd gedacht ik heb activiteiten buiten het internet zoals tennis squats schol college vissen met vrienden bier drinken in de keet en nog veel meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef seto het volgende:
[..]
je gaat gebanned worden omdat je die arme jongen zijn pc hebt vernaggeld vriendje
Ik herhaal; rip in peacequote:
ik zet alleen TR's bij die ene neger maak je maar geen zorgen maatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja wtf boeit mij dat denk je ofzo mijn leven is hier seto? nou nee dus verkeerd gedacht ik heb activiteiten buiten het internet zoals tennis squats schol college vissen met vrienden bier drinken in de keet en nog veel meer
dus verraad me maar
[ afbeelding ]
Ik, nee johquote:
bu ne lan amena koyumquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beter kwam je ook voor mij koken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee man, gewoon veel vis, zelfgemaakte kipburgers, pasta met high protein pasta, wok met kip enz.
Ik kan echt niet 3x per week kip brocolli en rijst eten.
bedoel jij mij vriendjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik zet alleen TR's bij die ene neger maak je maar geen zorgen maatje
RACISME!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]
Let op je woorden, mannekequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bu ne lan amena koyum
[..]
Beter kwam je ook voor mij koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |