Eieren zijn zo geweldig, had er 4 als ontbijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Chicken wings, kaas, eieren, broodje Unox, rookworst, mexicano, vlaamse friet. Met wat niet? Bulk ftw!

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
Waar kunnen jullie je helemaal vol mee vreten?
Ik hiermee.Ik mix het met pinda's omdat het anders te scherp is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.

Gewoon liften zonder handschoentjes en 1x per week handen insmeren met glycerine, handschoentjes aan en dan lekker een film kijken oid..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijn

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
Waar kunnen jullie je helemaal vol mee vreten?
Ik hiermee.Trouwens dat etiket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinda's, kan sporen van pinda's of noten bevatten. Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs

Ik ben 'het liever voorkomen dan het genezen' typjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon liften zonder handschoentjes en 1x per week handen insmeren met glycerine, handschoentjes aan en dan lekker een film kijken oid..
Zachte handjes gegarandeerd.
 Toch bedankt voor de tip!
 Toch bedankt voor de tip!

Iehl getsie!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krab mijn eelt altijd weg. Normaal sneed ik het weg met een mes; ideaal. Sinds ik hook grip gebruik krijg ik het ook op mijn duim en mijn duimnagels vervormen lol, of er groeit gewoon een extra dikke nagel op, kan ook.

Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krab mijn eelt altijd weg. Normaal sneed ik het weg met een mes; ideaal. Sinds ik hook grip gebruik krijg ik het ook op mijn duim en mijn duimnagels vervormen lol, of er groeit gewoon een extra dikke nagel op, kan ook.

gatverdamme doe dan handschoenen aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Of een hennepteler jaaaaa! Maar dat is een tuinman.

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x

zou meteen mijn bed uit schoppen. Ook al zag hij eruit als klokov. Alhoewel als het klokov was mag hij blijven
  zou meteen mijn bed uit schoppen. Ook al zag hij eruit als klokov. Alhoewel als het klokov was mag hij blijven   

Gewoon latex handschoenen aan als hij aan je poosay wilt zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]

Sexy hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is pas next-level.
[ afbeelding ]
[..]
x

Dove afgezworen na deze:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijn

Gewoon even naar je schoenen staren als pwo. HOO-HAHquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-bro, heb je die donkerrode All Stars nog gefikst mi mang? Ik zat nog sterk te twijfelen tussen donkergrijs, blauw en rood. Toch maar voor de rode gegaan; kleur van Spartacus en bloed, wat betekent dat als ik ga liften, ik extra hard lift.
#allesvoorgains

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |