tx bro.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef fathank het volgende:
Godverdomme pagina 2 gemist voor m'n multiquote
Carnaval? Ga als Patrick Bateman. Op sokken. Met kettingzaag.
Had zn broer kunnen zijnquote:
Geen ban, ik heb speciale krachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen worden. Als ooit iemand ervoor zorgt dat John Williams en/of Natascha Froger hier aan de deur staat kunnen ze een kogel verwachten.
[..]
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.
[..]
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturen
[..]
Nee, godverdomme wat lekker
[..]
New Balance loopt fucking goed vriendje
[..]
Handstand pushups, los van de muur. Good Luck
[..]
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen man
[..]
Probeer eens een stikstofmasker
[..]
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Drinky het volgende:
Je kan goed zien dat het nieuwe jaar is begonnen. Overal handschoentjes, veel crossfit vaagheid (srs teveel kipping pull-ups en andere vage zooi gezien vandaag)
Veel van de regulars die opeens PT zijn en in dingen gaan lesgeven die ze zelf niet doen of goed kunnen. Zag iemand squatten in de Smith, 20 reps, kromme rug met 5kg aan beide zijde. Wilde erheen lopen toen ik opeens z'n PT zag, die was bakje kip met rijst aan het eten () en zei af en toe iets.
Man ik moet ook PT worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is handig als je andere homo's aan wil trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?
Het staat echt ontzettend stoer. Ik kan nog wel een aantal argumenten aandragen maar ik denk dat ik mijn punt al gemaakt hebquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Vrienden reageerden ook raar toen ik zei dat ik zonder handschoentjes train. Wat is het nut van die dingen?
babyzachte handjes houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Not this shit againquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vind eelt maar niksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
henk jij durft echt niemand met handschoentjes aan te spreken hoor![]()
gewoon Nivea handcreme voor zachte handjes ja toch?quote:
Ik ben meer een Dove persoon om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon Nivea handcreme voor zachte handjes ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
Waar kunnen jullie je helemaal vol mee vreten?
Ik hiermee.Chicken wings, kaas, eieren, broodje Unox, rookworst, mexicano, vlaamse friet. Met wat niet? Bulk ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |