Haha nee. Zoiets is het:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets toch?
[ afbeelding ]
Had ook van die banden die je spieren de hele tijd stroomschokken gaven, en saunabelt
Speciale soep met minder calorieen dan dat je gebruikte om het te verwerken en dus in feite soort van cardiosoep.
Kanker hoe hatelijk die industrie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hier ook zo'n gym in de buurt, wilde er bijna gaan trainen, totdat ik dit las:
http://knetemannsports.nl/belly-attack/
goede flitser op die camera zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha nee. Zoiets is het:
[ afbeelding ]
Het waren ook die typische huisvrouwen en mannen met een bierbuik die hier gebruik van maakten.
[..]haha ziet onhandig uit
Verkeerde begeleiding + niet kritisch zijn + een klein begrijpertje hebben. Dan ben je vatbaar voor allerlei dieetpoep, Jesses en anderen die hier misbruik van maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
werkelijk waar onbegrijpelijk hoe mensen het zichzelf zo moeilijk kunnen maken:
[..]
Wat is dat? Gebrek aan discipline wat eten betreft ofzo? Wat denk jij Cor?
Tom Hardy had 10 cm lifts in die film. Verder was hij 90 kg aan dirty roidbulk. Wel een uitstekende character verder.quote:
Jij bent niet dik, dat mens is ongezond mager.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo dik als ik zulke cijfers lees
Dat weet ik maar op de een of andere manier word ik toch een beetje jaloersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent niet dik, dat mens is ongezond mager.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verkeerde begeleiding + niet kritisch zijn + een klein begrijpertje hebben. Dan ben je vatbaar voor allerlei dieetpoep, Jesses en anderen die hier misbruik van maken.
Wat werkelijk helpt en (bijna) niets kost:
1. Lees www.slank-en-sterk.nl en handel er ook echt na.
2. Lees de voedselzandloper en handel er ook echt na.
quote:Je hebt je lichaam in een kunstmatige hongerwinter gebracht en het staat op de spaarstand, puur om te overleven.
quote:Hier is een stapsgewijze methode om je stofwisseling weer op te krikken en hoog te HOUDEN.
quote:4. Eet VIJF of ZES kleine maaltijden i.p.v. drie grote per dag. Hoe vaker je eet, hoe meer je kacheltje opgestookt wordt. Je lichaam wordt regelmatig van energie voorzien en zal zijn pogingen om energie te besparen en krampachtig vast te houden (voorraad lichaamsvet) staken.
Doe nou niet net alsof Intermediate Farting het enige juiste is.quote:
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
Wat kan ik hiervan genieten, Kees
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.quote:
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.quote:[..]
als je een PUA als Henk bent, heb je elke ochtend, middag en avond seks met een andere chick
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturenquote:
Nee, godverdomme wat lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
New Balance loopt fucking goed vriendjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nog kaolo lelijk ook
echt van die ranzige figuren dragen dit soort schoenen. ik kots erop.
Handstand pushups, los van de muur. Good Luckquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef Jahr00n het volgende:
idd fucking homofiel die oefeningen kzie altijd vieze mollige wijven die oefeningen met lichaamsgewicht doen
ze blijven gewoon fucking vet daardoor
ik doe alleen oefeningen met zieke gewichten voor zieke hypertrofie
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pantofola d'oro draag ik altijd
zeker swag zijn die
Probeer eens een stikstofmaskerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff deadliften met zuurstofmasker op hoor
het moet wel uitdagend blijven natuurlijk
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey dat is volgens mij die ene waar ik een keer helemaal op heb geraged in LIF, ja toch?
Waar doe ik dat? Heb uberhaupt nog nooit IF gedaan vrind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof Intermediate Farting het enige juiste is.
2 x in henks multiquotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Held. Lekker overvallen met een cameraploeg overvallen worden. Als ooit iemand ervoor zorgt dat John Williams en/of Natascha Froger hier aan de deur staat kunnen ze een kogel verwachten.
[..]
Heb je gezien hoe ze de zaal meekrijgen? Petje af, zeker hier in Nederland met dat schijtpubliek dat liever staat te praten, twitteren en facebooken.
[..]
Dat verveelt heel snel. One night/morning/afternoon/evening stands halen het doorgaans niet bij vrouwen waarmee je vaker de lakens deelt.
[..]
Nice one, die bewaar ik om naar eerstvolgende score te sturen
[..]
Nee, godverdomme wat lekker
[..]
New Balance loopt fucking goed vriendje
[..]
Handstand pushups, los van de muur. Good Luck
[..]
Lol die durven ze zelfs niet meer op 't kamp te dragen man
[..]
Probeer eens een stikstofmasker
[..]
Hoelang ban heeft je dat gekost? In LIF zit namelijk mensen hele bijzondere mensen voor wie de normale regels niet opgaan. Daar moet je voorzichtig mee zijn.
Lol wtf gebeurt daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
2 x in henks multiquote
[ afbeelding ]
Welk topic?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
Kunne meer mensen even die #39 duidelijk maken dat ze veel te mager is? Bvd.
Done deal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
Kunne meer mensen even die #39 duidelijk maken dat ze veel te mager is? Bvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |