Je hebt mij overgehaald. Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind die dus echt fancy. Al een paar keer gezien en ga ze zometeen fixen.

That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt mij overgehaald. Ik ook.
All Star Donkerrood Brothers.
 Wat is de allerbeste training voor abs zonder dat je een diastasis krijgt of 600 miljoen miljard Ronaldo-reps moet doen?
 Wat is de allerbeste training voor abs zonder dat je een diastasis krijgt of 600 miljoen miljard Ronaldo-reps moet doen?  

Van alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?
Trouwens!
"hey <panzer> how was your dance class yesterday? are u a perfect dancer now? anyway tonight come back to the man staff and come the gym to pump up your muscles!! I ll be there around 8"
Gewoon nog een tweede workout zetten vandaag toch.Wat is de allerbeste training voor abs zonder dat je een diastasis krijgt of 600 miljoen miljard Ronaldo-reps moet doen?

Sowieso bodyweight oefeningenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.

quote:

Jezus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/

nog kaolo lelijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/

wat voor pattas draag jij dan vriendje??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nog kaolo lelijk ook
echt van die ranzige figuren dragen dit soort schoenen. ik kots erop.

en kipling pull ups togquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
Alleen burpee muscle-ups en toe-to-bars.

pantofola d'oro draag ik altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
wat voor pattas draag jij dan vriendje??

zeker nice met dat vlaggetje zijn die toch? straal je echt meteen klasse uit is wel goed voor de vrouwtjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pantofola d'oro draag ik altijd
zeker swag zijn die

Hmm, fuckarounditis-workout dan, cheers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.
 Je bent dus nog best wel fanatiek bezig dus? Deze zomer aan stukken gescheurd of forever bulking?
 Je bent dus nog best wel fanatiek bezig dus? Deze zomer aan stukken gescheurd of forever bulking?Absoluut niet. Mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?

lol die had ik ook in de brugklasquote:

niet te onzeker over jezelf zijn hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?

wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kippels!
Zag dat meisje gisteren dit doen.
[ afbeelding ]
Resistance band en gaan!

Die fitnessmeid heeft nuthin' op mijn chick, moet kunnen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeid

Twee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes heb je wel niet.
 Derde was mislukt.
 Derde was mislukt.

Sir, yes sir. 4x per week strong. Motivatie is nog steeds on point en nog nooit zo hoog geweest. Ik ben toch van mening dat PL leuker dan BB is. Het is een constante battle tegen jezelf, het gewicht en niemand anders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, fuckarounditis-workout dan, cheers.Je bent dus nog best wel fanatiek bezig dus? Deze zomer aan stukken gescheurd of forever bulking?
[..]
Absoluut niet. Mooi.

Welke track praten we nu over vriendje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
VMS alsnog je dm "geluisterd". De beats halen net een voldoende dit keer.
Dit ter informatie.

wtf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef no1uknow het volgende:
lol nog zoeen
http://www.freshcotton.co(...)irt-bordeaux/268916/

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welke track praten we nu over vriendje?

Is typfout jonge ADO, zie vorige prijs.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef no1uknow het volgende:
lol nog zoeen
http://www.freshcotton.co(...)irt-bordeaux/268916/

Oh, die vond ik wel aardig.quote:

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is typfout jonge ADO, zie vorige prijs.

Nice.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kippels!
Zag dat meisje gisteren dit doen.
[ afbeelding ]
Resistance band en gaan!

.
.

My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeid

Yup, PL lijkt me ook wel wat makkelijker op bepaalde dingen. Gewoon lekker vreten, trainen en slapen, en niet constant rekening houden met hoe bloated / shredded / aesthetic / tight / thick / alles je bent. En je kunt nog altijd daarna de bodybuilding kant op, heb je in ieder geval al quality massa liggen op de kritieke dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sir, yes sir. 4x per week strong. Motivatie is nog steeds on point en nog nooit zo hoog geweest. Ik ben toch van mening dat PL leuker dan BB is. Het is een constante battle tegen jezelf, het gewicht en niemand anders.
Doel is om eind van de zomer rond 10% bf te komen zodat ik een lange en succesvolle bulk kan hebben in 2014/2015. In mijn laatste cut had ik wat catastrofale fouten gemaakt waardoor ik mijn doel helaas niet kon bereiken. Vallen en opstaan. Nu in ieder geval een soort van yolo-bulk.
Ik hoop dat jij ook weer snel op het oude niveau zit brah!
 Gaat weer goed, zowaar twee keer op een dag in de gym te vinden vandaag.
 Gaat weer goed, zowaar twee keer op een dag in de gym te vinden vandaag.  Leg department mag voornamelijk wat bij. Voor de rest gewoon goed die V pompen, traps lekker omhoog, schouders die uitsteken, etc. Zie je in een shirt ook het meeste van. Oh, en de triceps, die kunnen nooit groot genoeg zijn.
 Leg department mag voornamelijk wat bij. Voor de rest gewoon goed die V pompen, traps lekker omhoog, schouders die uitsteken, etc. Zie je in een shirt ook het meeste van. Oh, en de triceps, die kunnen nooit groot genoeg zijn. 
Ik denk dat jij zo'n fitness femlet ook wel zou willen delen met Etha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij he

Leuk je weer te zien no1

ingelijks jackiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij he

Leuk je weer te zien no1

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |