Je hebt mij overgehaald. Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind die dus echt fancy. Al een paar keer gezien en ga ze zometeen fixen.
That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt mij overgehaald. Ik ook.
All Star Donkerrood Brothers.
Van alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?
Trouwens!
"hey <panzer> how was your dance class yesterday? are u a perfect dancer now? anyway tonight come back to the man staff and come the gym to pump up your muscles!! I ll be there around 8"
Gewoon nog een tweede workout zetten vandaag toch.Wat is de allerbeste training voor abs zonder dat je een diastasis krijgt of 600 miljoen miljard Ronaldo-reps moet doen?
Sowieso bodyweight oefeningenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.
quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/
nog kaolo lelijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/
wat voor pattas draag jij dan vriendje??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nog kaolo lelijk ook
echt van die ranzige figuren dragen dit soort schoenen. ik kots erop.
en kipling pull ups togquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
Alleen burpee muscle-ups en toe-to-bars.
pantofola d'oro draag ik altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
wat voor pattas draag jij dan vriendje??
zeker nice met dat vlaggetje zijn die toch? straal je echt meteen klasse uit is wel goed voor de vrouwtjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pantofola d'oro draag ik altijd
zeker swag zijn die
Hmm, fuckarounditis-workout dan, cheers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.
Absoluut niet. Mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
lol die had ik ook in de brugklasquote:
niet te onzeker over jezelf zijn hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kippels!
Zag dat meisje gisteren dit doen.
[ afbeelding ]
Resistance band en gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |