IrCute heeft ook een lief gezicht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat het niet fashionable bent...
TROUWENS IRKJOET ZEGT DAT JIJ EEN LIEF GEZICH HEB.

Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IrCute heeft ook een lief gezicht.

Ik vind het best een beetje creepy tbh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Deze topicje heeft gewoon 183 lurkers he. Ziek.

Do u even lift?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè

lol struggles van een aseksueelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè

quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IrCute heeft ook een lief gezicht.

Oké danquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
zei toch grapje? djeez, get your tits in a line

Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.quote:

Geen probleemquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.
Je hebt die ¤ 7,- zeker aan frikandellen en kroketten uitgegeven?
 Heb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
 Heb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was  Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
 Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer  

ga je toch hardlopen luie donder hoe wil je ooit een solide 8pack krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |