Bizar. Die mensen weten niet wat ze met hun geld moeten doen, dusja, gewoon wat auto's fooi geven toggg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)ave_cooked_for_some/
Vraag: What's the most ridiculous use of money you've witnessed?
[..]
Haha, fucking briljant.quote:
Je hebt kijken en je hebt staren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, je bent toch niet aan het zeuren om het feit dat mannen naar je kont kijken hé?
Idd ja, maar het hangt ook af van mijn eigen interesses. Als DICE bijvoorbeeld een AMA heeft gedaan ter promotie van BF4 of iets anders, dan lees ik het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eens. Ik kan mij er soms aan irriteren dat ze altijd fucking AMA's doen om iets te promoten of wat dan ook. Ik begrijp wel dat sommige het gewoon te druk hebben, maar wat ze niet lijken te begrijpen is dat je likeability omhoog gaat wanneer je spontane AMA's doet, zoals bijvoorbeeld meester der filmmuziek Hans Zimmer dat doet.
Nee, G. Stad was al dicht want was even vergeten dat The Wolf of Wallstreet drie uur duurde. Morgen smurf ik ze.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-bro, heb je die donkerrode All Stars nog gefikst mi mang? Ik zat nog sterk te twijfelen tussen donkergrijs, blauw en rood. Toch maar voor de rode gegaan; kleur van Spartacus en bloed, wat betekent dat als ik ga liften, ik extra hard lift.
#allesvoorgains
Panzer en ik zijn nog niet samen in 1 gym geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 panzer post pics van fanta
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef Awesome_ het volgende:
Welk topic gaan we nu weer aanvalle?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Awesome_ het volgende:
JMF jij hebt sowieso mijn back weer! Saddle up, boy!
Oud bby.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_weg_kwijt.html
Hahaha!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ga naar Deze computer, dan naar de schijf waar je Windows op geinstalleerd hebt (waarschijnlijk C:/ ofzo), druk dan op Windows en zoek een map die System32 heet. Daar moet je vanaf.
Die map verwijderen, opnieuw opstarten en als het goed is moet het dan werken.
LIF / Skibril gezochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgende topic s.v.p. Awesome. Het tempo moet omhoog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |