Bizar buff, kon tijdens het gesprek niet mijn boner verbergen.
 Bizar buff, kon tijdens het gesprek niet mijn boner verbergen. Drie jaar trainde hij en toen was alles erbij gekomen. Zag er niet natty uit. 100 meter in 'lage 11 seconde'.
 Drie jaar trainde hij en toen was alles erbij gekomen. Zag er niet natty uit. 100 meter in 'lage 11 seconde'.

Ik heb wel vaker een vraag gesteldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, eerste keer dat je op tijd bij een AMA bent.
[..]
Oké.
 Er zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden.
 Er zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden. 

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een vraag gesteldEr zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden.
http://www.reddit.com/r/I(...)entire_er_including/
Echt fascinerend

quote:She literally shoved an ice cube up her brothers anus for no reason

quote:This wasnt on a boat i worked on, but a friend of mine worked a charter for a Saudi billionaire and he tipped each member of the 15 man crew a brand new mercedes s class.

heb je niks aan usain bolt zal hem alijd verslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef Panzermaus het volgende:
Zag vanavond een sprinter in de gym, had zo'n strak pakje aan. Bovenlichaam was mwokay, maar die benen & ass, mi kanki.Bizar buff, kon tijdens het gesprek niet mijn boner verbergen.
En maar explosieve box squats met 160 kg doen die man.Drie jaar trainde hij en toen was alles erbij gekomen. Zag er niet natty uit. 100 meter in 'lage 11 seconde'.

Eens. Ik kan mij er soms aan irriteren dat ze altijd fucking AMA's doen om iets te promoten of wat dan ook. Ik begrijp wel dat sommige het gewoon te druk hebben, maar wat ze niet lijken te begrijpen is dat je likeability omhoog gaat wanneer je spontane AMA's doet, zoals bijvoorbeeld meester der filmmuziek Hans Zimmer dat doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een vraag gesteldEr zijn echt veel interessante AMA's te vinden. AMA's van gewone mensen vind ik veel interessanter dan die van beroemdheden.
http://www.reddit.com/r/I(...)entire_er_including/
Echt fascinerend

Jay Cutler ons ook. Ja tog?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je niks aan usain bolt zal hem alijd verslaan
hij traint dus vooor de katse kut

ik train om pussy te pullen niet om in een roze string op het podium rond te huppelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jay Cutler ons ook. Ja tog?

Oo dan heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik train om pussy te pullen niet om in een roze string op het podium rond te huppelen

Bizar. Die mensen weten niet wat ze met hun geld moeten doen, dusja, gewoon wat auto's fooi geven toggg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:45 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)ave_cooked_for_some/
Vraag: What's the most ridiculous use of money you've witnessed?
[..]

Haha, fucking briljant.quote:
 Dit is wel hinderlijk ja, maar soms geef ik ook extra van die awkward handshakes zoals uit onderstaand filmpje.
 Dit is wel hinderlijk ja, maar soms geef ik ook extra van die awkward handshakes zoals uit onderstaand filmpje. 

Je hebt kijken en je hebt staren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta, je bent toch niet aan het zeuren om het feit dat mannen naar je kont kijken hé?

Idd ja, maar het hangt ook af van mijn eigen interesses. Als DICE bijvoorbeeld een AMA heeft gedaan ter promotie van BF4 of iets anders, dan lees ik het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eens. Ik kan mij er soms aan irriteren dat ze altijd fucking AMA's doen om iets te promoten of wat dan ook. Ik begrijp wel dat sommige het gewoon te druk hebben, maar wat ze niet lijken te begrijpen is dat je likeability omhoog gaat wanneer je spontane AMA's doet, zoals bijvoorbeeld meester der filmmuziek Hans Zimmer dat doet.

Nee, G. Stad was al dicht want was even vergeten dat The Wolf of Wallstreet drie uur duurde. Morgen smurf ik ze.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome-bro, heb je die donkerrode All Stars nog gefikst mi mang? Ik zat nog sterk te twijfelen tussen donkergrijs, blauw en rood. Toch maar voor de rode gegaan; kleur van Spartacus en bloed, wat betekent dat als ik ga liften, ik extra hard lift.
#allesvoorgains

Panzer en ik zijn nog niet samen in 1 gym geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 panzer post pics van fanta

quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef Awesome_ het volgende:
Welk topic gaan we nu weer aanvalle?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |