quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha goeiie... Gewoon slepen met dat oude ijzer toch!?

Nee tenzij oldskool of sk8 hiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb wijnrode vans, u mirin?

beats by dre op m'n hoofdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
En wat dragen jullie in de gym?

?
 ?

Echt waar? Wow jij hebt swek ik zeg het je..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
beats by dre op m'n hoofd
grijze oversized navy seal hoodie
zwarte adidas broek (lang)
zwarte schoenen

Nee, gewoon lekker rauw!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon deze toch?

Ik vind die barbells maar enge dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker rauw!

ik doe me capusjon pas af als ik 30 minute aan het knallen ben geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt waar? Wow jij hebt swek ik zeg het je..

Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:
Ben ik de enige die dat gratenpakhuis in LIF nog probeert te redden?

Link?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:

Volgens mij is het onbegonnen werk johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:

Check mijn posthitorie. Zit mobiel en heb geen zin in copypastegekut.quote:

Ik draag het liefst leggings, glijdt lekker over je benen als je deadlift en voelt als 2e huid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
Wat is dat trouwens met al die lange broeken. Van degene die losse gewichten trainen bij ons ben ik de enige met korte broek.

niemand kijkt naar jouw kont hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draag het liefst leggings, glijdt lekker over je benen als je deadlift en voelt als 2e huid.
Waar kan ik van die miniscule camera's kopen? Ik wil weten welke viezeriken er naar mijn kont kijken.

Haha, eerste keer dat je op tijd bij een AMA bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
ama Arnold S.
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1vshw2/iamarnold_ama_20/
Nog steeds bezig.
Oké.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Check mijn posthitorie. Zit mobiel en heb geen zin in copypastegekut.

De helft doet geen benen, dus met korte broek zien ze er dan als een mongool uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:23 schreef stinkie het volgende:
Wat is dat trouwens met al die lange broeken. Van degene die losse gewichten trainen bij ons ben ik de enige met korte broek.

Ik zie die blik alleen op raves.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb soms wel dat ik omkijk en dan zie ik het volgende.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |